A reggeli napfény bántóan hat Hyein számára, főleg mert nem igen jött álom a szemére. Ahogy az elmúlt napok során sem. Kialvatlanul, gondterhelten botorkál fürdőjébe, ahol megriad amint meglátja magát a tükörben. Mintha nem is ugyanaz a lány nézne rá akit ő ismer. Vajon hova tűnt az a Hyein aki egykor volt? Mi lett azzal a lánnyal? Mintha soha nem is létezett volna.
Telefonja pittyegése kirángatja zavaros gondolataiból és visszamegy szobájába. A készülék az asztalon pihen, s meg sem kell néznie tudja ki üzent neki. Már megint. S ki tudja hanyadik üzenete a héten. Nagy sóhajjal kísérve nyitja meg alkalmazását és szeme elé tárul az a tömérdek üzenet amit Jin küldött neki azóta, hogy elküldte őt otthonából. Visszapörgette a legelejére és újra átolvasta azt a számtalan mondatot, amit fogalma sincs mért nem törölt ki eddig.Dec. 09. 13:32
*Szia! Tudom, hogy megígértem, hogy békén hagylak és nem is akarlak zavarni csak azt akarom, hogy tudd, rám számíthatsz.*Dec. 11. 10:46
*Én vagyok! Bár ezt tudod.😁 Csak azért írtam, hogy megkérdezzem hogy vagy. Szóval hogy vagy?*Dec. 14. 09:13
*Szia Hyein! Elköltöztél? Voltam a lakásodon de a főbérlő szerint már visszaadtad a kulcsokat. Hova mentél? Kérlek írj!*Dec. 16. 17:29
*Nem foglak felkeresni ígérem csak mondd el hova mentél. Kérlek Hyein, aggódom.*Dec. 18. 21:47
*Miért engem bűntetsz Hyein? Ne zárj ki az életedből újra. Kérlek válaszolj nekem! Merre vagy?*Dec. 24. 23:58
*Bocsánat a múltkori üzenetért! Csak nagyon aggódom érted. Remélem jól vagy? Na... mindegy... Csak szeretnék boldog karácsonyt kívánni! Gondolok rád a fa alatt.*Dec. 30. 08:06
*Szia újra én! Bocsánat a korai zavarásért. Remélem nem keltettelek fel? Hogy telt a karácsony?
Ööö...
Bocs ez hülye kérdés volt.🤦♂️ Na mindegy.
Kérlek válaszol Hyein! Hova tűntél?*Hyein könnyes arccal dobta ágyára készülékét és a padlóra borulva temette arcát térdei közé amit kezeivel ölelt körbe. Fájdalma napról napra nagyobb volt, és úgy érezte már egyre kevesebb köze van Hoseokhoz. Mióta eljött régi albérletéből senkinek sem adta meg címét, főleg nem Jinnek. Tudta jól, hogy úgy is felkeresné, amit ő nagyon nem akart. De ezzel a semmibe veszi a férfit és nem reagál az üzeneteire dologgal sem lett jobb semmi. Sőt talán még egy ok lett ami miatt rosszul érezheti magát. Vajon meddig lesz ez így? Meddig kell még fájdalommal élnie?
2 hónappal később
A tél lassan búcsúzik Gwangjutól ahogy az országtól is, és már a hőmérséklet sem annyira vérfagyasztó mint hetekkel korábban. Bár Hyein számára még minden ugyanolyan rideg és komor akár a legzordabb téli éjszaka. Semmi sem lett jobb, hiába teltek el hónapok. Yune sem lehetett segítségére, pedig vele is rendezte viszonyát. És az üzenetek, amiket egykor Jintől kapott mindig egyre kevesebbek lettek aztán szépen lassan abbamaradtak. A férfi feladta a próbálkozást és a könyörgést, hogy árulja el hova ment. Aminek egy apró részletében örült hisz legalább nem zaklatják naponta, de titkon mindig arra vágyott, hogy megszólaljon telefonja és elolvashassa mennyire aggódik érte és keresi őt az az ember akinek egy kicsit számít mi van vele. De már nincs ilyen, ez is megszűnt. És mindenről ő tehet. Amivel persze tisztában van, így egy szemernyi harag sincs benne a férfi iránt.
Yunenak sem árulta el hol lakik, csupán azt, hogy már nincs a belvárosban. Nem akarta, hogy megkeresse őt és netalán elárulja valakinek hová menekült problémái elől. De hála Yunenak úgy érzi nincs teljesen egyedül, bár a lánynak sokszor kell őt emlékeztetnie rá. Barátja még azt is próbálta elérni nála miután beavatta a Jinnel való múltjába, hogy kezdjen új életet a férfival. Hisz amiket elmondott neki s ahogy beszélt róla úgy vélte talán még mindig vannak benne érzések iránta. De Hyein hajhatatlan volt. Tartotta magát elképzeléséhez és jobbnak látta ha nem bonyolódik bele egy olyan kapcsolatba aminek talán semmi értelme nem lenne. Hiszen Jin a múltban sem maradt vele, pedig szerette őt. Vagyis ezt állította. Nem akart hiú ábrándokat és újra egy olyan álomvilágot amit ő hoz létre magának s közben a valóság elhalad mellette. Úgy vélte meg kell próbálnia egyedül élni, hogy lássa képes-e rá. Yune persze ellenezte a dolgot de mivel barátnője hajhatatlan volt elfogadta döntését, és akárcsak Seokjin korábban, ő is megígérte neki, hogy ott lesz mellette és számíthat rá.
KAMU SEDANG MEMBACA
Tökéletes házasság (Jin f.f.) Befejezett
Fiksi PenggemarBae Hyein és Jeong Hoseok házasok. Hyein szerint tökéletes a házassága. Ám a tökéletes olyan jelző, amire folyton azt mondják, hogy "Ami túl szép, hogy igaz legyen az mindenbizonnyal nem is igaz." Egy nap Hyein rájön, hogy amit eddig tökéletesnek...