A Hyein és Hoseok közti feszült viszony egyre csak elmérgesedett, főleg azután, hogy a lány a tiltás ellenére visszament dolgozni. Hoseok nem nézte jó szemmel, hogy felesége semmibe veszi szavait, így a lányt száműzte az egyik vendégszobába. Amit bár bűntetésként szánt Hyein számára, mégis sokkal inkább volt neki áldás mintsem bűntetés. Persze nem tett jót sajgó szívének a kegyetlen bánásmód, mégis jobbnak gondolta mint a nem is olyan régi eseményeket. Csalódott férjében és szeretné ha ezt ő is tudná.
A napok dominóként követték egymást és mindkét bemutató vészesen közeledett. Hyein meglepően hamar belejött a csapata vezetésébe és leszámítva folytonos rosszkedvét és Yune-al való feszült viszonyát, alig egy hét alatt sikerült összehoznia a teljes koncepciót amit főnöke kért tőle. Bár aggódott a Jinnel való közös munka miatt, de mióta megkötötték a kis alkujukat a férfi tartotta magát a megállapodáshoz és szigorúan munkakapcsolatban maradt vele. Csak akkor szóltak egymáshoz ha muszáj volt, vagy ha Hyein épp elküldte őt 1-1 részleghez ahová napi teendői kötötték.
Persze bántotta szívét a rideg hangulat, a barátnőjével való fagyos kapcsolata és az otthoni problémái is, amik kezdenek egyre inkább túlnőni rajta, de nem hagyta, hogy mindezek befolyásolják munkájában. Igaz ő maga sem tudja hogyan de megcsinálta. És helyzet ide vagy oda de büszkeséget érzett lelkében, főleg mert mindazok ellenére képes volt egy minden szemszögből eladásra szánt kampányt összehozni. De bár ne kellett volna mindezt átélnie! Inkább bukott volna el, akkor talán boldog lenne. De így? Kivel osztozzon örömén? Már ha ezt annak lehet nevezni.......
Bár sok minden történt otthon is és az ügynökségnél is de Hoseok egy percig sem volt rest. Szoros beosztásban dolgozott és követve az összes menetrendet igyekezett minden tevékenységet saját kezüleg végezni a GlobArtnál. Asszisztensét is hanyagolta és csak akkor beszéltek ha feladatot bízott rá. A nőnek cseppet sem tetszett a férfi hozzáállása vele szemben, de Hoseok mindig lerázta azzal, hogy sok a dolga. Így kettejük beszélgetése mindig elmaradt. Reggeltől estig a tanítványokkal foglalkozott, ellenőrizte őket. És pattanásig feszült idegeit az is tovább feszítette, hogy a WideFashion hivatalos közleményben kiadta, hogy a következő kampányuk arca nem más lesz mint a kiváló színész maga Kim Seokjin. Hoseok órákig tajtékzott irodájában amiért barátja egyetlen szóval sem említette ezt a "kis" hírt, ami talán számára a legrosszabbkor jött.
Bár eddig csak a kampánynál írtak róla de Hoseok fejében az is megfordult, hogy mi van ha résztvevője lesz a napokban megrendezésre kerülő divatshownak is? Igaz egyetlen felületen sem volt szó ilyenről és egyetlen vezető sem erősítette meg a dolgot, hogy részt vesz a showban, de ha már egyszer kampányarc lesz akkor mért ne vonulhatna végig egy kifutón? És Hyein ezt mért nem említette neki egy szóval sem!? Jin azért van annyira híres, hogy a lány számára izgalmas legyen a vele való munka. Bár... a köztük lévő viszony most nem annyira meghitt, hogy Hyein elkezdjen neki áradozni munkájáról. Ez méginkább dühítette Hoseokot, és mivel tényleg csak pár nap van hátra a GlobArt tv-s szerepléséig, a férfi egyre feszültebb és idegesebb mindennél. Bunkón viselkedik kb mindenkivel. A rá haragudó asszisztensével is.
....
Boomi -Hoseok asszisztense- elkísérte főnökét az újabb körúton, amit diákjai között tesz meg, hogy lássa minden rendben megy-e az utolsó simítások közepette. A nő csendben, a háttérbe húzódva figyelte felettesét, aki szigorúan nézte a gyakorló tiniket és egyeztetett oktatóikkal, hogy melyik csoport mikor fogja bemutatni az általuk kitalált és bemutatásra szánt terveket.
Mikor végeztek a színész növendékeknél is újra a legfelső szinti irodában kötöttek ki. Boomi megkockáztatva az újabb lecseszést főnökétől mögé lépett és gyengéden masszírozni kezdte vállait. Az első néhány mozdulata bizonytalan volt, hisz nem tudhatta mikor küldik el ordítva. De mikor percek múltán sem kezdett el üvöltözni vele, a nő erőteljesebb szorításokkal próbálta Hoseokot ellazítani.
A férfi gondolatban nagyon máshol járt, olyannyira, hogy észre sem vette a vállain pihenő kezeket. Túlságosan lekötötték gondolatai, miszerint Jin elárulta őt. Sosem gondolta volna, hogy pont a legjobb barátja teszi ezt vele. Ha ennyire új szakmában akarta kipróbálni magát akkor mért nem hozzájuk ment? Mért nem a GlobArtnál akart másfajta babérokra törni? Elképzelni sem tudja mi lehet abban a fontosnak sem mondható vállalatban olyan csábító, hogy igent mondjon bármilyen felkérésre ami onnan származik. Hihetetlen számára mindez, már-már abszurd.
YOU ARE READING
Tökéletes házasság (Jin f.f.) Befejezett
FanfictionBae Hyein és Jeong Hoseok házasok. Hyein szerint tökéletes a házassága. Ám a tökéletes olyan jelző, amire folyton azt mondják, hogy "Ami túl szép, hogy igaz legyen az mindenbizonnyal nem is igaz." Egy nap Hyein rájön, hogy amit eddig tökéletesnek...