Nagy lázban ég a GlobArt, hisz ma van az ügynökség hivatalos bemutatója. A gálaterem gyönyörű pompában úszik és minden szereplő izgatottan várja saját számának bemutatását. A diákok mind mosolyognak, beszélgetnek egymással, újra veszik mozdulataikat. Nem aggódnak hisz az elmúlt napokban éjt nappallá téve gyakoroltak és gyakoroltak. Hyein is jelen van a mai fontos eseményen hisz Hoseok felesége és társaként nem akarta kihagyni ezt a neves rendezvényt, főleg úgy, hogy tudta mennyire fontos férjének a mai nap. A lány egy gyönyörű rózsaszín ruhát választott, amit még régen vásárolt egy amerikai útjukon ahová férjét kísérte egy üzleti tárgyalás miatt.
Persze a hozzáillő cipő sem maradhatott el, ami bár elegáns de nem a fáradt, sportcipőhöz szokott lábainak való.
De nem akart panaszkodni sem nyavajogni semmiért hisz túl nagy jelentőséggel bír ahhoz a mai este mintsem egy buta lábbeli miatt hisztizzen.
Hét órára már az összes tv-s riporter megérkezett és a híres vendégek is akiket a vezetőség hívott meg. A székek szépen lassan kezdtek megtelni, és mielőtt elkezdhették volna a műsort egy utolsó nemvárt vendég toppant be az ajtón. Sok kíváncsi tekintetet odavonzott a filmsztár, aki elegáns megjelenésével és lehengerlő mosolyával azonnal minden figyelmet magáénak ragadott. Igyekezett mindenkit üdvözölni és odainteni annak aki neki is integet, de meg sem állt a rendezvény szervezőjéig aki meglepve vette tudomásul, hogy bizony barátja is ott van.
- Nahát Jin te meg mit keresel itt? -ölelte meg leesett állal.
- Hát bántott a dolog amiért megsértődtél mert nem veletek dolgoztam együtt, és úgy véltem jóvá tehetem azzal ha eljövök és résztveszek a bemutatódon. És lám, itt vagyok. -mutatott magára majd széttárta karjait- Áh Hyein! -fordult a lány felé ki hasonló, vagy talán nagyobb döbbenettel nézte a férfit mint a többi jelenlévő- Vagyis Jeong asszony. Nagyon örülök, hogy újra találkozhatunk. Igazán gyönyörűen nézel ki ma, remek az ízlésed. -célzott ruhájára.
Hyein arca pillanatok alatt pirosba kúszott és nem győzte takargatni magát. Kissé izgult mit szólhat férje a kicsit túl átlátszó bókjához de úgy tűnt Hoseok ezúttal nem gurult dühbe.
YOU ARE READING
Tökéletes házasság (Jin f.f.) Befejezett
FanfictionBae Hyein és Jeong Hoseok házasok. Hyein szerint tökéletes a házassága. Ám a tökéletes olyan jelző, amire folyton azt mondják, hogy "Ami túl szép, hogy igaz legyen az mindenbizonnyal nem is igaz." Egy nap Hyein rájön, hogy amit eddig tökéletesnek...