Na druhý deň ráno sa objavili raňajky spolu s Narcissou Malfoyovou. Odprevadila Hermionu na balkón, kým Remmy pripravil raňajkový podnos a čajový servis. Keď Narcissa rozprávala, pozerala sa na pozemok.
Po prestávke si Hermiona myslela, že to riskne.
"Ja... nie som si istá, či dokážeš odpovedať na túto žiadosť," začala Hermiona, "ale zaujímalo ma niečo o mojich priateľoch."
Narcissa sa k nej otočila. "Áno?"
"Kde sú?" Zaváhala, kým sa spýtala: "V akom sú stave?"
Hermiona sedela nehybne ako kamenná, keď Narcissa Malfoyová nadvihla obočie, otvorila ústa a zastavila sa. "Hmm. Áno, vidím..." zamrmlala.
"Pýtam sa len preto, že som bola kvôli aukcii v bezvedomí," povedala Hermiona. "Až do mojej... ponuky." Pozrela sa dole na široký trávnik.
"Áno, samozrejme." Narcissine oči skĺzli po nej. "Prirodzene, boli by ste zvedaví. Urobím, čo bude v mojich silách, aby som tú informáciu získala."
Hermiona sa na znak vďaky usmiala, a keď sa jej oči vrátili k brusnicovému koláčiku a čaju, cítila nevoľnosť od viny.
Čo mala Ginny dnes na raňajky? Kedy mala Luna naposledy šálku čaju?
Kde bol Ron?
Zvyšok nedeľného popoludnia strávila čítaním, pozeraním z okna vo vani. Hneď potom Remmy prišla s podnosom a zaklopalo na jej dvere.
"Poď dnu," povedala a postavila sa za Narcissu, ako ju to naučila jej matka.
Draco Malfoy otvoril dvere.
Srdce jej zakoktalo o rebrá, keď jej oči prebehli po tvári a ramenách.
O toľko vyšší, ako si ho pamätala. Jeho pokožka bola stále bledá a tenká ako v šiestom roku, akoby sa mu ešte stále nepodarilo poriadne sa vyspať. Mal na sebe čiernu. Nie jeho uniforma smrťožrúta, ale iný čierny sveter. Čierne nohavice a veľké čižmy. Bolo to také podobné outfitu, ktorý nosil v knižnici, akoby to bola jeho uniforma mimo služby.
Jeho oči blúdili po jej izbe a pristáli na veciach, ktoré už použila. Hromada kníh na spodku jej políc, ktoré čakajú na odloženie. Topánky, ktoré mala včera na prechádzke s Narcissou, teraz boli vedľa jej šatníka. Pokrčený spôsob, akým nechala posteľnú bielizeň, aj keď sa snažila ustlať posteľ.
Hermiona stála s rukou na operadle svojho kresla. Jeho oči konečne opäť pristáli na nej. Sledovala najrýchlejší záblesk až po jej muklovské džínsy a ponožky, rýchlo ako žmurknutie.
"Matka hovorí, že máš otázky."
Nie, nie, nie, Narcissa. Toto nebolo to, čo chcela.
Prehltla a prvá otázka sa z nej vyvalila bez rozmýšľania. "Kde je Pansy?"
Vyzeral asi tak prekvapene, ako sa ona cítila. Priala si mať plán. Nejaký spôsob, ako klásť správne otázky.
Pozrel sa na oheň, ktorý pomaly klesal. "Dal som Parkinsonovú Blaiseovi Zabinimu. Ako prejav vďaky a lojality. Teraz je v Taliansku, pod jeho dohľadom."
Jeho sklony a mŕtve oči mali naznačovať, že Blaise bol ten, kto dostal darček za svoju vernosť. Ale možno nevedel, že Hermiona bola svedkom Pansyinej záchrany.
Prikývla. Jedna zo zoznamu.
"Ginny Weasleyová išla s Averym?"
Jeho oči sa vrátili k jej a prikývol.
"A Ron?"
Hľadel na ňu bez mihnutia oka. "Macnair ho kúpil. A krátko potom si ho vyžiadal Temný pán."
KAMU SEDANG MEMBACA
Aukcia |Dramione|
Fiksi PenggemarTENTO PRÍBEH JE OD Lovesbitca8!!! Po víťazstve Temného pána nad Harrym Potterom sa porazení musia naučiť kde je ich nové miesto. Hermiona Grangerová, bývalá členka zlatého tria, bola zajatá a premenená na ľudský majetok predaná tomu, kto ponúkne naj...