МИЧ
Минаха няколко седмици от целувката на панаира - целувката, която промени всичко. Доказателството, че вече не можех да си имам доверие, що се отнасяше до Скайлър. Цялото самообладание, което с толкова труд успях да постигна, се сгромоляса и се чувствах така, сякаш трябваше да започна всичко от начало.
Това означаваше на всяка цена да избягвам да оставам насъме с нея, поне за известно време. Разполагах с Дейви, който идваше в дните, когато със Скайлър пишехме домашните си заедно. Трябваше да му кажа какво се случи онази вечер и типично в негов стил, той ме спука от подигравки.
Докато пишехме домашните си по Испански един следобед, тъпака попита мен и Скайлър, знаем ли какво означавало „beso". Когато тя най-спокойно му отговори, че това е думата за „целувка", ми се прииска да хвърля учебника по главата му.
Тя се справяше добре с това, да се държи така, сякаш нищо не се беше променило между нас, което правеше нещата по-лесни, но и малко ме притесняваше, защото за мен това беше вътрешна борба.
През деня можех да се преструвам пред нея, че нищо не е станало, но всяка вечер, тази целувка се повтаряше отново и отново в мислите ми. Потичаха ми лигите, щом си припомнех вкуса й или звуците, които издаваше, докато целувах шията й. Копнеех да изпитам това отново и дори повече, да разбера какви звуци ще издава, докато съм в нея. Бях целувал много момичета, но никога усещането не е било такова. Но пък и никога не бях изпитвал чувства към някоя от тях. Да видя Скайлър с Ейдън бе предизвикало първична реакция у мен и ме беше накарало да озъзная колко всъщност се бяха задълбочили тези чувства. Това беше омагьосан кръг: да стоя настрана от Скайлър и в същото време да я държа далеч от други момчета.
Така че, когато не знаеш как да се справиш с нещо стресиращо, създай си разсейване. Това беше новото ми мото.
Скайлър и майка й щяха да пристигнат за вечеря всеки момент и аз имах изненада за нея, която се надявах да помогне за облекчаване на напрежението между нас. Въпреки че беше петък вечер, нямах други планове. Когато звънецът на вратата иззвъня, сърцето ми започна да бие учестено.
Стига глупости! Това е просто Скайлър.
Аромата на патладжанената лазаня на майка ми се разнасяше из къщата, докато слизах по стълбите. Студеният, есенен въздух нахлу през вратата, когато мама я отвори.
YOU ARE READING
Моята Скайлър - Фен Превод
RomanceИсторията е започната от друг преводач, който нямаше възможност да я довърши. Поради големия интерес ми предложи да я довърша и аз се съгласих. Лично мен книгата ме трогна и ми легна на сърцето. Надявам се да се хареса и на вас. Приятно четене! Скай...