Liv og død?

114 7 0
                                    

Niall's synsvinkel.


Jeg hun sprang fra 5 etage, jeg vidste ikke hvad jeg skulle gøre så stod stille...

Jeg kom til mig selv igen, og ringede til en ambulance.

Den kom hurtigt, den smukkeste kvinde i hele mit liv ligger livløs på jorden.


Isabella's synsvinkel


Jeg kan høre alt, jeg kan høre sirenerne, er det sådan det føles at være død?

Det er både en rar følelse og en ubehagelig følelse, jeg har ikke nogle problemer, altså udover jeg er ved at dø, det føles bare bedre end at leve lige nu, der er kun en ting jeg tænker på er.

Var det, det rigtige valg?

Var det klogt af mig, ville jeg leve?

Det er nok forsendt nu, jeg kan mærke jeg blev løftet op på en båre, ambulance manden snakkede til mig, men jeg kunne ikke svare, og jeg kunne ikke rykke med noget på min krop.

andet er en underlig følelse, jeg kan også mærke der er en der holder mig i hånden.

Jeg kan bare ikke mærke hvem?

Er det mon Zayn?

Eller Harry?

Eller Louis?

Eller Liam?

Eller niall?, det vil jeg i hvertfald håbe.

Vi kom ind på hospitalet, og der kom panik på.

Jeg fik sådan en slags iltmaske på, tror jeg i hvertfald.

Lige pludselig kan jeg se alt, jeg prøvede at snakke til niall, som holdet min hånd.

Men han kunne ikke høre mig , jeg gik ud på gangen, der var en mørk og en lys side......


your laugh 2 - 1DWhere stories live. Discover now