- Hát ezt nem hiszem el...miért vannak ennyien? Sose fogok tudni felszállni a repülőre...- Mormogtam magamban, miközben becsekkoltam...vagyis próbáltam becsekkolni, de olyan sokan voltak, hogy ez lehetetlennek tűnt.Végre valahára sikerült felszállnom a gépre bár nem volt egyszerű. Itt Olaszországban senki nem tudja normálisan végezni a dolgát???
Mostmár nyugottan lazíthatok a székemben, de azért elég nagy esélyét látom, hogy a mellettem ülő férfi hamarosan úgy fog horkolni hogy kiszaladok a világból.
Hamár van egy kis időm, elmesélem hogy hogyan, és miért kerültem egy repülőgépre ami egyenesen Észak Carolinába tart.
Olaszországban élek vagy mostmár inkább éltem...mindegy, az a lényeg hogy az Outer Banks-re költözöm, egy hétre a barátnőmhöz Sarah-hoz, aztán kapok saját albérletet. Sarah-val egy nyári táborban találkoztunk és nagyon jó barátnők lettünk. De nem csak vele hozott ott össze a sors, hanem egy Kie nevű lánnyal aki szintén az egyik legjobb barátnőm. Kiarával sokat beszéltünk mostanában, mert oda költözöm és beszélt a barátairól is, akik nagyon jó fejnek tűntek a hallottak alapján. Már várom hogy megismerjem őket jobban! Sarah mondta, hogy az apukájával, a mostoha anyjával, a húgával és a bátyjával él, szóval őket is jobban megfogom ismerni.Azért költözöm, mert az iskola ahova jártam adott egy legetőséget, hogy egy hónappal a suli kezdete előtt menjek oda és fedezzem fel a helyet. Ha jó ott, akkor oda költözöm, és ott fogok suliba járni. Az első sulis hónapban még beszámolót kell írnom a napjaimról Outer Banks-ben, de később már élhetem az életem mint egy normális ember. Sajnálom hogy Olaszországban kell hagynom anyát egyedül, de örülök, hogy van egy ilyen lehetőségem, és ő is azt mondta hogy éljek ezzel ha már felajánlották.
-Elnézést....- Ez a csodás szó szakított meg a gondolataimban férfi hangon, de nem akartam bunkó lenni, szóval válaszoltam.:
-Segíthetek valamit?- kérdeztem, és büszke voltam magamra, hogy ilyen tisztelettudó voltam.
- Igen! -jött a határozott válasz.
- Miben? -kérdeztem, mielőtt vettem volna egy mély levegőt, hogy miért nem tudta egyből mondani hogy mit akar.
- Ki engedne? Hív a természet. -mondta a férfi aki mellettem ült.
- Persze. -mondtam egy kicsit unottan, miközben feláltam és elengettem az urat.Szóval...ott tartottam, hogy anya is mondta, hogy éljek a lehetőséggel. Az első Sarah-éknál töltött hét után, mint már mondtam kapok egy albérletet, amit az anyukám fog minden hónapban fizetni, amíg nem szerzek munkát a tanulás mellett, és nem tudom összegyűjteni a saját pénzem a befizetéshez. Erről is beszéltem Kie-vel és azt mondta, hogy egy szörfös boltba keresnek kasszást. Szóval szerintem az lesz az első célpont munka szempontjából. Másodikként Kie-ék éttermében pincérnő, és a harmadik pedig a mólón lévő CBA kasszása.
Kb. 10 óra a repülő út...én elunom az életem addig. Már alig várom hogy ott legyek. Már látom magam előtt ahogy...
-Elnézést... -hallottam meg ugyanazt az irritáló férfi hangot a fejem mellől.
-Beengedjem? -mondtam kissé idegesen és siettetve, miközben feláltam és mutattam, hogy üljön be.
- Köszönöm -mondta ugyanazon az egyhangú hangján miközben csiga lassan bemászott az ülésére.Szóval...ott tartottam, hogy már látom magam előtt ahogy szörfözök, és szelem a hullámokat...ez egy kicsit kínosan hangzott de az a lényeg hogy imádok szörfözni, bár inkább társaságban. Remélem lesz valaki akivel versenyezhetek és ugyanannyira szeret szörfözni mint én. Miért mondom ilyen sokat hogy szörfözni?
Jesszusom.....most kezdett el horkolni a csávó mellettem...
-Hogy lehet ilyen hangosan és idegesítően horkolni -duzzogtam az orrom alatt.
-Tessék? Valaki hozzám szólt? -kérdezte a férfi félálomban miközben összerezzenve érzékelte, hogy valaki mondott valamit. Még szerencse hogy nem hallotta.El sem tudjátok hinni, hogy mennyire sok cuccot hoztam. Konkrétan mivel ide költözöm, ezért minden és ha azt mondom, hogy minden akkor szó szerint MINDEN cuccomat elhoztam.
Kifog jönni elém autóval Sarah bátyja, mert Sarah nem ér rá. Asszem Rafe-nek hívják, vagy valami ilyesmi.Szerintem most alszom, mert tíz órán keresztül nem nagyon tudok mást csinálni, ez a horkoló ember pedig elég idegesítő és félelmetes hangokat ad ki.
YOU ARE READING
Out of my Brain
Fanfiction" -𝐸𝑧𝑒𝑘 𝑢𝑡𝑎́𝑛 𝑛𝑒 𝑘𝑒𝑟𝑒𝑠𝑠! -𝑁𝑒𝑚 𝑖𝑠 𝑡𝑒𝑟𝑣𝑒𝑧𝑡𝑒𝑚. " " -𝐴𝑧𝑡 ℎ𝑖𝑡𝑡𝑒𝑚 𝑣𝑎𝑛 𝑘𝑜̈𝑧𝑡ü𝑛𝑘 𝑣𝑎𝑙𝑎𝑚𝑖... -𝐾𝑖𝑣𝑎́𝑛𝑐𝑠𝑖 𝑣𝑎𝑔𝑦 𝑎𝑧 𝑖𝑔𝑎𝑧𝑠𝑎́𝑔𝑟𝑎? " Megvan az az érzés amikor elköltözöl egy ismeretlen...