СКАЙЛЪР
Мич постави топлите си длани върху бузите ми и сърцето ми пропусна един удар, когато придърпа лицето ми към своето. Бях си представяла този момент толкова много пъти, но не бях подготвена за това, колко нервна ще бъда.
Стиснах устни и изстенах, когато устата му се спусна върху моята. Тялото ми се напрегна. Очите ми се затвориха, щом топлите му устни се притиснаха в моите.
Не можех да повярвам, че това наистина се случва.Усетил притеснението ми, Мич прекъсна целувката за момент, и без да отделя ръце от лицето ми, прошепна:
– Отвори я за мен, Скайлър.Той бавно облиза устните ми и цялото ми тяло се напрегна, когато езикът му се плъзна в устата ми. Имаше вкус на захар и още нещо, което бе неописуемо. Това беше неговият вкус и внезапно вече не можех да му се наситя.
Мич изстена, когато езикът ми бързо се завъртя около неговия. Ръцете му се преместиха от лицето ми и сграбчиха косата ми отзад, като я стисна в юмруците си.
Изведнъж притеснението ми изчезна и единственото което исках, беше, той да ме целува по-силно, по-бързо и по-дълбоко. Сега моите ръце бяха в косата му, придърпвайки го по-близо към мен и той изстена в устата ми. Харесвах усещането за копринената му коса между пръстите ми. Винаги съм искала да го докосна по този начин.Устните му се разтваряха и затваряха около моите, докато продължаваше да изследва с език устата ми. В един момент дръпна и засмука езика ми, преди да го пусне бавно, което накара зърната ми да се втвърдят мигновено.
Това нямаше нищо общо с представата ми за първата целувка. Мислех, че човек се чувства така по време на секс: завладян, пристрастен и ненаситен. Щях да направя всичко, което поиска от мен и дори не се страхувах, защото това беше Мич. Просто го усещах като нещо правилно.
Минутите отминаваха, а ние така и не спирахме да си поемем въздух. Бельото ми беше напълно мокро, а това никога не ми се беше случвало преди. Той държеше ръцете си на лицето или в косата ми, но не ме докосна никъде другаде.
Единственият път, когато устните му се отделиха от моите, беше за да прокара пътечка от целувки по шията ми. Исках да се спусне по-надолу и гърдите ми тръпнеха в очакване. Но Мич продължи да ме целува по обратния път към брадичката и се върна на устата ми. Той изръмжа над устните ми:
– Какво правиш с мен? Не мога да спра да те целувам.
YOU ARE READING
Моята Скайлър - Фен Превод
RomanceИсторията е започната от друг преводач, който нямаше възможност да я довърши. Поради големия интерес ми предложи да я довърша и аз се съгласих. Лично мен книгата ме трогна и ми легна на сърцето. Надявам се да се хареса и на вас. Приятно четене! Скай...