МИЧ
Тя не трябваше да разбира по този начин и по дяволите, никога не съм и помислял, че ще бъде на това глупаво парти.
След като някой извика „Скайлър", аз погледнах към стълбите и почти изгубих способността си да дишам. Знаех, че е тя, но в същото време, човекът, който стоеше там, не беше точно кльощавото момиче с плитките, което помнех. Беше пораснала и станала наистина красива, по един елегантен начин, за разлика от Ава, момичето с което бях дошъл. След като извиках Скайлър по име, не можех да сваля очи от нея, а после тя си отиде.
- Мич? Какво става? Кое е това момиче? – попита ме Ава.
Просто се взирах безмълвно в празните стълби.
Момичето с фотоапарата ми направи снимка, преди да се затичам за да догоня Скайлър.
Какво по дяволите?
Оставих Ава и тръгнах след фотографката надолу по стълбите, когато момче високо над два метра, което бях виждал в нашето училище, ме последва.
- Скайлър приятелка ли ти е? – извиках след момичето.
- Да. Трябва да я открия. – каза тя, преди да се обърне към някого. – Виждал ли си Скайлър?
Някакво момче посочи към вратата:
- Излезе преди минута.
Поставих ръка върху рамото на приятелката й, за да я спра да излезе.
- Моля те. Нека аз я потърся.
Изтичах навън преди да може да отговори.
Мъглата беше много гъста и трябваше да избера посока. Избрах ляво, защото натам беше домът й.След като бягах няколко минути, почти бях готов да се върна обратно. Тогава забелязах, че е спряла малко по-надолу по пътя. Когато чу, че приближавам, тя се обърна. Намалих темпото и бях задъхан, когато най-накрая я настигнах.
- Винаги си умеела да тичаш дяволски бързо.
Когато тя не каза нищо, аз продължих:
- Не очаквах да те видя тази вечер.
Тя вдигна очи към небето и се изсмя саркастично.
- Това не трябваше ли да е моя реплика?
Беше толкова красива.Сърцето ми биеше учестено.
- Предполагам, че си права.
Бях наистина изненадан от това, колко различно изглеждаше. Дълга, вълнообразна кестенява коса, влажна от лекия дъждец, беше заменила двете плитки, които помнех че винаги носеше. Все още беше дребничка, но определено вече не приличаше на малко момиченце. Бях прекалено наясно с това.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Моята Скайлър - Фен Превод
Любовные романыИсторията е започната от друг преводач, който нямаше възможност да я довърши. Поради големия интерес ми предложи да я довърша и аз се съгласих. Лично мен книгата ме трогна и ми легна на сърцето. Надявам се да се хареса и на вас. Приятно четене! Скай...