Мої дні перетворилися в ніщо... день чи ніч? я не знала. Я хочу ізоляції.. ізоляції від цих людей, від всього світу. Ненавиджу всіх. Особливо тата. Він закрив мене в кімнаті. І я втратила все. І коханого, і інститут, і друзів.
Я сиділа на підвіконі і про все це думала. Але тут до мене зайшла Ліді.
-Елізабет?
Я підбігла і сильно її обійняла. А вона мене. Мені стало так добре, відчувши рідну людину.
-Як ти?
-Погано, Ліді... мами немає.. едварда немає.. тато збожеволів... тільки ти в мене є!
-А де Кевін?
-Не знаю. Мене закрили тут. Як ти зайшла, до речі?
-Твій тато мене покликав. Ти ж вже тут тиждень сидиш!
-Я не можу більше так, -я сильно заплакала, -чому воно все так? В чому я винна?
-Не плач, Елізабет, рідненька моя... тихо. -вона посадила мене на ліжко і пробувала заспокоїти.
-Ліді, я ж не хотіла нічого поганого... я мріяла тільки про щасливу родину... але.. тато вбив маму... він забрав у мене Едварда...закрив тут. Все забрав!
-Тихо. Тихо! -я плакала у неї на грудях.
-Як все тяжко.... я не можу більш так... і не хочу!!
-Заспокойся! Що це таке?Тільки скажи мені, як я можу допомогти тобі?
-Можеш. -я почала заспокоюватися. В мене був дуже хитрий план.
-Як?
-Я... хочу піти до Едварда.
-Хм.. як? Ти геть збожеволіла тут!
-Ти мені допоможеш в цьому!
-Та як? Охорона внизу з твоїм татом. Він тебе не відпустить нікуди! Навіть з Кевіном! Та навіть з охороною! Чим я поможу?
-Роздягайся!
Джейк і Джордж внизу розбирають новий план, як знищити вампірів.
-Проста отрута на цього вампрічика не подіє. Стріла не для нього. Тут треба щось розумінше!
-Слухай, а якщо підіслати людину туди? Нехай все винюхує. А потім з тилу нападемо!
-Розумна ідея! О, Ліді?
-Угу. -промовила дівчина, яка наділа капюшон на голову.
-Доню, ти вже йдеш?
-Угу.
-Гаразд. Я скоро теж прийду. -дівчина вийшла.
-Якась вона дивна. -запідозрив Джейк.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Вампірська гра
VampirosЕлізабет була дочкою мисливця на вампірів. І зовсім не хотіла їм поганого, навпаки захищала їх. Водночас вампір вирішив погратися зі своєю жертвою.. чим закінчиться ця гра? І що зробить батько, коли все дізнається?