10

9.2K 144 11
                                    

İyi okumalar.🌸

Yaptığımız duygusal konuşmalardan sonra toparlanıp eve gelmiştik.Evden çıktıktan sonra kahvehaneye bakmış ve onunla sonra ilgilenme kararı almıştık.Şimdi ise sevgilimle oturup televizyon izliyorduk ama bir hayli sıkıcı şeyler vardı.Canım sıkılmıştı.Normalde yedi yirmi dört seks yaptığım için bu kadar boş hissetmiyordum.Ama şimdi sevgilimle bir şeyler yapmak istiyordum.

      "Aşkım ben çok sıkıldım evde dışarı çıkıp bir şeyler yapalım mı yada dışarı da akşam yemeği yesek?"

      "Tabiki de olur sevgilim dışarıda yemek harika olur hatta farklı şeyler deneriz belki,biz ikimiz farklı yemekler yapmıyoruz hiç beceremediğimizden."

     Dediği şey çok doğruydu o yüzden buna gülüyorduk şuan.İyi ki aklıma geldi gerçekten farklı şeyler deneyebilirdik mesela restoran tuvaletinde seks.Bak şimdi keyfim daha çok yerine gelmişti.

      "O zaman hadi kalk giyinip çıkalım."

     Elinden tutup yukarı odamıza çıkmıştık. Alperen'in evinden ayrılmadan önce kıyafetlerini almıştık artık buradan benim yanımdan ayrılmamalıydı ki zaten ayrı kalamıyorduk.Üzerinize uygun kıyafetler giyip kendimizi evden dışarı atmıştık.Arabaya bindikten sonra güzel lüks bir restoranda doğru sürmeye başladım.Sevgilimle yiyeceğim ilk akşam yemeği özenli olmalıydı.

Restorana geldikten sonra arabadan inip içeri doğru ilerlemeye başladık.Alperen'imle cam kenarında bir masaya geçtik.Manzarası gayet güzeldi.Birkaç dakika sonra garson yanımıza gelip siparişlerimizi aldı.

"Çok güzel değil mi sevgilim buranın manzarası,yeşillik mis gibi."

"Evet gerçekten mükemmel bir manzara bu manzarayı ömrümün sonuna kadar izlemek isterim."

Alperen'e kafamı çevirdiğimde cümlesini bana bakarak söylediğini gördüm yüzünde tatlı bir gülümsemeyle.Hadi ama arsız bedenime neden utangaçlık aşılıyorsun sevgilim. Yanaklarım kızarmaya başlamıştı,yüzüne bakamıyordum şuan.Masadaki elimin üstüne elini koyup okşamaya başladı.Kimse fark etmezdi,herkes yemeğine ve muhabbete dalmışlardı.Birkaç dakika sonra garson siparişlerimizi getirmişti,bizde ellerimizi ayırmıştık.

"Sevgilimle dışarıda yediğim ilk akşam yemeğinin bu kadar lezzetli olacağını düşünmemiştim.Umarım buradan çıktıktan sonra da sevgilimi yiyebilirim."

Romantik başlayıp arsız bitirdiği cümlesi beni şoka sokmuştu.Bütün duyguları bir arada yaşatıyordu bana Alperen ve ben bundan hiç şikayetçi değilim.

"Sevgilinizin en çok neresini yemek istersiniz Alperen bey?"

"En çok deliğini yemek isterim en tatlı yeri orası çünkü."

Bana yaklaşıp sessiz bir şekilde söylediği cümle sikimi uçurmaya yetmişti bile.Öyle aç gözlerle bakıyordu ki bana şuan nerede olduğumuzu umursamayıp üstüne atlayabilirdim.Tabi hal böyle olunca romantik geçmesi gereken akşam yemeğimiz bizim gibi iki azgın olunca pekte romantik geçmiyordu. Kalkan sikimi ne yapacağımı bilmiyordum şuan Alperen'e belli etmeden tuvalete gitmeliydim kendime dışarıda dokunamazdım ama en azından orada sakinleşebilirdim çünkü karşımda bana aç gözlerle bakan bir Alperen varken bunu yapmak pek zordu.

"Sevgilim ben bir tuvalete gidip geleyim sen beni bekle olur mu?"

"Tabi hayatım o arada da ben hesabı ödeyeyim gelince çıkarız."

Kalkmış sikimi belli etmeden masadan kalkmış ve tuvalete doğru ilerlemiştim.İçeri girdikten sonra kabinlerden birine girip klozetin üstüne oturdum.Gerçekten bazen Alperen'e hiç dayanamıyordum.Mahvediyordu beni ve ben buna bayım bayım bayılıyordum. Her zaman azgın olmayı sevdim enerjim bu konuda hiç bitmiyordu ama Alperen'le olduktan sonra saniye izin vermiyordu,sikim hep kalkık gezmeye başlamıştım.Zaten aç kurtken daha aç olmaya başlamıştım ama sadece Alperen'e.On on beş dakika oturup sankinleştikten sonra kabinden çıktım.Karşımda bir çocuk vardı neden direkt bana bakıyordu anlamadım.Tam yanından geçecekken kolumdan tutup beni duvara yasladı ve öpmeye başladı öyle bir öpüyordu ki dudaklarım kopacak sandım.Girdiğim şoktan birkaç dakika hiçbir şey yapmadım.Sonra iğrenir bir şekilde üzerimden itip yüzüne yumruğumu geçirmiştim.Yetmemişti,bir daha vurdum.Şuan hiç hissetmediğim kadar iğrenç hissediyordum,ne hakla beni böyle öperdi şerefsiz.Ne kadar daha yumrukladım bilmiyorum ama çok sinirlenmiştim.

Acı Zevk bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin