Félálomban ülök a kanapé előtt, ugyanúgy mint ahogy aludtam egész este csak azért, hogyha JJ-nek kell bármi is akkor itt legyek. Egyszer csak érzek valami mozgást, és utána felemelkedtem. Nem észre vehetően kinyitottam a szemem, hogy megnézzem mi történik. Éppen JJ karjaiban vagyok. Felemelt. Akkor ezért volt olyan "felemelő" érzés... Ha értitek hogy értem... Nem sokkal később letett a kanapéra és be takart. Nagyon aranyos volt. Még mosolygott is. Nem akartam, hogy lássa hogy ébren vagyok ezért elfordultam és elpirultam.Ne értsétek félre! Nekem Rafe tényleg sokat jelentett, és tényleg rosszul esett a tegnapi. Nem léptem túl rajta. Nem is tudnék ilyen gyorsan. Borzasztó volt így látni őt...
Visszatérve, vissza aludtam...
Nem tudom mennyi idő múlva, de felébredtem és azt láttam, hogy JJ a konyhában ügyködik valamin. Felültem, és nyújtózkodtam egyet.
- Jó reggelt JJ! -köszöntöttem boldogan.
- Jó reggelt Sydney!!! -válaszolt nagy mosollyal és felém fordult.
- Hogy aludtál? -kérdeztem kíváncsian.
- Egészen jól! Megnyugtató a házad! -mondta JJ, és visszanézett arra a dologra amit éppen csinált.
- És te, hogy aludtál? -kérdezte vissza.
- Én is jól! Örülök, hogy nem kellett ezt az estét egyedül töltenem. Köszönöm! Tényleg sokat jelent ez nekem!
- Nincs mit! Bármikor szólhatsz és én itt leszek! Rám számíthatsz. -válaszolta magabiztosan. - Amúgy holnap lóghatnál velünk, a pogue-okkal! -folytatta JJ.
- Nagyon jól hangzik! Holnap John B-nél találkozunk! -mondtam boldogan.
- És mi jót készítesz? -kérdeztem.
- Tükörtojást. -válaszolta egyszerűen, de büszkén.
- Milyen kis konyha tündér itt valaki. -jegyeztem meg nevetve.
- Ééés már kész is! -jelentette ki, és hozta nekem, meg magának a tányéron.
- Finom illata van! -mondtam és megkóstoltam. -Mmmm... Ez rohadt finom! -mondtam és ránéztem JJ-re, aki büszkén mosolygott.Miután megettük és már eléggé felébredtem, kipattant a fejemből egy ötlet a délutánt illetően!
- JJ! Mit szólnál ha elmennénk szörfözni! -kérdeztem.
- De nincs is nálam a deszkám...
- Nem baj! Használjuk ketten. Legfeljebb a szörfös boltból hozunk egyet!
- Nekem az együtt megoldás tetszik... -válaszolta JJ és rám mosolygott, utána mind a ketten elnevettük magunkat.Elkezdtünk készülni! Én a pirosas vörös bikinimet vettem fel... JJ-nek tetszett maradjunk annyiban... Nála nem volt fürdő nadrág, szóval ő a rövidnadrágjában maradt, és levette a pólóját. Ő is rohadt jól nézett ki, kinek is akarok hazudni. Fogtam két törölközőt, JJ hozta a szörfdeszkát és elindultunk a partra.
- Amúgy, hogy fogunk együtt szörfözni? -kérdezte JJ.
- Sehogy! -mondtam röhögve, mert ezen nem gondolkoztam.
- Akkor először irány a szörfös bolt! -válaszolt szintén röhögve.
- Igen. -mondtam, és a szörfös bolt felé vettük az irányt. Amikor oda értünk a bolthoz, bementünk és köszöntünk a lánynak akit felvettek mellém.
- Szia! -köszöntünk neki JJ-el.
- Sziasztok! Segítehetek valamiben? -kérdezte a lány.
- Én amúgy itt dolgozom, szóval ha megengednéd... egy szörfdeszkát pár órara kölcsön vehetünk?
- Sydney?
- Igen!
- Persze! Ha nem hozzátok vissza, a főnök nem fog örülni! -mondta nevetve a csaj.
- Vissza hozzuk, ne aggódj! -nyugtattuk meg a lányt és miután JJ felkapott egy deszkát, kimentünk a boltból egyenesen a partra!Ledobtam a törölközőket a homokba és a deszkákkal a kezünkbe befutottunk a vízbe. Felfeküdtünk a szörfdeszkákra és beúsztunk a hullámokhoz.
- Azt a hullámot elkapjuk! -kiabálta JJ és rámutatott egy közeledő, nagyon ígéretes hullámra. Elkezdtünk gyorsabban úszni és mire ideért a hullám, mi már a deszkán vártuk. Pont tökéletesen érkezett és nagyon jó volt. JJ-el egymás mögött szörföztünk és jókat nevettünk. Minden problémámat elfelejtettem hirtelen! Imádok vele lenni! Olyankor csak ő és én vagyunk a világon.Amikor már jó sokat szörföztünk, kimentünk és vissza vittük JJ deszkáját a boltba. Visszamentünk a partra, de én még akartam vízbe menni szóval...
- Kapj el ha tuuudsz! -kiabáltam JJ-nek, aki rögtön mosolyogva felugrott és futott utánam a víz felé.
- Vigyázz magadra! -kiabálta utánam nevetve. Én befutottam a vízbe, JJ pedig utánam, amikor elég közel került lefröcsköltem.
- Ezt nem hagyhatom annyiban! -mondta és vissza fröcskölt. Elkezdtünk össze vissza fröcskölni egymásra és közben próbáltunk menekülni egymás elől. Úgy próbáltam menekülni, hogy ki futok a vízből de JJ nem hagyta. Megfogta a kezem miközben futottam kifelé és vissza rántott... Egészen közel kerültem hozzá. Teljesen egymásra voltunk hangolódva és csak pár centi volt közöttünk. Egymás szemébe néztünk egész végig. A kémia elképesztő volt. Szinte éreztem az energiáinkat... Ilyet még sosem éreztem! De amikor már egy ideje néztünk egymásra, úgy éreztem ez a megfelelő pillanat, hogy vissza vágjak. Amikor nem számított rá, hirtelen lendületből lefröcsköltem. Ebben a pillanatban JJ felnevetett.
- Megbabonáztál! Nem ér! -védekezett röhögve.
- Nem alkottunk szabályokat! -válaszoltam, és én is elnevettem magam.
- Most az egyszer hagylak nyerni! -jelentette ki JJ mosolyogva.
- Nem ez lesz az utolsó hogy nyerek! Jobb lesz ha megszokod!
- Majd meglátjuk ki fog nyerni legközelebb... -mondta titokzatosan JJ. Közben kifelé sétáltunk a vízből és leültünk a törölközőinkre a homokban.
- Amúgy imádok veled lenni! Minden rossz dolgot elfelejtek ha a közelemben vagy! -mondtam JJ-nek.
- Akkor úgy látszik, hogy muszáj folyton veled lennem... -mondta JJ mosolyogva.
- Nagyon úgy tűnik! -válaszoltam boldogan.
- Egyébként én is sokkal jobban leszek ha velem vagy... Ezért kell a pogue-okkal lógnod!
- Egyetértek! -mondtam magabiztosan.- Mostmár ideje mennem! Pedig szívesen maradtam volna még itt veled! -köszöntem el JJ-től és felálltam. Ő is felállt utánam.
- Okés! Akkor holnap találkozunk
John B házánál! -válaszolt.
- Köszönöm hogy velem voltál! -mondtam JJ-nek.
- Nincs mit Sydney! -mondta, és most először fordult elő, (remélem még lesz ilyen) hogy ő ölelt meg. Aranyos volt.Elköszöntünk még egyszer, és elindultam Sarah-hoz. Nem is mondtam nektek, hogy Sarah-hoz megyek. Remélem nem találkozok Rafe-el...
Hazaértem és gyorsan hajat szárítottam, átöltöztem. Egy kicsit rendbe kellett szednem magam. Elpakoltam a konyhában és ettem egy kis joghurtot. Pihentem, és amikor úgy éreztem akkor elindultam Sarah-hoz.
Biciklivel mentem mert az gyorsabb, és hamarosan meg is érkeztem.
Sarah ott várt a ház előtt.
- Szia Sydney! A költözés óta nem találkoztunk. -köszöntött Sarah és amint leszálltam a bicajomról, megölelt.
- Szia Sarah! Nagyon jó újra látni! Van egy pár dolog amit el kell mesélnem.
- Nekem meg van egy pár kérdesem... -mondta Sarah. Felmentünk az emeletre, és nyitva volt Rafe szobájának az ajtaja. Ott állt Rafe!!! Úgy nézett rám, hogy ha egy tekintettel ölni lehetne akkor én már halott lennék! Ez után a nézés után becsukta az ajtót. Egy kicsit megijedtem tőle... Nem ilyennek ismertem meg. Nagyon jó emlékek kötnek hozzá, szóval eléggé fájt ez a nézés.Bementem Sarah-t követve a szobájába, és ő is becsukta az ajtót. Egy ideig még hallgatózott az ajtónál, hogy Rafe nehogy ide jöjjön és hallgatózzon. Amikor úgy tűnt hogy tiszta a terep, leültünk Sarah ágyára.
- Bocsi, hogy így a közepébe vágok de mi van veled és Rafe-el? -kérdezte Sarah aggódva.
- Hát.... hosszú story! Nagyon hosszú story!
- Nem baj! Nekem elmesélheted! -bíztatott Sarah.
- Okés! Szóval... találkoztam a pogue-okkal! Tudom hogy annyira nem örülsz, de Kie is a barátom. JJ-el tegnap este elmentünk egy baráti vacsorára, de Rafe ezt nem tudta és az az előtti nap JJ-el festettük a falaimat és azt is látta. Akkor egy kicsit meg is sértődött, de a tegnap esti túl ment minden határon! JJ arcát szét verte és engem a falhoz szorítva folytogatott... Rossz vissza gondolni. Azóta nem beszélünk. -magyaráztam meg Sarah-nak.
- Most őszintén! Van valami közted és JJ között?
- Nincs! Tényleg nincs! Én nagyon szerettem Rafe-et!
- Tudtam hogy probléma lesz az indulat kezelési problémáival. Nem hibáztatlak! Ezért nem akartam az elején hogy összejöjjetek. - mondta.
- Eléggé nagyot csalódtam benne!
- Sajnálom... -vígasztalt Sarah és megölelt.Még egy kis ideig beszélgettünk, de utána mivel már esteledett és holnap a pogue-okkal lógok ezért le akartam feküdni viszonylag időben. Nem akarok fáradt lenni holnap.
- Én megyek! Jó volt beszélgetni! -köszöntem el Sarah-tól.
- Szia Sydney! Majd még talizunk! -köszönt el tőlem ő is. Szerencsére nem találkoztam kifelé menet Rafe-el. Kimentem, és a biciklimet felemelve ráültem. Elindultam haza felé!Amikor megérkeztem, gyorsan zuhanyoztam és fogat mostam. Elkészültem lefekvéshez és átgondoltam hogy milyen jó volt ez a nap... Holnap JJ zöld pólóját veszem fel! Eldöntöttem! De mostmár aludnom kéne...
YOU ARE READING
Out of my Brain
Fanfiction" -𝐸𝑧𝑒𝑘 𝑢𝑡𝑎́𝑛 𝑛𝑒 𝑘𝑒𝑟𝑒𝑠𝑠! -𝑁𝑒𝑚 𝑖𝑠 𝑡𝑒𝑟𝑣𝑒𝑧𝑡𝑒𝑚. " " -𝐴𝑧𝑡 ℎ𝑖𝑡𝑡𝑒𝑚 𝑣𝑎𝑛 𝑘𝑜̈𝑧𝑡ü𝑛𝑘 𝑣𝑎𝑙𝑎𝑚𝑖... -𝐾𝑖𝑣𝑎́𝑛𝑐𝑠𝑖 𝑣𝑎𝑔𝑦 𝑎𝑧 𝑖𝑔𝑎𝑧𝑠𝑎́𝑔𝑟𝑎? " Megvan az az érzés amikor elköltözöl egy ismeretlen...