7-Jongsuk

417 64 10
                                    


(7 yıl önce)

"Al sana piç kurusu!" Karnıma yediğim tekmeyle öksürmeye başlamıştım.

"Jongsuk, lütfen..."

"Bu sefer sevgilin yanında değil, seni kimse koruyamaz benden." Elini dudaklarıma götürmüştü. Ah, hayır!

"Ona dokunmaya kalkarsan
seni gebertirim!" Chris'in sesini duymuştum. Ama gözlerimi açamayacak haldeydim.

"Vay, vay, vay! Ben de Christoper nerede kaldı diyordum."

"Chris... Yardım et, lütfen."

"Jongsuk, defol. Ben seni dövmeden, yüzündeki morlukları arttırmadan defol buradan."

"Tamam, tamam. Gidiyorum." Adım sesleri uzaklaşmıştı. Yanıma eğilen bir beden hissetmiştim. Elleri saçlarımı okşuyordu.

"Neden bana haber vermedin?"

"Zarar görmeni istemedim." İç çekmişti.

"Senin zarar görmen daha mı iyi yani?" Konuşmamıştım. "İlk defa mı sana dokunmaya çalıştı." Kafamı iki yana salladığımda bir küfür savurmuştu. "Ah Tanrım! Bana söylemeliydin! Sana dokunmayı başardı mı peki?"

"Hayır. Direndim, sonra da pes etti. Sadece dövüp gitti." Sessizlik oluşmuştu.

"Seni eve götüreyim." Beni yavaşça kucağına almıştı. Acıyla inlediğimde bildiğim tüm küfürleri saymıştı. Çok da küfür bilmiyordum gerçi.

Eve vardığımızda beni koltuğa uzandırıp içeri gitmişti. Elinde pansuman malzemeleriyle geri geldiğinde zorla doğrulmuştum. Yanıma oturmuş ve yanağımdan öpmüştü. Kazağıma uzandığında çıkartmasına izin vermiştim. Yavaşça beni süzdü.

Üniversite son sınıf öğrencisiydim ve hâlâ zorbalık görmeyi başarabiliyordum. Her yiğidin harcı değildir bu.

Beni hâlâ süzüyordu. Yumruk yaptığı elini tuttuğumda gözlerini gözlerime çıkarttı.

"Hayatımda olduğun için teşekkür ederim." Bir elini yanağıma koymuştu.

"Ne olursa olsun seni bırakmayacağım, söz veriyorum. Bang sözü." Zorla gülümsemiştim.

"Seni çok seviyorum." O da gülümsemişti.

"Ben de seni seviyorum. Bırakalım dırdırı da pansumanını yapayım." Kafamı olumlu anlamda salladım.

_________________________________

Ah be seung ne cektin sen bitanem








Corpse and Love / ChanminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin