Dersim bittikten sonra abime mesaj attım.
Siz: Dersim bitti.
Sarımm💛: Geldim ben kapının ordayım
Siz: Geliyorum.
Telefonumu cebime sıkıştırdım ve koşar adımlarla kapıya gittim. Arabaya yaslamış abimi görünce adımlarım duraksadı. Hala benim için kendisini suçluyordu! En sinir olduğum şey suçlu olmayan birinin kendini suçlaması ve bunu benim abim benim için kendisini suçluyordu!
Abimin yanına gittim ve beraber arabaya bindik. Kapıları kapatınca arabada bir sessizlik oldu. Abime baktım bir an da olsa onu böyle görmeyi istemiyordum.
"Abi bir sıkıntı mı var?"
"Yok bir şeyim. Eve gidince konuşuruz. Şimdi nereye gideceğiz."
"Ben de konuşmak için sana mesaj attım. Ya bir yere gidelim konuşmak için ya da eve geçelim evde konuşalım."
"Sahile gidelim mi?"
"Olur."
Hiç bir şey demeden koltuğa yaslandım. Çantamı arka koltuğa bırakacakken telefonum titredi.
Berk: Bu akşam sizdeyiz.
Siz: Sebep
Berk: Hayırlı iş diyelim
Tükürüğüm boğazımda kaldı. Öksürmeye baslayınca abim ne olduğunu anlamadığı için telaşlandı.
"Beril!"
"Ne oldu öyle?! Beril?!"
"Su"
Bana suyu uzatır uzatmaz içmeye başladım aynı zamanda abim de bana hava yapıyordu ellerini yelpaze gibi sallayarak.
"Ne oldu birden?"
"Yok bir şey bir haber gördüm de şaşırdım ondan heralde"
"Neymiş o haber?"
"Tüh kaybolmuş bak sen Allah'ın işine! Eve gidince gösteririm."
Kafasını sallayıp tekrardan arabayı çalıştırdı.
Siz: Ne hayırlı işi mal mal konuşma
Berk: Babamlar yeni bir iş almış da onu dedim. Noldu görüldü atıp çıktın. Yanlış mı anladın yoksa?
Siz: Yok ya ne yanlış anlaması doğru anladım da sen cevapla diye şey ettim.
Berk: Ney ettin?
Siz: Berk defol bak Merih Abim var yanımda sinirliyim zaten. Bir de abimle nasıl konuşmam gerekiyor onu kestiremedim.
Berk: Sana bir şey soracağım ama doğru söyle
Siz: Sor
Berk: Hastanede bir şey oldu demi suratın öyle söylüyordu ama sen sorun yok dedin. Abinle konuşman gereken şey bununla ilgili mı?
Siz: Evet. Ben kriz geçirdim ya abim iğnelerimi bulamamış ben almayı unuttum abimlere de söylemedim iğnem bitti diye ama abim hala kendini suçluyor bununla ilgili konuşacaktım abimle. Bana yol gösterir misin??
Bir süre cevap bekledim.
Berk: Kendin ol. Sana kızmaz kızsa bile seni sevdiğinden herkes seni düşünüyor. Bak eminim Pamir abi bunu bilse sana bağırırdı ama suçlusun diye değil kendini korumadığın için sen herkes için kıymetlisin yerin ayrı.
Aslında haklıydı. Abim olanları biliyor, öğrendi ve bana kızmasının sebebi benim dikkatli olmamam kendime zarar vermemdi. Eğer Merih abime söylersem o da sadece bu yüzden kızardı.
Siz: Çok teşekkür ederim. Bu arada Pamir Abim her şeyi biliyor ve bana senin dediğin gibi davrandı iyi varsın teşekkür ederim :)
KESTUUUK!!
Sizi seviyorummmmmm...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hallederiz
ChickLitKüçüklüğünden beri mutlu bir ailede yer alan, hayatında büyük olaylar olmayan bir aile bir hikaye olucak belki beğenmezsiniz size kalmış nasıl bir kitap isterseniz nasıl bir kurgu isterseniz onun üzerine de yazabilirim yeterki siz beğenin..