İyi okumalar.🌸
Alperen'i üstümden indirip aynanın önüne getirdim o kadar azmıştım ki şuan ona her şeyi yapabilirdim.Ayaktayken birden Alperen'in deliğinden girip dik kalması için bir elimi çenesine diğer elimi ise karnını sarmıştım. Aynadan kendisine bakmasını sağlıyordum. Her içine girip çıkmam da ikimizde derince inliyorduk.Oda da Alperen'in ve benim hem inleme seslerimiz hem de tenin tene çarpma sesi yankılanıyordu.
"Görüyor musun Alperen ne kadar da deliğini parçalamamdan zevk aldığını görüyor musun?Beni ne hale getirdiğini görüyor musun?Bir daha kendini hafife alacak mısın Alperen?
Bugünki kendini yetersiz görmesini nasıl içerleyip kızdıysam sinirimi ondan çıkarıyordum.
"Almayacağım bundan sonra kendimi hafife almayacağım Ege.Nolur biraz daha hızlan bu halin beni çok tahrik ediyor. Gelmeye yakınım lütfen hızlan biraz."
Yalvarışları o kadar hoştu ki eminim bende ona yalvardığım da onun da hoşuna gidiyordu. İsteğini yerine getirmiş ve onu domaltıp içine hızla girmeye başlamıştım.O da elini sikine atıp kendini çekmeye başladı.Aynadaki görüntü bir sanat eseriydi.Bu görüntüye daha fazla dayanamayıp içine boşalmıştım oda benden birkaç saniye önce eline ve aynaya gelmişti zaten.
İçinden çıktıktan sonra bacaklarında derman kalmadığı için kendime çevirip kolalarımı beline sardım.Koca oğlanım kendini kaybetmişti resmen,şu dağılmış haline yeniden kaldırabilirdim öyle güzel bir görüntü. Alperen'i aynaya yaslayıp bugünün getirdiği duygu yoğunluğuyla öpmeye başladım.Güzel dudaklarında soluklandım yine,nefes aldım. O da aynı halde olacak ki dudaklarına dudaklarımı yaslandığım an derince nefes almıştı.Yavaş ve narin bir şekilde birkaç dakika öptüm dudaklarını.
"Ege'm mahvettin beni dağıttın bana bak, bana bak ve gurur duy kendinle.Beni kendine ne kadar aşık ettiğini,aşık ettiğin gibi de yaşattığın duygularla ve sikinle beni ne kadar dağıttığını gör.Emin ol bundan şikayetçi değilim,senin bana getirdiğin her şeye varım. Ağlasam da senin yüzünden olsun gülsem de sevinsem de. Ama hepsi senden olsun.Ben sana çok aşığım Ege'm,orman gözlüm."
Gözlerime bıraktığı küçük öpücükler benim cennetim oldu.Şuan ağlamamam gerekirdi ama ben dayanamamıştım çünkü öyle içten söylemişti ki ruhum daha önce hiç bu kadar okşanmamıştı.
"Bende sana aşığım nefesim.Ben de senden gelen her şeye razıyım.Bugün olan o kötü olayı anmak istemem ama asla böyle bir şey olmasına izin vermeyeceğime söz veriyorum. O güzel gözlerin bir daha kana bürünmesin diye her şeyi yapacağıma emin olabilirsin.Ben tekrardan özür dilerim sevgilim.Şişmiş ve kızarık gözlerine baktıkça kendime kızıyorum sürekli."
Ellerimi belinden çekip iki elimi de yanağına yasladım.Baş parmağımla şiş olan gözlerini sevmeye başladım,gözlerine doğru ilerleyip önce sağ gözünü sonra sol gözüne hafifçe öpücük bıraktım.Belki şimdi içim rahat ederdi.O zaman kendime bir söz verdim bir daha onun gözlerini bu hala getirecek hiçbir şey yaşatmayacaktım ne olursa olsun.
Sonunda gözlerinden kendimi alıp belinden destek vererek sevgilimi banyoya götürdüm. Umarım bu günden sonra Alperen hasta olmazdı,olsa da ben bakardım ama acı çekmesini istemiyordum.Küvete sıcak su doldurduktan sonra Alperen'i alıp küvete oturttum.Bende arkasına geçip bana yaşlanmasını sağladım.
"Ege'm bir şey söyleyeceğim sana."
"Ne söyleyeceksin sevgilim söyleyebilirsin."
"Utanıyorum ama."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Acı Zevk bxb
Teen FictionAçık terim ve konuşmalar vardır. "O zaman neyim var doktor bey söyler misiniz?Cinsel ilişkiyle hastalığımın ne alakası olabilirdi bundan başka." "Dediğim gibi sakin olun Ege bey,benim gördüğüm çok farklı bir şey ama bunu size nasıl izah ede...