5

188 31 79
                                    


Taehyung gözlerini açtığında kendini dün gece yattığı odasında buldu. Önceki rüyasında bayıldıktan sonra rüya devam etmişti ancak şimdi ise bayıldıktan sonra uyanmıştı.

Korkudan dolayı olduğunu düşündü sonuçta ona en son ona silah çekilmişti. Bunun gerginliği ve korkusu onu uyandırmış olmalıydı

Banyoya yönelip kendini ılık suyun altına attı, gördüğü rüyanın etkisini hafifletmeyi amaçlamıştı.

Merdivenlere yöneldiğinde yukarı doğru çıkan Jimin ile karşılaştı. Arkadaşı endişeli gözlerle :

"Tae iyi misin bu halin ne? Bembeyaz olmuşsun." Diyip arkadaşının anlına dokunup ateşini kontrol etti.

Ateşi gayet normaldi hasta gibi görünmüyordu o halde onu ne bu hâle getirmişti?

Merdivenlerden aşağı yönelerek yukarı çıkmaktan vazgeçip, Taehyung'u kolundan çekerek beraberinde sürükleyerek ana solano getirdi.

Mutfakta pişirdiği yemeği getiren Jin hyungları da merdivenden gelen sesler sonrası salona yönelmiştir. Sevdiği kardeşlerinden birinin bu hâli onuda endişelendirdiğinden eşlerine takıldı.

Kahverengi gotik tarzda koltuğa oturup arkadaşını çekiştirerek yanına oturttu. Jin hyunglarıda getirdiği tencereyi masadaki nihalenin üzerine bırakarak karşılarına oturdu.

Jimin sorgulayıcı ve meraklı gözlerle :

"Konuş şimdi neden bu haldesin? Hasta değilsin bir anda ne seni bu hale getirdi? O sinir bozucu yayın evi editörü mü bir şey dedi yoksa? "

Arkadaşının üzerindeki endişe ve gerginliği gören Taehyung ne kadar gördüğü kabusu anlatmak istemese de çaresiz kalarak :

" Yine kabus gördüm Jimin. Sana bahsettiğim dünyanın yine içindeydim. Nasıl oldu da tekrar gördüm bilmiyorum ama çok korkunçtu.

İlk başta yine her şey normaldi rüyamda uyuduğum evde takar uyanmıştım centilmen adam Kim Namjoon'un evindeydim.

Biz Namjoon ile arabaya binmiştik bir kaza olduğunu görmüzde arabayı kenara çekti, kendisi doktor yardımının dokunacağını düşünmüştü.

Ondan sonra olaylar çok hızlı gelişmeye başlamıştı.

O indiğinde yaşlı ayyaş bir adam arabaya binip bana silah doğrulttu arabadan inmemi istedi. Çok ürktüm Jimin rüyada ölmedim ama o korkuyu hissettim. O kadar gerçekciydi ki..

Ne yapacağımı bilmezken, telaş içindeyken aldığımız webtoon kitabının ana karakteri Jeon Jungkook gelip adama silah dayadı,beni ondan kurtardı.

Arabayı çalıştırıp, gaza basarak oradan uzaklaştırıp bir depoya getirdi. Neden onu rüyamda gördüğümü hâlâ anlamlandıramıyorum sanırım manganın etkisi altında kalmış olmalıyım.

Depoda bulunan motorcu çetesi bana pek iyi gözle bakmıyordu içlerinden biri bana silah çekti ateş sesi duyduğumda kendimden geçmiştim.

Sanırım rüyamda öldüm ama nasıl olduğunu hâlâ anlayamıyorum çok korktum, etkisinde kaldım Jiminah. "

Arkadaşları ona endişeli gözlerle bakıyorlardı Jın ve Jimin göz göze geldiğinde Jin'in olayları en başından beri bilmediği için şu an anlamlandıramadığı bakışlarından kendini belli ediyordu.

Bunun üzerine Jimin :

" Hiç bir şeyi anlamamış olmalısın hyung. Tae bu rüyayı daha öncede görmüştü, gerçekçi hissettirdiğini söylüyordu.

Bizim dünyamızda çok daha farklı bir evren olduğunu söylemişti.

O rüyasında böyle bir kabus şeklinde ona şansımıştı, hastanelere düşmüştü...

Different WorldsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin