Odamda boş boş otururken telefonum çaldı.
Pamir Abim
'Efendim.'
"Eve geçtin mi?"
'Evet.'
"Geliyorum ben de."
'Tamam.'
Telefonu kapattım. Hiçbir şey söylemeden sadece geliyorum dedi ya şaka gibi.
Sahildeyken Pamir'den:
Beril arabadan indikten sonra Naz'ın yanına gitmeye koyuldum. Düzgünce konuşacaktım. Kafeye vardığımda onu gördüm. Dışardaki masalardan birinde telefonuyla ilgileniyordu. Yanına doğru ilerledim.
- Günaydın.
Beni görünce şaşırmış olsada bozuntuya vermedi.
"Günaydın."
- Nasılsın?
"İyiyim. Sen?"
- Yani.
"Beril gelcekti ama sen gelmişsin niye?"
- Gelmese miydim?
"Pamir konuyu çarpıtma."
- Neden bu kadar erken kalktın?
"Uyuyamadım. Sen?"
- Ben de uyuyamadım. Uyku problemim yok ama dün olanlardan sonra ne bileyim Naz ben özür dilerim.
Uzunca bir süre baktı.
"Pamir bir daha kimsenin yanında tartışmayalım. Gel istediğini söyle istediğini yap ama yanımızda başkaları varken bunu yapmayalım. Yeterince kendimize yükleniyoruz zaten."
- Olur da ben sorumun cevabını duyamadım?
"Affettim. Bir şey sorucam ama dürüst olur musun?"
- Her zaman.
"Bana karşı duyguların aynı mı?"
Durdum. Bir şey söyleyemeden durdum. Hayır diyemezdim çünkü benden dürüst olmamı istedi.
- Hiçbir zaman değişmedi. Hala da aynı. Senin duyguların peki?
"Ben burda ne bıraktıysam ona kavuşmak için geldim. Evet Londra'ya İtalya'ya gittim. Ben burda herşeyimi bırakıp gittim. Geldiğimde de kavuştum. Yani şu ki Pamir Ulaş evet benim duygularım da hâlâ aynı."
Naz'dan bunu beklemiyordum. Çok açık olmuştu. Ama bilmediği bir şey vardı. Ben zaten bunları biliyordum. Başından beri.
- Sence bir şans var mı?
"Olabilir. İhtimaller bizim elimizde. O şansı var edebiliriz de o şansı kendi elimizle geri itebiliriz de. Bize bağlı."
- Şansı var edelim o zaman?
"Bize bağlı. Şuan bir şey diyemem. Ama ilerde neden olmasın. Neyse konuyu kapatalım bambaşka şeyler çıkmadan."
- Haklısın. Kalkalım istersen?
"Olur."
- Bize kahvaltıya gelsene.
"Katalog çekimim var. 10 11 gibi ama"
- Ben bırakırım seni gel hem Beril'in gönlünü almama yardımcı olursun?
"Tamam. Bugünkü şoförüm sensin Pamir Ulaş."
- Emrinize amadeyim Naz Çelik.
Sabah yazdım bu kadarlık olsun 🌸
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hallederiz
ChickLitKüçüklüğünden beri mutlu bir ailede yer alan, hayatında büyük olaylar olmayan bir aile bir hikaye olucak belki beğenmezsiniz size kalmış nasıl bir kitap isterseniz nasıl bir kurgu isterseniz onun üzerine de yazabilirim yeterki siz beğenin..