5. BÖLÜM

1.2K 55 1
                                    

Kapının açılmasıyla arkama dönmem bir oldu.

"Alin" dedi kumru abla. O' mu gelemişti, görmeliydi beni istemiyodum. "Canım iyimisin az önce çağrıyı senin odamdan çıkarken gördüm" dedi kumru abla.

Yüzümü dönersem görürdü, yüzümdeki yaraları. Dönemezdim. "Önemli birşey yok yanlız kalmak istiyorum çıkarmısın" dedim titrek sesle

"Eminmisin iyi görünmüyorsun"dedi daha sonra adım sesleri geldi. Yaklaşıyordu. Omzuna dokundu, hemen üç adım adım ileri gittim.

"Lütfen"diye fısıldadım göz yaşlarım akarken "yanlız kalmak istiyorum" dedim "git."

Gitmeliydi. "Peki istediğin zaman bana gelebilirsin odam hemen karşısında" dedi kumru abla. Sonra adım sesleri ve son olarak kapının kapanma sesi geldi.

Yine yanlız'dım, yine tek başımayım. Odanın belkide yedek anahtarı vardı. Bu yüzden ne kadar istemesem'de banyoya gittim ve yüzüme, bedenime fondöten sürdüm.

Odaya geri döndüm ve yatağama uzandım kendimi uykunun güzel kollarına bıraktım.

Sabah

Biri kolumu deşiyordu ve oradaki yaralar çok ağrıyordu. Gözlerimi açtığımda karşımda Çağan vardı.

Gözlerimi açtığımı görünce "Şükür uyana bildin bi an öldün sandım hadi kalk kahvaltıya bekliyoruz" dedi. Kafamı salladım ve odadan çıktı.

Dün gece ağlaya ağlaya uyumuştum ve gözlerim çok ağrıyordu, bulanık görüyordum. Banyoya gittim işlerimi hallettikten sonra giyinme odasına geçtim ve üzerimi değiştim.

Aklıma dün olanlar geldi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aklıma dün olanlar geldi. Çağrı gelmişti, bana tokat atmıştı dudağım hâlâ acıyordu ne yapmıştı ki o tokatı bana atmıştı.

Bu hayatı anlamak çok zordu. Merdivenleri inmeye başladım. Ayaklarım geri geri gidiyordu çağrıyla yüz yüze gelmek istemiyordum.

Yemek odasına girdiğimde herkesin gözü benim üzerimdeydi kısa bi an çağrıyla göz göze geldim beni öldürecek gibi bakıyordu.

Herkese kısaca bir "günaydın" dedim ve yerime oturdum. Çağrı hariç herkes kısaca bi "günaydın" diyince şaşırdım.

Abilerden ve Çağandan karşılık vermesini beklemiyordum. Yemeğimi yerken arasın adımı söylemesiyle ona döndüm.

"Alin bugün ikiz günü yapalım mı ? Biraz gezeriz" dedi aras. Aslında arasla anlaşmak istiyordum bu yüzden kabul edicektim.

"Olur. Çok güzel olur" dedim. Heyecanla önüne döndü. Neden bu kadar heycanlanmıştıki benim için değmezdi.

Önüme döndüğümde çağrıyla göz göze geldim. Hemen kafamı önüme eğdim. Neden böyle kötü bakıyordu ben bişey yapmadım.

"Şey" dedi Çağan "bende sizinle gelebilirmiyim" dedi. Aras kafasını bana çevirdi ama ben şaşkınca çağana bakıyordum. Benimle vakitmi geçirmek istiyordu. Belkide abisine bişey yapmadan korkuyordu .

Kafamı arasa çevirdim ve 'gelebilir' anlamında başımı salladım. " Olur gel" dedi aras.

Kahvaltı bitmişti odama çıkıp üstümü gitmem gerekiyordu odamın önüne geldim kapıyı açtım, içeri girdim ve kapattım.

Arkamı döndüğümde dibimde bir adet çağrı ile karşılaştım. Kalbim çok hızlı atıyordu , yine korkuyordum. ya yine döverse diye düşünmeden edemedim.

Bir anda çenemi tuttu ve kendine çekti o kadar sıkıyordu ki iz çıktına emindim. " Sakın kardeşlerine bir şey yapmayı deneme bile yoksa seni burda öldürürüm" dedi.

Gözyaşlarım akarken kafamı salladım o anda arkamdaki kapı çaldı. Çağrı'nın gözlerinde bi an korku gördüm ama hemen kendimi toparladı.

"Alin" dedi arasın sesi. Belkide beni kurtarıdı ses çıkarmak istedim ama çağrının çenemi daha sıkı kavraması ile başarısız oldum.

"Şimdi kapıyı açacaksın ve arası göndericeksin yoksa sana olacakların sorumlusu ben değilim." Dedi Çağan korkuyordum.

Kafamı salladım. Beni bıraktı ve gözleriyle kapıyı gönderdi. Kapı kilitliydi ve Aras'ın sesi telaşlı geliyordu.

Kapıyı açtığımda Aras bir anda boynuma atladı yanında diğer aile üyeleri de   vardı. Herkes bursaydı. Arasın boynuma aniden atlaması ile yaralarım acımıştı ama dişlerimi sıkmıştım.

Tek kolumu arasın boynuna sardım diğer kolumu çağrı'nın elindeydi ve sıkırak canımı çok acıtıyordu ayrıca o kolumda fazlaca yara vardı.

Canım acıyordu

"İyimisin bişey oldu sandım" dedi aras. Herkes telaşlı gözlerle bana bakıyordu. "İyiyim Aras sorun yok" dedim ama sesim tam aksini bağırıyordu.

Ağlamıştım ve çenem morarmaya başlamıştı. Herkes bunu görmüştü. Ve bana şok olmuşçasına bakıyordu. Kumru abla hemen yanıma geldi.

"Alin çenene noldu senin kim yaptı bunu" dedi kumru abla. Ve çağrı bişey dememem için tırnaklarını koluma batırdı hazırlıksız yakalandığım için inledim ve gözlerim istemsizce kapandı.

"Noldu" dedi kumru abla bişey yok demeye kalmadan diğerlerine döndü ve "siz gidin ben halledicem" dedi önce itiraz etselerde gitmişlerdi.

"Hadi gel içeri girelim" dedi kumru abla. Hemen önüne geçmeye çalıştım tabi çağrı kolumu sıktığı için pek mümkün olmadı.

Dişlerimi sıkarak "olmaz sende git kumru abla" dedim hayatımda ilk defa abla demiştim. ilk defa kumru ablaya abla demiştim.

Herşey bir anda gelişti. Kumru abla bana sarılınca daha fazla dayanamadım ve birkaç adım geriledim. Çağrıda kolumdan tuttuğu için  ablamla birlikte yere düştük ve ardımızda çağrı.

Kolumu o kadar sıkı tutmuştu ki hâlâ bırakmamıştı. Kumru abla hemen ayağa kalktı bir çağrıya bir bana birde çağrının kolumu tutan eline baktı.

Şokla bize bakarken " ne oluyor burda" dedi kumru abla..

_____________________________

Selammm

Ay nelerrr oluyorrre

Oy ve yorum atmayı unutmayın arkadaşlar

Seviliyorsunuzzz...

ALİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin