Nagyon elfáradtam tegnap, ezért még mindig alszom nyugodtan az ágyban, és azt hallom egyszer csak hogy nyílik az ajtó. Én még félálomban vagyok de nem nyitom ki a szemem, mert biztos csak a huzat szórakozik. Érzem, hogy valaki a fejem fölé hajolt...Na mostmár nem mehet ez így tovább! Hirtelen kinyitottam a szemem, de annyira megijedtem, hogy leestem az ágyról annak a személynek lábára aki itt állt az ágy mellett. Szerinted ki volt az?
Nyilván Rafe volt az!- Jó reggelt álomszuszék! -köszöntött és elmosolyodott.
- Segítek. Gyere! -ajánlotta fel, és nyújtotta a kezét.
- Köszi! -mondtam és megfogtam a kezét miközben elmosolyodtam. Bele nézett a szemembe és rögtön eltűnt a zsibbatt fáradságom. Felsegített és vele szemben álltam egy darabig.
- Hogy hogy ide jöttél? -kérdeztem tőle egy mosollyal az arcomon.
- Elviszlek a szörfös bolthoz, hogy jelentkezhess az állásra. - mondta.
- Akkor megtennéd, hogy kimész? Felöltöznék. -mondtam és kinyitottam neki az ajtót.
- Siess, én kint várlak. -mondta és kiment a szobából.Elkezdtem készülni. Már felöltöztem, megfésülködtem. Sminkeltem, feltettem az ékszereimet és fogat mostam. Egy rövidnadrág és egy crop top volt rajtam.
Elindultam lefele. Felvettem a cipőmet és kiléptem a házból. Velem szemben állt a kocsinak dőlve és látszódott rajta, hogy eléggé tetszett neki a szettem maradjunk annyiban..Elmosolyodtam.
-Azta rohadt... -mondta, halkan elképedve amikor meglátott. Olyan volt mint én tegnap este amikor őt láttam meg.
- Ugye tudod hogy hallom amit mondasz? -kérdeztem és elnevettem magam.
- Nem zavar, legalább hallod a véleményem. -mondta elég flörtölősen és rám mosolygott. Bevallom eléggé elpirultam...
- Na megyünk már a szörfös boltba vagy még bámulsz és bókolsz egy keveset? -kérdeztem nevetve.
- Mind a kettő jól hangzik de mehetünk. -mondta ismét az előző hangsúlyal. Nem bírta leállítani magát.Beültünk a kocsiba, és lezötyögtünk a mólóra. Ott leparkoltunk és kiszálltunk.
Egymás mellett sétáltunk, már majdnem megfogta a kezem. Néhány ember elég furán nézett ránk...valószínűleg ismerték Rafe-et. Oda értünk a szörfös bolthoz és kinyílt az ajtó.
- Még egy kicsit várniuk kell ha az állás miatt szeretnének jönni. -mondta és meg se várta a választ, már be is csukta az ajtót.Láttam a tengert...nagyon szép volt. Szörföző emberek voltak mindenhol. Jók voltak a hullámok ma. Kifejezetten az egyik szörfös fiún akadt meg a tekintetem. Messziről alig láttam de az biztos hogy nagyon jól szörfözik, szőke és izmos...szívesen versenyeznék vele szörfben.
- Rafe? Te tudsz szörfözni? -kérdeztem és reménykedve néztem rá.
- Nem, és a magunk fajtának nem is kell ilyen sportokat űzni. -mondta és úgyéreztem, hogy tereli a témát.
- Én szeretek szörfözni és fogok is! Kie-vel kimegyünk valamikor. -mondtam büszkén és makacsul.
- Ohh...majd szólj ha találkoztok. -kérte egy kis kedvességgel a hangjában.
- Okés, majd szólok. -ígértem meg neki. És rá mosolyogtam- Jöhetnek! -szólt ki az előző úr a boltból.
- Köszönjük! -mondtam, és bementem a boltba. Intettem Rafe-nek, hogy maradjon kint és úgy is tett. Utoljára még vissza néztem és Rafe biztató mosolya volt az utolsó dolog amit láttam az "állásinterjú" előtt.- Még gimnáziumba járok, 16 éves vagyok ezért most ebben a hónapban teljes, de az iskolai időszakban délutáni részmunkaidős állást keresek itt. -mondtam el amit kellett és reméltem hogy elintézhető a kérésem.
Még egy keveset beszélgettünk az állással kapcsolatban, de végül felvettek.
-Jövő héten elkezdhetsz dolgozni. Mivel ma kedd van ezért van még 5 napod munka előtt. -közölte egyenesen az úr.
- Nagyon köszönöm! -köszöntem meg az állást és a kedves bánásmódot a férfinek.
-Viszlát! -köszöntem el, és kiléptem a boltból nagyon boldogan. Nem tudom milyen okból, de autómatikusan jött, és megöleltem Rafe-et...Először meglepődött, de utána visszaölelt. A hasát öleltem át és így a fejemet beletoltam a pólójába. Megcsapott az illata. Amelyik oldalra raktam a fejem onnan láttam, hogy egyre többen néznek furán és sugdolóznak. Ennyire ismert lenne Rafe itt?
Végül elengedtem a hosszú ölelés után. Lenézten először, de utána belenéztem a szemébe és elmosolyodtam. Ő már előtte mosolyogva nézett.
- Ne bízd el magad. -mondtam és elindultam a kocsi felé, hogy ne lássa az örömöt az arcomon tovább.
- Te kezdted! -kocogott oda mellém Rafe egy vigyorral az arcán.Beültünk a kocsiba és elindultunk haza.
- Van valami dolgod ma délután? -kérdezte Rafe kíváncsian.
- Van bocsi. Sarah-val csajoskodunk meg pletykálunk egy kicsit. -mondtam, és elnevettem magam.
- Nem volt elég neked az egész délelőtt belőlem? -kérdeztem nevetve.
- Umm...deee. Mit gondoltál? Azt hogy még több időt akarok veled tölteni? -kérdezte viccesen.
- Igen, azt gondolom. -mondtam magabiztosan.
- Jól gondolod, szóval majd muszáj eljönnöd velem valahova a héten. -jelentette ki biztosan.
- Ez egy randi meghívás akart lenni Rafe módra? -kérdeztem nevetve.
- Annak veszed aminek akarod... -válaszolt, de úgy tett mintha nagyon a vezetésre koncentrálna és ezért alig tud rám figyelni.
- Elfogadom az ajánlatot. -mondtam, és kinéztem az ablakon belegondolva, hogy már most mennyi minden történt velem itt, és még közel sincs vége. Boldog voltam.
- Ezt örömmel hallom! Holnap után csütörtökön délután/este fele elviszlek valahova. -közölte mosolyogva.
- Már most furdal a kíváncsiság. -mondtam, és belül már ugráltam.-Megérkeztünk amint láthatod. Úgy tűnik mindenki hazaért. -mondta és leparkolt a kocsiba beállón.
Kiszálltunk, és befele vettük az irányt a házba.
- Sziasztok! -köszöntött Rose örömmel, amint beléptünk a házba.
- Hogy sikerült az állásinterjú? -kérdezte izgalommal az arcán.
- Felvettek! -mondtam boldogan és ránéztem Rafe-re, mert eszembe jutott az ölelésünk erről a kérdésről.
- Egy hét múlva kezdhet. -tette hozzá Rafe.
- Gratulálok! -örvendezett Rose.
- Sarah fent van? -kérdeztem Rose-tól.
- Igen. -mondta és én már el is indultam fel. Rafe jött utánam és mielőtt még bementem volna Sarah szobájába Rafe visszahúzott és megölelt újra. Én vissza öleltem és pillangók öntöttek el belül.
Sajnálom ha kínosan fogalmaztam, de nem tudom máshogy összefoglalni ezt a pillanatot. Elengedett, és még egy utolsó mosoly után bementem Sarah-hoz az ajtón.- Na kit vettek fel a szörfös boltba??? ENGEM!!! -ezzel üdvözöltem Sarah-t és ő egyből felugrott és megölelt.
- Három dolog! 1. Nagyon gratulálok!
2. Mikor kezdesz? 3. Miért van Rafe illatod? -mondta és kérdezte ezt a három dolgot kíváncsian Sarah.
- Három válasz! 1. Köszönöm 2. Egy hét múlva! 3. Nem tudom...gondolom mert vele voltam egész délelőtt és beszívta a pólóm. -tudtam le gyorsan a harmadik kérdést.A faggatás után körmöt festettünk, beszélgettünk, és telefonoztunk.
Kellenek a csajos pihenők.
Persze a Rafe-es dolgot nem meséltem el neki...Miután már kibeszélgettük magunkat kimentem gyorsan elkészülni és le feküdtem aludni, mert nem akartam holnap fáradt lenni.
YOU ARE READING
Out of my Brain
Fanfiction" -𝐸𝑧𝑒𝑘 𝑢𝑡𝑎́𝑛 𝑛𝑒 𝑘𝑒𝑟𝑒𝑠𝑠! -𝑁𝑒𝑚 𝑖𝑠 𝑡𝑒𝑟𝑣𝑒𝑧𝑡𝑒𝑚. " " -𝐴𝑧𝑡 ℎ𝑖𝑡𝑡𝑒𝑚 𝑣𝑎𝑛 𝑘𝑜̈𝑧𝑡ü𝑛𝑘 𝑣𝑎𝑙𝑎𝑚𝑖... -𝐾𝑖𝑣𝑎́𝑛𝑐𝑠𝑖 𝑣𝑎𝑔𝑦 𝑎𝑧 𝑖𝑔𝑎𝑧𝑠𝑎́𝑔𝑟𝑎? " Megvan az az érzés amikor elköltözöl egy ismeretlen...