5

9 1 0
                                    

СКАЙЛЪР

Анджи седна на леглото ми, чистейки обектива на фотоапарата си.

– Не мога да повярвам, че не се притесняваш от факта, че Мич се среща с други момичета.
В гърлото ми заседна буца.

– Той не ми е гадже, така че, защо това трябва да има значение?

Анджи ми направи снимка.

– Аха.
– Това пък за какво беше? – сопнах се аз.
– Искам да видиш как изглежда лицето ти, когато лъжеш безсрамно и нагло.

Завъртях очи.

– Той ми е като брат, Андж.
– Тогава това е отвратително, защото той явно те желае. Не разбирам, защо не сте заедно.
– Кой казва, че Мич ме желае?
– Виждала ли си начина по който те гледа? Имам около сто снимки, с които да ти го докажа.
– Не знам какво искаш да кажеш.

Знаех точно какво има предвид.
През последните шест месеца, от както се премести тук, с Мич не само че продължихме отношенията си от там, където ги бяхме прекъснали като деца, но и се сближихме. Виждахме се почти всеки делничен ден след училище, висяхме един на друг в стаите си, пишехме домашните си заедно и си ходехме на гости за вечеря. Майка ми, Тиш, и неговата майка, Джанис, също станаха близки и дори от време на време двете излизаха без нас. Понякога четиримата се хранехме заедно или гледахме филм.

Отстрани би изглеждало, сякаш с Мич сме брат и сестра, част от едно голямо щастливо семейство, с две майки лесбийки. Истината беше, че майките бяха самотни бивши съпруги на мъже, които са ги изоставили. А братът и сестрата тайно искаха да правят секс един с друг. Бих казала, че това е символ на нефункционално семейство.

Докато с Мич бяхме неразделни през седмицата, през уикендите понякога той излизаше с момичета от неговото училище. Беше великолепен, със страхотно тяло, и точно по тази причина – популярен. Въпреки, че се преструвах, че не ми пука, истината беше, че срещите му ме нараняваха адски много.

Той винаги ми казваше къде отива и дори с кого излиза, но имахме негласно споразумение, никога да не обсъждаме подробности, и това ме устройваше.

Всеки, който ме познаваше, щеше да се съгласи, че винаги казвам това, което мисля. Ако майка ми ме попита дали някоя рокля я прави да изглежда дебела, бих й казала, ако е така. Когато Анджи каза, че е чула някой да обсъжда как гаджето й Коди звучи като момиче, тя поиска моето мнение. Обясних й, че ми се струва, че гласът му е като на Мики Маус дишал хелий, но тя не трябва да се интересува какво говорят другите, тъй като е луда по него.

Моята Скайлър - Фен ПреводWhere stories live. Discover now