(YAZARIN ANLATIMIYLA)
(HAFTALAR SONRA)
"Bir planım var müdür işimize yarayacağını düşünüyorum... Dilara Doğanın yanına girmek için yaptığım bir plan evet. Hı hı tamam o zaman seni evime bekliyorum gelince konuşalım. Görüşmek üzere." dedi Emre telefonu kapatıp kahvesinden bir yudum aldı, yaptığı bu planla Dilara Doğanı ve Bora Doğanı tamamen bitirecekti. Bir kaç dakika sonra telefonu çaldı arayan korumalarından biriydi, hemen açtı. "Bir şey mi oldu?" "Hayır efendim Ateş bey gayet iyi bir kafede arkadaşlarıyla oturuyor nasıl olduğunu bilmek istersiniz diye aramıştım." "Tamam iyi yaptın en ufak bir şeyde tekrar ara." "Tabii efendim nasıl isterseniz. İyi günler." "İyi günler Ali." dedi ve telefonu kapattı. Telefonu kapatmasıyla kapının çalması bir oldu. Hızlı adımlarla kapıya doğru ilerledi ve kapıyı açtı, gelen müdürdü "Bu ne hız müdür." "Yakınlardaydım sen planım var deyince hemen geldim." "Buyur içeri geç." beraber salona geçtiler Emre müdüre kahve ikram etti "Ee anlat hadi." dedi müdür "İlk önce bana güvenmeleri gerekiyor ki uyuşturucu alım satımlarıyla ilgili bilgiler alalım." dedi ve kahvesinden bir yudum alarak devam etti "Bir araştırma yaptım Bora Doğanın yaşadığı yerde sadece müstakil evler var ve şansa bakın ki tam yanlarındaki ev kiralık. Yani demem o ki ben onların evinin yanındaki eve yerleşeceğim onlara kendimi tabii ki Emre Ölmez olarak tanıtmayacağım kimliğimi değiştireceğim kendimi bir tır şirketi olan Miraç Kaya olarak tanıtacağım ve onlara güven vereceğim, benimle iş birliği yapmak isteyecekler ve tırlarımı kullanmak isteyecekler böylelikle onları iş üstünde yakalayıp tutuklayacağız." dediğinde müdür onu ağzı açık dinliyordu "Ben sana plan yap demiştim ama bu kadarını beklemiyordum! Peki koca evde tek mi yaşayacaksın?" "Tabii ki hayır eşimle kalacağım ve merak etme onu da ayarladım eşim kendini Arzu Kaya olarak tanıtacak." "Tamam o zaman sen ev sahibiyle konuş evi tutun ilk önce yerleşin bunları daha detaylı konuşuruz." "Tamamdır." dedi ve hemen telefonunu alıp birini aradı "Alo... Evet benim Arda... İyiyim teşekkür ederim sen nasılsın... İyi iyi ya ben sana bir şey söyleyecektim... Bir ev işi varda adresi atsam halleder misin.... Evet görev için bak evlerin hepsi müstakil 22no kiralık onu ayarlayacaksın... Tamam çok sağ ol ben sana adresi mail olarak atacağım ev sahibine ne diyeceğini de yazarım... Tamamdır görüşmek üzere." dedi ve telefonu kapatıp müdüre döndü "Ev işi tamam." dedi "Güzel! O zaman ben artık gideyim sende çalışmalarına devam et." dedi ve oturduğu yerden kalkıp Emreyle el sıkıştıktan sonra ikisi de kapıya yöneldi Emre müdür gittikten sonra hemen odasına gidip siyah takım elbisesini giydi, askıdan paltosunu aldı ve evden çıktı. Evin önündeki siyah volkwagen pasat'a bindi Arabayı çalıştırmadan önce korumasını aradı, telefon ilk çalmasında açıldı "Ali bana şu anda bulunduğunuz adresi atar mısın... Tamam ben geldiğimde sen gidebilirsin yer değiştirirseniz bana yazarsın." dedi, telefonu kapattıktan 2-3 dakika sonra koruması konum attı vakit kaybetmeden navigasyonu açtı ve yola çıktı. Yaklaşık on dakika sonra Ateşin bulunduğu kafeye geldi. Kafenin küçük bahçesinde arkadaşlarıyla beraber bir şeyler konuşuyorlardı ciddi bir konu olduğu hepsinin yüzünden anlaşılıyordu. Arabasını park edip korumasının arabasına doğru ilerledi korumasının arabası kendi arabasının hemen arkasındaydı. Kapıyı açıp arabanın içine girdi. "Buradan sonrası bende Ali, sen gidebilirsin evlerinin önünde gece bekleyeceksin ben seni ararım." "Tamam efendim nasıl isterseniz." Emre arabadan inip kapıyı kapattı ve kafeye doğru ilerledi "Hoş geldiniz efendim." dedi kapıdaki görevli kadın Emre hoş bulduk anlamında kafasını eğdi ve kadına paltosunu verip bahçeye geçti Ateşin oldu masanın hemen çaprazına oturdu oturduğu yerden sadece Kumsalın yüzünü net görüyordu. "Buyurun efendim ne alırdınız?" "Sade Türk kahvesi alayım." "Hemen efendim." Emre çaktırmadan onları izliyordu veya o öyle sanıyordu diyelim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OYUN BOZANLAR
ActionDünya'ya, yapılan oyunları bozmak için gönderilen 5 kişinin hikayesi..