Az elmúlt napokban eléggé elfáradtam, szóval ma szombaton reggel 10 körül keltem. Amint eljutottam arra az emberi szintre, hogy életjeleket tudjak mutatni, eszembe jutott hogy most miután elkészültem megyek John B házához, és a pogue-okkal töltöm a napooot! Nagyon örülök! Már nagyon vártam! Imádom őket!Ezzel a lendülettel felálltam és ki sétálatam komótosan a WC-re. Fogat mostam és szokásos dolgokat csináltam mint mindig. Ma JJ zöld pólóját veszem fel! Ez biztos! Minden alá bikinit vettem fel megint és nem fehérneműt. Nadrágnak a bikini alsóra egy fekete (nem picsás vagy seggbe vágó) biciklis nadrágot vettem fel. Megcsináltam a hajam, és most úgy döntöttem hogy egy minimális sminket sem rakok fel. Felvettem a converse-emet és elindultam.
Mivel John B a közelemben lakik, hamar odaértem és megláttam JJ-t a kinti kanapé szerűségen aludni, mellette pedig egy padon Pope-ot.
- Szia Sydney! -köszönt Pope és felugrott hogy megöleljen.
- Pope! -mondtam mosolyogva és vissza öleltem. Odamentem JJ-hez és ránéztem még jobban, hogy alszik e.
- Figyelj! Puszild meg! Akkor kiderül hogy alszik e. -mondta Pope, én pedig elpirultam.
- Okés, jó ötlet! -mondtam mosolyogva és még mindig pirultam. Közelebb hajoltam JJ-hez és megpusziltam az arcát. Abban a pillanatban fülig elmosolyodott és kinyitotta a szemét. Magához húzott és megölelt. Utána felült.
- Jó reggelt neked is Sydney! Máskor is kelthetnél így! -mondta JJ mosolyogva.
- Bármikor szívesen! -válaszoltam neki. Erre kijött Kiara és John B.
- Sydney!! -örült meg hirtelen John B. Ő is megölelt.
- Sydney!!! -folytatta Kie és ő is megölelt. - Valaki nem akar még megölelni? -kérdeztem nevetve, de nem zavartak az ölelések.
- Mit csináljunk most? -kérdezte Pope.
- Hajózzunk ki! Sydney még úgy sem látta! -jött az ötlet JJ-től.
- Okééé! Ez nagyon jó ötlet! Szívesen hajóznék! -válaszoltam izgatottan.
- Hamár, akkor egész nap ott lehetünk! Csak akkor sok sör kell! -mondta John B és elvigyorodott.
- Akkor menjünk! -mondta Pope miközben hirtelen felpattant. Mindenki követte, és bementünk a házba a sörökért. Mindenki fogott egy már doboznyit... Nem visszük túlzásba... Ááá dehogy is.... Na mindegy! Felpakoltunk és felmentünk a hajóra. Pope eloldotta a hajó kikötő kötelét és ő is feljött a fedélzetre.JJ vezette a hajót most és odahívott magához.
- Gyere Sydney, megtanítalak hajót vezetni! -mondta és megfogta a kezem. Rátette a kormányra, ő pedig fogta a két kezemet és rajtam keresztül kormányzott. Szorosan mögöttem állt... Éreztem a lélegzetét! Mostantól imádok hajót vezetni! Elmagyarázott mindent amit tudnom kell egy hajó irányításához és elengedett.
- Most próbáld meg egyedül! Én itt vagyok ha bármi történne! -mondta és igazán nyugtató volt. Közben magunk mögül hallottam pár "Úúúú..."-t meg "Milyen közel vannak egymáshoz" mondatokat! Mind a ketten csak mosolyogtunk vagy nevettünk ezeken. Egyébként visszatérve a hajó vezetésre, jól ment!
- Tök jól megy! Ügyes vagy! Gyorsan tanulsz. -mondta JJ nevetve.
- Jó volt a tanárom és a tanítási technikája... -flörtöltem vele. Már sokadjára flörtölünk... Vagy csak én érzem úgy? Nagyjából kiértünk a nyílt vízre, és megálltunk.
- Na ki akar sört inni és fürödni? -kérdezte kiabálva John B.
- Éééén! -jött az egyhangú válasz mindenki mástól és tőlem is...
- Nem nagyon ittam sört. Mármint hogy ittam, de nem így. -magyaráztam meg, és elkaptam a sört amit John B nekem dobott. Közben mindenkinek dobott egyet.
- Nem baj! Itt a megfelelő alkalom! -mondta JJ és kipattintotta a sörét. Mindenki így tett.
- Akkor koccintsunk! -mondtam és mindenki felállt.
- Mire koccintsunk? -kérdezte Kie.
- Sydney-re, és hogy van egy új haverunk az ő személyében. -mondta Pope.
- Okés! -mondták a többiek, én meg mosolyogtam.
- Sydney-re!!! -kiabáltuk, és koccintottunk. Miután koccintottunk, mindenki beleivott, kivéve én és JJ. Ameddig a többiek ittak, JJ hozzám szólt:
- Örülök hogy megismerhetem ezt a csodaszép csodálatos lányt a személyedben! -mondta viccesen és meghajolt előttem. Én elnevettem magam.
- Nekem a megtiszteltetés hogy ilyen helyes úriemberrel van dolgom! -folytattam a viccelődést és én is meghajoltam. Egymás szemébe néztünk és koccintottunk csak ketten is. Utána már mind a ketten bele ittunk.
- Na milyen? -kérdezte Kie.
- Amúgy nagyon finom, de meg kell szoknom! -válaszoltam mosolyogva és megint bele ittam.
- Nem is mondtam hogy milyen jó pólód van! -mondta Pope és JJ-re nézett.
- Igen! Nagyon jók áll! -mondta Kie és ő is ugyanúgy mind a kettőnkre (JJ és én) mosolyogva nézett.
- Szerintem is! -tette hozzá John B. JJ rám nézett mosolyogva, én pedig elpirultam.
- Na ki akar csobbani egyet? -kérdezte Kie.
- Ééén! -válaszoltam, és levettem a pólót és a nadrágomat. Amint levettem, JJ felkapott és beledobott a vízbe!
- Akkor ki is a nyertes? -kérdezte nevetve és levette a pólóját. Kurva jól nézett ki mint mindig. Ő is beugrott utánam a vízbe.
- Ezt még visszakapod! -mondtam JJ-nek és lefröcsköltem.
- Brutál jól áll ez a fürdőruha! -terelte a témát JJ aranyosan.
- Köszönöm! -válaszoltam mosolyogva. Közben Kie, és a többiek is beugrottak a vízbe.Sokáig elvoltunk! Ki be mentünk a vízből és a hajóról. Ittunk még több sört és már esteledett. Miután megszáradtunk, vissza vettük a rendes ruháinkat és elindultunk vissza a pogue hadiszállásra. John B vezetett visszafelé. Mát kezdett lehülni az idő és bár nem volt olyan nagyon hideg, JJ mégig magához ölelt hogy felmelegítsen. Nagyon jól esett a gondoskodása. Hamarosan meg is érkeztünk a házhoz!
- Nem alszol itt? -kérdezte John B.
- De! Nagyon szívesen! -válaszoltam egyenesen.
- Én ma otthon alszom! -mondta erre Kie.
- Én is! -kontrázott Pope.
- Okés! -mondtam nekik és megöleltem őket elköszönés képpen. JJ és John B is elköszönt tőlük. El is mentek.
- Akkor hol alszom? - kérdeztem
John B-től.
- Aludhatsz a verandán, a kanapén bent vagy az ágyamban. -sorolta a lehetőségeket.
- Akkor nekem jó lesz a verandán! Mostanában nagyon meleg van. Jól esne ha friss levegőn aludhatnék! -mondtam határozottan.
- Akkor én alszom a kanapén! -jelezte JJ.
- Okés! Én meg az ágyamban! -fejezte be John B az utolsó szóval az alvó helyi megbeszélést. Én JJ zöld pólójában fogok aludni. Nagyon jó pizsamának is. Jó éjttel elköszöntünk és én kimentem a verandára. Jó érzés volt friss levegőt szívni.Egyszer csak valami zajt hallottam. Kinyitódott az ajtó és JJ lépett ki rajta.
- Már alszol? -kérdezte halkan JJ.
- Nem! Gyere nyugodtan. -mondtam és felültem. Magam mellett mutattam a helyet neki, hogy leülhet ide.
- Nagyon jól éreztem ma magam! -mondta JJ és rám mosolygott.
- Én is! -mondtam szintén mosolyogva JJ-nek.
- Holnap eljössz velem a partra? -kérdezte JJ.
- Persze! Nagyon jó lenne! -válaszoltam egyértelmű igennel.
- Mostmár hagylak! Had aludj! -mondta JJ és elköszönés képpen megpuszilta az arcomat. - Ezzel még tartotam! -fejezte be az elköszönést.
- Jó éjt JJ!
- Jó éjt Sydney!Tele volt pillangóval a gyomrom! Még senki nem váltotta ezt ki belőlem. Már várom a holnapot...
YOU ARE READING
Out of my Brain
Fanfiction" -𝐸𝑧𝑒𝑘 𝑢𝑡𝑎́𝑛 𝑛𝑒 𝑘𝑒𝑟𝑒𝑠𝑠! -𝑁𝑒𝑚 𝑖𝑠 𝑡𝑒𝑟𝑣𝑒𝑧𝑡𝑒𝑚. " " -𝐴𝑧𝑡 ℎ𝑖𝑡𝑡𝑒𝑚 𝑣𝑎𝑛 𝑘𝑜̈𝑧𝑡ü𝑛𝑘 𝑣𝑎𝑙𝑎𝑚𝑖... -𝐾𝑖𝑣𝑎́𝑛𝑐𝑠𝑖 𝑣𝑎𝑔𝑦 𝑎𝑧 𝑖𝑔𝑎𝑧𝑠𝑎́𝑔𝑟𝑎? " Megvan az az érzés amikor elköltözöl egy ismeretlen...