8

11.5K 163 42
                                    

İyi okumalar.🌸
Bol bol yorum yapın ve oylayın.🙏

Sabah güneş ışınlarının yüzüme vurmasıyla ve küçük öpücüklerin vücuduma bırakılmasıyla uyanmıştım.Her sabaha böyle uyanabilirdim.Şuan hiç uyandığımı belli edipte bu güzel andan mahrum kalmak istemiyordum ama sanırım Alperen'im uyandığımı anlamıştı ki tatlı öpücükleri ısırmalara ve yalamalara dönmüştü.Ama fark etmiyordu dokunsun da her türlü rahattım ben.

"Günaydın benim küçük bebeğim."

Uzun süredir uyanık olduğunu belli eden pürüzsüz sesi kulaklarıma dolmuştu.Nasıl da hissetmemiştim bu kadar teması,nasıl mayıştırdıysa dokunuşları artık uykuya daha da itmişti beni.

"Günaydın Alperen'im."

Benim uykudan yeni uyandığımı belli eden pürüzlü sesim odayı doldurmuştu.Bir yandanda gerinmeye çalışıyordum.Belimi gerinmek için yukarı kaldırdığım da Alperen karnımı yalamaya ve ısırmaya başlamıştı.Hadi ama,bende azgındım ama sabah sabah ne bu iştah sanki daha dün sevişmemiş gibi.Alperen gerçekten beni şaşırtıyordu.Neyseki ondan gelen her şeye razıydım ben uyurken bile içimde gezinebilirdi ama ben uyanıkken yapması daha hoşuma giderdi orası ayrı bir mesele.

"Alperen'im sabah sabah ne bu azgınlık bir dur uyansaydım bari."

Alperen dediğim şeye kıkırdayıp işini yapmaya devam etti beni takmadan.

"Sevgilim sabah kahvaltımı yapmama neden izin vermiyorsun,çok açtım sabah kalktığımda önümde bu kadar lezzetli bir kahvaltı varken nasıl dayanabilirdim ki?"

Dalga geçer gibi sırıtarak kuruyordu cümlelerini.Hadi ama şu görüntüsüne de azamam herhalde dimi,zaten uyandığından 
beri kasıklarımı emip duruyorken daha ne kadar sabredilirdim ki.Kafasından tutup yukarı doğru çekip yüz yüze gelir gelmez dudaklarını yemeye başlamıştım,işte şimdi günüm aymıştı.Nefes bulduğum dudaklarını öyle bir iştahla emiyordum ki bir ömür yetermiş gibi ama sanki saniye bıraksam yeniden aç bir şekilde yapışmak isteyecekmişim gibi oluyordum, doyamıyordum,doyduğumu zannediyordum.

"Alperen yalvarırım kalk üstümden kaç gündür yataktan kalkamıyoruz biraz birbirimizle ilgili bir şeyler paylaşalım.Seni herkesten daha çok tanımak istiyorum."

Kurduğum cümleye bende şaşkındım seks dışında başka bir şey yapmak istemiştim.Ama karşımdaki Alperen'im olunca her şeyi yapmak istiyordum sadece sikişmeyi değil.Onun hakkında sadece annesinin öldüğünü biliyordum,nerede yaşıyor,çalışıyor mu başka bir akrabası var mı bilmiyordum.Hiçbir şeyi sorun etmeden ve sorgulamadan beraber vakit geçiriyorduk.Nefesim olan bir insanı daha fazla tanımak isterim.

      "Tamam nefesim sen ne istiyorsan onu yaparız."

      Yanağıma bıraktığı sulu öpücükler eşliğinde kurmuştu cümlesini.Gerçekten dayanamıyordu bana şuan daha çok emin oldum buna,rahatsız olduğumda söylenemezdi zaten.O bana ne kadar bağlandıysa ben de ona bağlandım ve ben ilk defa bağlanmaktan korkmadım.Çünkü biliyordum yaralı insanlar yarası geçmeden bir insanı yaralayamazdı ve biliyordum ki ne benim ne de Alperen'imin yarası geçecekti.

      Daha fazla oyalanmadan yataktan kalkmış, elimizi,yüzümüzü yıkamış ve kahvaltı hazırlamak için mutfağa inmiştik.Alperen bir yandan çayı yaparken bir yandan sucuklu yumurta yapıyordu,ben de yememiz için diğer kahvaltılıklardan çıkarıp masaya yerleştiriyordum.Her şey hazır olduktan sonra masaya geçip yemeye başladık.

      "Yavrum,benim hakkımda merak ettiğin bir şey varsa sorabilirsin,sana her şekilde cevap vermeye hazırım."

      Şimdi gelmiştik asıl birbirimize tamamen ait olacağımız kısma.Nedense karşımdaki insan ile ilgili ne kadar bilgili olursam o kadar içimden biriymiş gibi hissedeceğimi düşünüyordum.Zaten karşımdaki şu kısacık zamanda,birkaç bilgiyle bile benim içimden biri olmuştu zaten,nasıl olmuştu bilmiyorum ama olmuştu işte.

Acı Zevk bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin