Yazdığım ilk bxb kurgu.Umarım okurken büyük bir zevkle okursunuz.
Sizin için keyifli okumalar diliyorum.
Bol bol yorum yapın lütfen ve oylayın ki beğenip beğenmediğinizi anlayayım.🙏Zevkle karmaşık buğulanmış sesim oda da yankılanırken gözlerimden akan yaşların acıdan olduğunu hissetmek bir hayli zor duruma sokuyordu beni.Deliğimde penisin her giriş çıkışında aldığım zevk acılarımın üstüne geçemiyordu bir türlü.Partnerime daha da hızlı ve sert olmasını söyleyerek kendimi ona bastırıyordum belki daha iyi gelir diye.
"Daha derinlerime gir...,daha hızlı..."
Fısıltı şeklinde çıkan sesimi büyük bir ihtimal üstümdeki duymamıştı,duymasına da gerek yoktu zaten.Partnerim olduğu kadar hızlıydı hassas noktamı her vuruşunda tarumar ediyordu ama yinede unutmama yardımcı olmuyordu. Zevkten dört köşe olmuş inliyordum,kendimi zevk içinde kaybetmiştim ama aklımı kaybedememiştim.Partnerim sert vuruşlarına devam ediyordu.Oda benimle birlikte boğuk boğuk inliyordu.Sonlara doğru yaklaştığımı anlayıp elimi penisime atıp kendimi çekmeye başladım.Partnerim benim elimi penisimden çekip kendi elini atıp beni okşamaya başlamıştı,kendisi de sona doğru yaklaşıyordu içimde penisinin seğirdiğini hissediyordum. Biraz daha sertçe git gel yaptıktan sonra kendini yavaşlatıp kesik aralıklarla sert bir biçimde deliğime girmeye başladı.Bir müddet sonra ben karnıma ve onun eline o ise içimdeyken boşalmıştı,prezervatifin içine.
İkimizde soluk soluğa kalmıştık çünkü ikimizinde boşalma sınırı bir hayli fazlaydı o yüzden onunla seks yaparken bir hayli zevk alıyordum.Soluk soluğa yan tarafıma devrilmişti bense tavana bakıyordum nefes nefese.Biraz dinlendikten sonra partnerim yataktan kalkıp banyoya doğru ilerledi.Hiçbir şey konuşmuyorduk bu benim seks sonrası bir kuralımda.Seks yaparız zevkimizi alırız ve sonra hiçbir şey konuşmadan yollarımızı ayırırız.Genellikle farklı farklı insanlarla seks yapıyordum,seks yapmak benim için vazgeçilmezdi.Arada bir beğendiğim partnerlerimle tekrardan seks yapıyordum,bir kerede sınırlı kalmıyorduk.Bu seferki de onlardan biriydi fazlasıyla iyi sikişiyordu. Tam istediğim gibi sert durdurak bilmeyen bir şekilde kendinizi kaybettirecek bir haz veriyordu yaptıklarıyla.İşte dediğim gibi kendimi kaybediyordum aklımı değil.
Partnerim banyodan çıktıktan sonra üstünü giyinip hoşçakal demeden ayrıldı evden.Bende kendimde hal bulduğum vakit banyoya girdim ve sıcak suyu küvete doldurup içine girdim.En sevdiğim şey olabilir;seks sonrası sıcacık su... Öyle bir mayışıyorum ki orada uyuyabilecek kıvama geliyorum,yaptığım seksi daha çok hissediyorum.Şimdi yine mayışmış bir şekilde küvette uzanarak banyonun tavanını seyrediyordum,bu aralar ne çok tavan izliyordum böyle.Her beyaz tavana baktığımda acılarım tokat gibi yüzüme çarpıyordu. Bu hayatta kimsemin olmayışı,arkadaş dediğim insanların arkamdan çevirdiği işler ve en sonun da aşık olduğum adamın dostum dediğim adamla beni aldatması. Toparlayamıyordum kendimi, o yaşadıklarımdan sonra çok zordu her şey ve hepsi üst üste gelmişti.Yaşamaya çalışıyordum, kaç kere kendimi kestiğimi, öldürmeye çalıştığımı bilmiyorum.
Yine intihar edeceğim bir zamanda bundan vazgeçip kendimi bara atmıştım.Yüksek derecede alkolün etkisiyle o gece kaç kişiyle yattığımı hatırlamıyordum.Biri tatmin etmedikçe diğerine gittim.Sabaha kadar seks yapmıştım,ondan sonra ise fazlasıyla rahatladığımı en azından kendime zarar verme fikirlerimi rafa kaldırdığımı fark ettim ve o günden sonra tatmin olana kadar seks yaptım. Zevk dalgası bedenimi her sarstığında kendime geliyordum.Bu yüzden seks benim vazgeçilmezimdi.Yediğim kazıktan sonra zaten ciddi bir ilişki değil yapmak aklımın ucundan bile geçirmiyordum.
Daha fazla düşünce denizinde boğulmadan küvetten çıkıp odaya girdim.Aynanın karşısına geçip vücudumu süzmeye başladım.Vücudumu seviyordum.Tüysüz ve pürüzsüz bir vücuda sahiptim,kilolu değildim dümdüz bir karnım ve çıkık yuvarlak bir kalçam vardı,ince ama sıska olmayan bacaklarım ve çoğu erkekte olmayan çıkık memelerim vardı kilolu olmamama rağmen.Güzel bir vücudu sahiptim partnerlerim genellikle dudaklarını ve dilini vücudumda gezdirmeye bayılıyorlardı ve bu benim de bir hayli hoşuma gidiyordu,egom okşanıyordu.
Kendimi süzme işlemini bırakıp dolaptan kalçamın bitişine kadar uzunluğu olan penye bir şort ve üstüme de sıfır kollu kısa bir t-shirt giydim.Demiştim ya seks benim vazgeçilmezim diye evet bunu hakkını vererek söylüyordum çünkü birkaç saat sonra yeni bir seks partnerim gelecekti.Bu yeni bir partnerdi, umarım ki beni tatmin edebilirdi.
Yatak odasından salona geçip koltuğa yayıldım kumandayı elime alıp televizyonu açtım.Birkaç kanal gezindikten sonra bir tane çizgi film kanalında durdum.Yirmi yaşında olsam da çizgi film izlemekten geri durmuyordum çünkü benim için televizyonda dikkat çekici hiçbir şey yoktu.
Hergün yeni bölüm atacağım.
Bundan sonraki bölümler uzun uzun.🍑
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Acı Zevk bxb
Ficção AdolescenteAçık terim ve konuşmalar vardır. "O zaman neyim var doktor bey söyler misiniz?Cinsel ilişkiyle hastalığımın ne alakası olabilirdi bundan başka." "Dediğim gibi sakin olun Ege bey,benim gördüğüm çok farklı bir şey ama bunu size nasıl izah ede...