13

8K 134 59
                                    

İyi okumalar.🌸
Finale son bir.🍑

Alperen'in sorduğu soruyla yerimde rahatsızca kıpırdanmış ve doktorun vereceği cevap için yüzüne bakmıştım.Şuan kendim için korkuyordum ama en çok Alperen için korkuyordum,cinsel ilişkilerimde her şeye dikkat ediyordum,böyle bir şey varsa ve Alperen'e de geçmiş olursa o zaman ölürdüm işte vicdan azabından.

"Öyle bir şey yok Ege bey sakin olun."

"O zaman neyim var doktor bey söyler misiniz?Cinsel ilişkiyle hastalığımın ne alakası olabilirdi bundan başka."

"Dediğim gibi sakin olun Ege bey,benim gördüğüm çok farklı bir şey ama bunu size nasıl izah edebilirim bilmiyorum çünkü bende ilk defa böyle bir şey ile karşılaşıyorum."

"Lütfen daha açık olur musunuz?Neyim var benim?"

"Tahlillerinize baktığım da sekiz haftalık hamile görünüyorsunuz Ege bey. Bu nasıl mümkün oldu bilmiyorum ama doğum kontrol uzmanına görünseniz o size daha da açıklayıcı bilgiler vereceğini düşünüyorum."

Hamilesiniz kelimesinden sonrasını duymamıştım.Kulaklarım çınlıyordu şuan ben nasıl hamile kalabilirim erkeğim ben,herhangi cinsiyet değiştirme gibi bir olayım olmadı nasıl böyle bir şey mümkün olabilir.Kafamı kaldırıp Alperen'e baktığım zaman benden daha fazla şoka girdiğini gördüm transa girmişti resmen sadece bir noktaya bakmış kalmıştı öylece.

"Ben nasıl hamile olabilirim bir yanlışlık olmalı sonuçlar da doktor bey,böyle bir şey mümkün olamaz."

"Dediğim gibi doğum kontrol uzananına görünürseniz daha iyi izah edecektir size bunu. Ben hatta arkadaşımı arayıp sizden bahsettim şuan sizi bekliyor.Orada da bebeği görebilirsiniz."

Kendimi toparlayıp ayağa kalktım,Alperen hala aynı vaziyetteydi sanırım böyle bir şey duyacağını beklemiyordu.

"Alperen hadi gidelim niye daldın gittin."

"Ben anlamadım şimdi sen hamile misin?"

"Evet hayatım doktorun söylediğine göre öyleymişim.Şimdi kalk diğer doktorun yanına gidelim o daha iyi açıklarmış bize durumu."

"Şimdi sen benim bebeğime mi hamilesin?"

Bozulmuş kaset gibi aynı şeyleri tekrar edip duruyordu tamam bende şuan şoktayım ama bir gidip gerçekten öylemi değil mi öğrenmemiz lazımdı.Sanırım o gün bahçede sikişirken senden çocuğum olsun istiyorum dediğim de duam kabul olmuştu bunun başka bir açıklaması olamazdı.Neyse ki ben bu çocuğu isterim zaten ama şuan Alperen'in isteyip istemeyeceğini bilmiyordum tepkilerine bakılırsa istemeyecekti,böyle bir mucize olmuşken ben bebeğimi bırakmazdım tabi önce bebek gerçekten var mı yok mu onu öğrenmeliydik.

"Evet hayatım sanırım senin bebeğine hamileyim."

Birden ne olduğunu anlamdan Alperen belime kollarını sardı karnımı öpe öpe ağlamaya başladı.Ben daha bebeğim şokundan çıkamamışken o hemen bebeği benimsemiş miydi şuan anlamıyorum.

"Alperen,hayatım neden ağlıyorsun?"

"Neden ağlamayayım sevgilim bebeğimiz olacak diyorlar.Bir tane daha sen olacak diyorlar nasıl ağlamayayım."

Dediği şeylerle bende duygulanmıştım bebeğimizin olmasını en çok ben istiyordum en başından beri ama olmayacağını bildiğim için hep buruktum şimdi o şans bana gülmüştü,hala nasıl olduğunu bilmiyorum ama iyiki de oldu umarım olmuştur.

Acı Zevk bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin