Csütörtök reggel nincs annál jobb, mint amikor alig tudtál aludni de neked fel kell kelned hajnalban, hogy bemenj dolgozni! Halál fáradtan mint egy zombi kimásztam az ágyamból és elvánszorogtam a fürdőszobába. Fogat mostam és elmentem zuhanyozni és hajat mosni, mert a festék rám van még mindig száradva. Miután kiszálltam a kádból, megszárítottam a hajam és beállítottam. Nagyon vártam már a vacsit JJ-el. Egy crop top-ot vettem fel egy jorts-al. Megtaláltam a földön JJ zöld pólóját ami tegnap egész nap rajtam volt és felvettem a földről. Bele szagoltam és az illata még mindig isteni volt. Ráraktam az ágyamra, és összeraktam hogy mit viszek a táskámban a munkába mert tegnap eléggé unatkoztam. Elgondolkodtam... Rafe-el vajon mi lehet most? Vajon meg fog bocsájtani? Egyáltalán én voltam a rossz? Közben elindultam kifelé és amikor kinyitottam a bejárati ajtót, szerinted ki állt ott egy virággal a kezében nagy mosollyal az arcán? RAFE!
- Jó reggelt szépségem! Remélem jól aludtál! Nagyon sajnálom a tegnapit túl reagáltam! Nem szabadott volna így kezelnem a helyzetet. Remélem JJ normális volt veled, és nem lépett át semmien határt! -ömlöttek ki a szavak Rafe-ből. Alig tudtam eldönteni, hogy melyikre válaszoljak előbb...
- Neked is jó reggelt Rafe! Semmi baj, nekem kellene bocsánatot kérnem amiért nem mondtam el, hogy JJ-el találkozom! És ne félj! Semmien határt nem lépett át. -nyugtattam Rafe-et.
- Akkor jó! Ma nálad vagy nálam? -kérdezte Rafe.
- Ma sem jó... mert... uhhh... mert... őő... mert Kie jön értem, (ez eddig igaz) és vele vacsorázom a mólón lévő étteremben! (ez már nem igaz) -magyaráztam meg. Tudom nagyon borzasztó ember vagyok, de nem vághatom a fejéhez most hogy amúgy megint JJ miatt nem lehetünk együtt. Szeretem őt és nem akarom hogy e miatt idegeskedjen. Hogy éreztessem vele a törődést megcsókoltam és utána hozzábújtam.
- Mehetünk? -kérdeztem tőle és megfogtam a kezét.
- Persze! -válaszoltam és elindultunk a móló felé a szörfös bolthoz.Amikor megérkeztünk, a főnököm személyesen állt az üzlet előtt.
- Jó napot kívánok! -köszöntem illedelmesen a főnökömnek.
- Szia Sydney! Még mielőtt megijedsz, hogy valami baj történt elmondom hogy csak azért jöttem ide mert pénteken nem kell bejönnöd dolgozni. Felvettünk még egy dolgozót, és ezért neked minden héten csak hétfőn, kedden és csütörtökön kell bejönnöd. De lesz olyan amikor hétfőn se kell. Ettől függetlenül ugyanannyi fizetést kapsz. -magyarázta el a helyzetet.
- Rendben, és köszönöm! -válaszoltam.
- Nem us zavarlak tovább, jó munkát! -köszönt el a főnököm. Rafe-től is elköszöntem egy hosszú csókkal és átfordítottam a zárva táblát nyitvára.Bementem a boltba és a pult mögött állva vártam, hogy jöjjenek vevők. Hamarosan érkezett is három tini csaj, akik bikinit néztek. Utána jött egy srác aki deszkát vett, és később egy kislány az anyukájával úszó gumiért. Még jöttek egy páran, de már lassan végeztem és összepakoltam. Még az utolsó vásárló bejött, aki a segítségemet kérte a fürdőruha választásban. Segítettem neki, felpróbálta és tetszett neki! Büszke voltam magamra. Kifizette és ő is elment. Akkor már az ablakból láttam hogy Kie itt vár a bolt előtt. Felkaptam a táskámat és kimentem. Bezártam a boltot, és oda futottam Kie-hez.
- Sziaaa! -köszöntem boldogan.
- Sziaaa! Hogy sikerült a festés? -kérdezte kíváncsian.
- Jól sikerült és jó volt a társaság! -mondtam mosolyogva.
- Mikor tervezted elmondani hogy a legrosszabb kook-al jársz?
- Bocsi... nem tudtam hogy mondjam el, és nem is tudtam hogy ismeritek egymást. Ennyire rossz ember Rafe?
- Igen! Nem akarom hogy rosszul érezd magad, de Rafe nem egy jó választás. Sarah-ról meg ne is beszéljünk. Márcsak úgy hívjuk hogy a kook hercegkisasszony. Borzasztó...
- JJ szerint száz százalékig pogue vagyok!
- Igaz! -értett egyet Kie.
- Ma JJ-el vacsorázom. Nagyon várom! -mondtam Kie-nek és elmosolyodtam.
- Érezd jól magad! Mi pedig menjünk fagyizni!!! -mondta Kie és karon fogott. Még beszélgettünk és vettünk egy fagyit. Mind a ketten két gombócot vettünk és sétálgatás közben megettük. Egyszer csak meglátom JJ-t egy sebbel a szája alatt és egy lila foltal a szeménél.
- Úristen!!! Az JJ! -kiáltottam és oda szaladtam hozzá. Kie amint észre vette hogy mire célzok ő is követett.
- Veled meg mi történt? -kérdeztem tőle kétségbeesetten.
- Semmi különös, csak az apám volt... -válaszolt és rámmosolygott.
- Ez nem normális! -mondtam és megsimogattam az arcát.
- Minden okés Sydney! Tényleg! -nyugtatott JJ. Megfogta az arcán lévő kezemet és levette az arcáról. Még fogta egy ideig, de utána elengedte.
- Menj készülni! Az étteremnél találkozunk. Ne hozz pénzt! A tulaj a barátom. -mondta mosolyogva.
- Remélem jobban leszel! Nem kell mennünk ha jobban éreznéd magad.
- De én szeretnék veled menni. -válaszolt és a szemembe nézett. Azok a kék szemek... úristen...
- Akkor ott találkozunk! -mondtam és rámosolyogtam. Megöleltem Kie-t és elindultam haza fele.
KAMU SEDANG MEMBACA
Out of my Brain
Fiksi Penggemar" -𝐸𝑧𝑒𝑘 𝑢𝑡𝑎́𝑛 𝑛𝑒 𝑘𝑒𝑟𝑒𝑠𝑠! -𝑁𝑒𝑚 𝑖𝑠 𝑡𝑒𝑟𝑣𝑒𝑧𝑡𝑒𝑚. " " -𝐴𝑧𝑡 ℎ𝑖𝑡𝑡𝑒𝑚 𝑣𝑎𝑛 𝑘𝑜̈𝑧𝑡ü𝑛𝑘 𝑣𝑎𝑙𝑎𝑚𝑖... -𝐾𝑖𝑣𝑎́𝑛𝑐𝑠𝑖 𝑣𝑎𝑔𝑦 𝑎𝑧 𝑖𝑔𝑎𝑧𝑠𝑎́𝑔𝑟𝑎? " Megvan az az érzés amikor elköltözöl egy ismeretlen...