6

17.9K 255 70
                                    

İyi okumalar.🌸
Bol bol yorum yapın ve oylayın.🙏

Ne kadar zaman geçti bilmiyorum ama göğsüme bırakılan küçük öpücüklerle Alperen'in uyandığını anlamış ve daldığım düşüncelerden çıkmıştım.Küçük öpücüklerini hala göğsüme bırakmaya devam ediyordu ve bu öpücükler çok hoşuma gidiyordu.Ama ben masum masum durur muyum hiç yanımda böyle bir adam varken.

"Alperen deliğimi parçalamanı istiyorum."

Kulağına yaklaşıp fısıldadığım cümleden sonra öpüşleri durmuş ve derin bir nefes çekmişti.O da benim onu istediğim kadar istiyordu biliyorum ikimize de kalsa o yataktan hiçbir şekilde çıkmadan gece gündüz demeden birbirimize ait olacağımızı biliyorduk.

"Ege,deliğinin her santimini parçalayacağıma emin olabilirsin."

Yüzüme bakıp koyulaşmış gözleriyle ve boğuk sesiyle kurmuştu cümlesini ve işte o an ben daha fazla tutmazdım kendimi ve tutmaya da gerek hissetmiyordum.Hızlıca dudaklarına atılıp sanki nefesimi orda bulmuş gibi derin bir nefes çekip birbirimizin dudaklarını kopartmayı umursamayarak emmeye başladık.Sadece öpüşerek bile aldığım bu zevk beni çıldırtmaya yetiyordu.Kaç dakika birbirimizin dudaklarını yedik bilmiyorum ama hiç bu durumdan uzaklaşmak istemiyordum.Alperen dudaklarını ayırıp yüzüme baktı ve dudağını kıvırdı sadece bir öpücükle bile dağılmış halim onun çocuk hoşuna gidiyordu bunu biliyordum,bu halim onu çokça tatmin ediyordu ve bu benim için hiç de sorun değildi.Alperen uzandığımız koltuktan kalktı beni de kaldırıp kalçalarımın altından destekleyip kucağına çıkmamı sağladı.Sanırım bu daracık koltukta beni sikmek istemiyordu.Yatak odamıza çıkan merdivenleri çıkmaya başladığında zaten öpüşüyor bir vaziyetteydik ikimizde kopamıyorduk dudaklarımızdan.Bir yandansa kalçamdaki ellerinden biri kalçamı okşarken diğeriyle deliğime baskı uyguluyordu ve ben kendimi kaybetmenin eşiğindeydim.

Yatak odasına geldiğimizde beni yavaşça yatağa bırakıp dudaklarımı sömürmeye devam etti ve bir yandan altımdaki siyah kot pantolonun düğmesini ve fermuarını aşağıya indiriyordu.Pantolonumun ve içimdeki baksırımın lastiğini tutup ikisini bir anda çıkardı üzerimden.Evdeki soğuk havayla temas eden penisim sallanarak göbeğime vurmuştum şimdiden oldukça serttim.Dudaklarını dudaklarımdan ayırdıktan sonra üzerimdeki penyenin eteklerinden tutup yukarıya doğru sıyırıp bir kenara fırlattı.Bende yatakta dikelip aynı işlemleri ona uyguladım.Beni tekrar yatağa doğru uzandırdığında bacaklarımın arasına girip dudaklarımı öpmeye başladı.Onun da sikinin sertliği deliğime vurup duruyordu ve inlememe sebep oluyordu. Dudaklarımdan boynuma doğru inip orayı yalayıp emdikten sonra bir kaç yere daha moraracağına emin olduğum bir sertlikle emmeye başladı.Köprücük kemiğime geldiği zaman kemiğimi boylu boyunca yaladı ve canımı yakacak sertlikte dişlerini geçirdi.Şuan ciddi anlamada aklımı başımdan alıyordu. Oradan yalayarak aşağı inerek sağ mememin üstünde duraksadı orayada dil darbeleri atıp emdikten sonra sert ıssırışlarını oraya bıraktı. Çığlık gibi çıkan inlemem hem onun hemde benim hoşuma gitmişti.Diğer meme ucuma da aynı işlemi uyguladıktan sonra karnıma doğru geldi,dilini göbek deliğimin etrafında döndürüp göbek deliğimi vakumladı.Tuhaf şeyler yapıyordu ama çok hoşuma gidiyordu her hareketinde göbeğim kasılıp duruyordu. Kasıklarıma doğru nefesini verdi,sikimi ağzına alıp almayacağını düşünüyordum geçen sefer yapamadığı şeyi yapabilir miydi emin değilim zaten öyle bir zorunluluğu da yoktu. Ama o beni şaşırtarak sikimi kökünden kavrayıp ucuna nefesini üfledikten sonra baş kısmını ağzına aldı .Küçük küçük yapıyordu işini ama benden büyük bir inleme almıştı. Daha fazla ileri gidip sikimi köküne kadar ağzına aldı ve ileri geri yapmaya başladı.

      Muazzam bir zevk alıyordum şuan.Kafamı kaldırıp ona baktığından iştahla sikimi yaladığını gördüm oysaki tiksineceğini ve bırakacağını düşünmüştüm çünkü daha önce böyle bir şey yapmamıştı.Saçlarının arasına parmaklarımı geçirip kasıklarıma doğru kafasını bastırdım.Hepsi ağzındaydı boğazına değen sikim her yutkunduğunda orada sıkışıp kalıyordu ve aşırı zevk veriyordu.Tek yapabildiğim şey inleyip durmaktan başka bir şey değil.Kafasındaki elimi geri çektim oda ileri geri yapmaya devam etti.Biraz daha yalamaya devam ederse dayanamayıp boşalacaktım o yüzden sikimi ağzından çıkarmak için hamlede bulundum ve onu kafasından tuttum ve kendime çeker çekmez dudaklarını iştahla emmeye başladım.

Acı Zevk bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin