İyi okumalar.🌸
Bol bol yorum yapın ve oylayın.🙏Yarım saat kadar o pozisyonda sikiştikten sonra Alperen'in sikinin seğirmeye başladığını hissettim sona geliyordu ve bende aynı vaziyetteydim.Elimi sikime atıp kendimi çekmeye başladım.Bir kaç dakika sonra ikimizde inleyerek,ben elime ve altımdaki battaniyeye Alperen ise bütün sıcak menilerini içime boşaltmıştı.İşte şimdi tamamlanmıştım Alperen'in menileriyle.Harika bir his yaşıyordum.
"Alperen lütfen içimden çıkma menilerini daha fazla hissetmeme izin ver,yapış iyice bana hepsi içimde kalsın."
Dediğim şeyle ben yere Alperen benim üstüme uzanmıştı ve kuş cıvıltılarıyla Alperen'in ensemdeki nefesleriyle harika dakikalar geçiriyordum şuan.
"Seni seviyorum Alperen."
Derin bir nefes alarak söylediğim şeyden sonra Alperen enseme sulu kocaman bir öpücük bırakmıştı.
"Bende seni seviyorum Ege'm."
Kulağımın hemen yanında boğuk sesiyle kurduğu cümleden sonra kalbim öyle hızlanmıştı o zaman bir kalbe sahip olduğumu anlamıştım.
Alperen sikini içimden çıkardıktan sonra beni kucağına alıp yatak odamızdaki banyoya doğru götürdü.Beni klozetin üzerine bıraktıktan sonra küvete su doldurmak için çeşmeyi açtı.Sıcaklığını da ayarlayıp klozette oturan benim önünde diz çöküp ellerimi ellerinin arasına aldı.
"Bundan sonra ağlamak yok tamam mı ne olursa olsun,görmediğimi zannetme ben o bir damla gözyaşına kurban olurum."
Kurduğu cümlelerden sonra yüzümü ellerinin arasına alıp dudağı ıslak ve kocaman bir öpücük bıraktı,yetmemiş olacak ki elleriyle yanaklarıma baskı yapıp dudaklarımı büzdükten sonra hem alt dudağımı hem üst dudağımı ağzının içine alarak emmeye başladı.Bu hareketi o kadar hoşuma gitti ki sanırım yine sertleşecektim.Daha fazla emsin kafasını çekmesin diye kafasına elimle hafif bir baskı uyguladım oda ne istediğimi anlamış olacak ki dudaklarımı daha iştahlı emmeye başladı.Her emişinde ortaya çıkan ıslak sesler beni çok kötü tahrik ediyordu.Kafasındaki baskı yapan elimi çektikten sonra o da benim dudaklarımdan ayrılmıştı.
"Emilmekten neden bu kadar tahrik olduğunu anlamıyorum deliğini emdiğimde tahrik oluyorsun,sikini emdiğimde normal olarak tahrik oluyorsun,memeni emdiğimde de tahrik oluyosun hadi o ikisine anlam verebilirim ama az önce iki dudadığını birden vakumladım ondan nasıl tahrik oldun?"
Gülerek ve hayretle söylediği şeylerden sonra bende kıkırdadım,söylediği şeylerin neden olduğunu bende bilmiyorum emmek ve emilmeyi çok fazla seviyordum. Dudaklarımdan bu kadar haz alacağımı bende tahmin etmemiştin ama asıl favorim artık deliğimin emilmesi değil dudaklarımın emilmesiydi.
"Ne olmuş Alperen'im sende bulduğum her yerde emersin işte dudağımı,hoşuna gitmiyor mu yoksa deliğimi,mememi,sikimi ve dudaklarımı emmek?"
Dudağımı büzerek sorduğum sorudan sonra yine kahkaha attı.O sıra küvet dolmuştu ve çeşmeyi kapatmak için uzanmıştı.
"Olur mu nefesim seni emmekten haz aldığım kadar neyden haz alayım.Seni her emdiğimde,ki az önce dudaklarını emdiğimde asıl zevkten dört köşe oluyorum.Ağzımdaki o yumuşak hisler sikimde kıpırtılar oluşturuyor ve bu beni çok tatmin ediyor."
Beni klozetten kaldırdıktan sonra beni küvetteki sıcacık suyun içine koydu kendide arkama geçerek oturdu.Ama siki sırtıma değiyordu ve az önce dudaklarımı emmesiylede ben bi hayli sertleşmiştim. Kendimi temizletmek bahanesiyle bir şeyler yapmalıydım.
"Alperen'im acaba deliğimi temizler misin?Menilerin karın ağrısı yapmasın."
Önünde domalıp sorduğum soruyla afallamıştı bir an.Nasıl yapacağını biliyor muydu acaba sanki düşünür gibi oldu.
"Tabiki de temizlerim sevgilim,ama cahilim nasıl temizlemeliyim bilmiyorum."
"Parmaklarını sokman yeterli olacaktır aşkım."
Dediğimden sonra hiç beklemediğim bir şey yapıp beni kendine doğru çekip sırtımı göğsüne yasladı.Bir bacağımı küvetin bir kenarına diğer bacağımı da diğer kenarına koydu.Nasıl utanç verici bir pozisyon böyle.Elimi omuzundan geçirmiş bir şekilde birbirimizin yüzünü görüyorduk.Kalçamın altından bir eliyle dest verip diğer eliylede tamamen dışarıda duran ve ikimizinde gördüğü deliğimden içeri girdi.Bunu yaptığını görmek ayrı bir zevk veriyordu.Parmaklarını deliğimden içeri göndermiş ve içerisinde döndürüp geri çıkartmıştı.Bende ona büyük bir inlemeyle karşılık verdim amacımda buydu zaten.Aynı işlemelere devam ederken sertleşmiş sikimi çekmeye başlamıştım. Parmaklarını her içime sokup döndürdüğünde tatlı noktama değiyordu ve her tatlı noktama değdiğinde inlememi yüzüne doğru bırakıyordum.Birkaç kere daha aynı işlemeleri yaparken bende artık sona gelmiştim birkaç çekişten sonra elime ve göğsüme boşalmıştım.Boşalmanın verdiği uyuşuklukla kendimi Alperen'in üstüne bıraktım.Ama altımda yardım edilmesi gereken bir penis daha vardı.Kendimi biraz toparladıktan sonra sevgilimin sikini emmeye başladım demiştim ya emmeye bayılıyordum bu özellikle Alperen'in koca sikiyse daha bir zevkliydi özellikle ağzımı zorlaması. Alperen'in sikini büyük bir zevkle dakikalarca emdim.Artık önünde siki seğirmeye başlamıştı sona yaklaştığını anladım.Ama yinede yalamaya devam ettim çünkü menilerinin tadına bakmak istiyordum.Birkaç kere daha git gel yaptıktan sonra Alperen boğukça inleyerek ağzımın içine geldi.Menilerini lezzetli bir yemekmiş gibi yutuyordum boğazım Alperen'in sikini sıkıştırdıkça Alperen daha çok meni akıtıyordu ağzıma.Bütün menileri yuttuktan sonra sikini ağzımdan çıkarıp Alperen'in sikinin üstünde ve dudağımın kenarlarında kalan menileri yaladım.Alperen bana bir o kadar şaşkın ama bir o kadar da aç gözlerle bakıyordu.Alperen doğru yaklaşıp dudağına küçük bir öpücük bıraktım.
"Hadi hayatım yıkanıp çıkalım artık banyodan,sana yatağımızda sıkı sıkı sarılıp kokunu içime çekmek istiyorum"
Kurduğum cümleden sonra kendimiz güzelce temizlemiş banyodan çıkmıştık. Alperen'in üstüne eşofman ve penye vermiştim tabiki de bana büyük gelen kıyafetlerimdi. Bense evde giymeye bayıldığım kısacık penye şortumla ince askılı kısa penye giymiştim. Alperen her böyle giyindiğimde bacaklarıma ve açıkta kalan götümün yanaklarına bakmaktan kendini alamıyordu aynadan görebiliyordum tepkilerini.İkimizde yatağımıza uzandık ve birbirimize sarılarak sokulduk.
"Bacaklarımı ve kalçamı sevdiğini biliyorum biraz oynamak ister misin özellikle götümün yanaklarıyla,bu benimde çok hoşuma gider sevgilim."
Dediğimle birlikte sanki bunu dememi bekliyormuş gibi eli ayak bileklerimden baldırıma kadar okşamaya başladı.Biraz orayı okşadıktan sonra sevdiğim yere gelmişti.Açıkta kalan götümün yanağını sıkmaya başlamıştı. Sanırım götümün yumuşak eti hoşuna gitmişti ki çok fazla sıkıyordu etimi,canım acıyordu ama umurumda dahi değildi.Daha fazla yoğurmaya ve sıkmaya başladı götümü bazen dayanamıyor ve şortumun olmayan paçasından parmaklarını oraya sokup parmaklarını etime saplıyordu.Bundan zevk almam garipti sanırım canım yanmasını seviyordum sorum değildi.Biraz daha yoğurduktan sonra doymuş olacak ki elini götümden çekip sırtıma çıkardı.Biraz daha bana yanaşıp alnıma bir öpücük kondurdu ve öyle kaldı.Sanırım bu onun mayışma seansıydı. Bende farklı değildim zaten,o yüzden bir müddet sonra birbirimizin nefes sesleriyle beraber ikimizde uykuya geçmiştik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Acı Zevk bxb
Teen FictionAçık terim ve konuşmalar vardır. "O zaman neyim var doktor bey söyler misiniz?Cinsel ilişkiyle hastalığımın ne alakası olabilirdi bundan başka." "Dediğim gibi sakin olun Ege bey,benim gördüğüm çok farklı bir şey ama bunu size nasıl izah ede...