9.BÖLÜM

927 35 1
                                    

Alin'den ( olay günü devam )

Gözlerimi açtığımda hâlâ arabadaydım. Acıdan uyuşmutum ama zorda olsa arabayı çalıştırıp eve sürdüm arabadaki saat gece yarısını geçmişti.

Eve geldiğimde hâlâ ışıklar yanıyordu. Bir sürü araba vardı. Çok düşünmedim. Düşünemedim. Kafamda yankılanan tek ses vardı.

O öldü. Diyordu bu ses

Öldü Alin kurtuldun

Kurtulmuştum özgürdüm mutluydum. Kapıyı açmaya çalıştım açılmadı hırsla ve son gücümle itekledim hızla duvara çarptı.

Sarsak adımlarla içeriye gittim
kalabalıktı fazla kalabalık herkeste gözlerimi gezdirdim ağlamışlardı herkes. Ve herkes ayağa kalkmıştı.

Çağrı bile

Tanımadığım insanlar ve bizimkiler bana dehşetle bakıyordu. Yorgundum dinlemek istiyordum. Gözüme bir çocuğu kestirdim ordaki koltuğa oturmak istiyordum.

Gözlerimi çocuğun gözlerine diktim. Taş patlasa Çağan yaşındaydı. Ve benden fazla korkmuş görünüyordu.

Yaklaşınca çocuğu büyük olan 2 kişi kendine çekti. Koltuğa oturdum. Ve bugün olanları düşündüm.

Sahi ölmüştü değilmi. Ölmüştü. Ben kurtulmuştum. Mutluydum. Bu düşünce ile neşeli, büyük bir kahkaha attım.

Beni izleyen herkes birazda dehşete düştü. " ÖLDÜ!" deiye bağırdım bi yandan hereks korkmuş ve yerinden sıçramıştı komiktiler.

Tekrar kahaha attım.

" ÖLDÜ" diye bağırdım takrar. Mutlu olucaktım artık. " Ben öldürdüm" dedim tekrar ve tekrar bütük bir kahkaha attım.

Şimdiki Zaman

Karşıma çocukluğum geçti. Gözleri heycanla, umutla, mutlulukka parlıyordu. Yıllar sonra ona takrar dokunmak istedim ellerimi kaldırdım.

Bu sefer korkmadı artım o yoktu çünkü. "Teşekkür ederim" dedi küçük ben naif bir sesle "beni kimse kurtarmadı ama sen kurtardın" dedi

"Ben kurtardım" diye tekrarladım ve göz yaşlarım tekrar aktı. "Ben yaptım" dedim "sen beni kurtardın" Dedi küçük kız.

" Ben bizi kurtardım ben onu öldürürüm" dedim yorgunlukla. Sevdim saçlarını sevdim sonra bana tekrar gülümsedi gözleri ile birlikte gülümsedi.

"İntikamımızı aldım artık gitmeliyim" dedi kiçük kız. "Seni tekar görebilecek miyim?" Diye sordum.

"Hayır ben artık sadece kalbinde olucam" dedi huzurlu bir ses tonu ile "görüşürüz" diye mırıldandım.

Son kez gülümsedi ve yok oldu.

Kafamı kaldırdım hâlâ aynı ifade ve korku ile beni izleyen aile üyelerine döndüm. İfadesiz bir yüzle "ben odama çıkıyorum sonra tanışırız iyi geceler" dedim.

Korku hissetmiyordum artık. Korkmuyorum kimseden. Odama çıktım ve duşa girdim her yerim yanıyordu suyun altına girdim ve akım giden kanı izledim aklıma geldi ve terkar büyük bir kahkaha attım.

Duşum bittikten sonra pansuma yapamk için uğraştıma ama yapamdım ve aşağı indim. Salona girdiğimde bütün gözler bana döndü hâlâ aynı duruyorlaedı ama oturmuşlardı yüzümü görünce dahada şoka girdiler artık daha ilerisi varmıydı bilmiyordum ama her adımımda şoka giriyorlardı.

Kumru ablanın önünde durunca dehşetle bana baktı. "Abla yaralarıma pansuman yaparmısın yetişemiyorum her yere" dedim sakince sanki daha olabilirniş gibi birazdaha şoka girdi.

"ABLA" diye bağırmamla yerinden şıçardı ve kendine geldi "t-t-tama-m" dedi. "H-adi g-el" dedi. Durdurdum. "Bence artık onlarında bilemeye hakkı var abla" dedim şimdide dehşetin yanına anlamazlık ve merak eklenmişti.

Salonun ortasına oturudm ve üstümü çıkardım. Kadınlar ve çocuklar birden çığlı bastı hatta annem galiba bayıldı.

Arkamı döndüğümde gerçektende bayıldını gördüm ama kumru ablda yeni taraları görünce donmuştu işte şimdi kimse hareket etmiyordu.

Üzerimde yarım atletle etrafıma baktım sankİ donmuştu herkes. "Kumru abla annem bayıldı" dedim yüksek sesle herkes sesimle kendisine geldi ve yengemler Çağan alaz ve onların yaşındaki kızlar erkekler ağlamaya başladı.

Kumru abla "eren abi ateş abi anneme bakın bende Alin'e pansuman yapayım" dedi sona doğru kısılan sesi ile.

Yaralarıma pansuman yaptıktan sonra üstümü giydim ve "teşekkür ederim" diye mırıldandım kimseyele göz göze gelmeden odama çıktım.

Yatağıma uzandım ve kendimi her zamanki gibi uykunun güzel kollarına bıraktım..

________________________

Şükür bu hemen bitti

Selamm

2 saatte iki bölüm yazdım ve çok yorgunum

Oy ve yorum atmayı unutmayın arkadaşlar

Seviliyorsunuzzz..

ALİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin