Bölüm:11

14 0 0
                                    

Nazlar gittiğinden beri bahçede oturuyordum. Önümde bir gölge belirince birinin geldiğini anladım. Kafamı kaldırdığımda Meriç Abimin geldiğini gördüm.

"Oturabilir miyim??"

- Abi o da soru mu otur tabi.

"Ne biliyim dalgındın bir şey mi oldu?"

- Abim ve Naz'la ilgili az önce çok anlamsız bir şeyler oldu da.

"Ne oldu?"

- Ya abi biz kızlarla oturuyorduk. Pamir abim geldi işte daha yatmadınız mı diye sordu ondan sonra Naz atladı lafa sonra da atıştılar. Naz kırıldı ama. Sorma şimdi abim de kırıldı ama ne biliyim anlamsız yere tartıştılar.

"Takma. Barışırlar. Başka bir sorun yok demi."

- Yok ne olucak?

"Burak niye gelmiş?"

- Pamir abim çağırmış valla ben de anlamadım. Gerçi Burak yerine Berk olsaydı abimi doktora gösterelim diyecektim o derece. Sen konuştun mu abimle?

"Yok. Konuşmadım. Bilgisayardaki verileri geri yüklemeye çalışıyordu Burak da bu yüzden geldi heralde."

- Ona bakarsan Berk de yazılım okuyor? Yani Berk bize daha yakın.

" Sen boşver abimi bu bizim böcek nerde?"

- Böcek?... Heeee Merih abim. Valla ben de bilmiyorum ki valla ben kimim onu da bilmiyorum.

Konuşmadan sonra bir sessizlik oldu. O sessizlik bana her şeyi bir bir önüme serdi. Gerçekleri...

Aradan geçen sessizlikten sonra bahçede araba sesi duyuldu.

"Napıyonuz gençler?"

- Nerdesin lan sen? Haber vermeden gidilir mi bir yere?

"Kızları bıraktım ya. Naz'ın morali bozuk gibiydi. Beril yukarda bir şey mi oldu?"

- Boşver abi ya. Hadi eve çıkalım soğuk oldu.

"Yarın dışarı çıkalım mı?"

- Bilmem benim işim yok.

"Senin Beril?"

- Benim de yok ama gelmem ya kızlarla olurum ya da bilmiyorum bakarız.

Merih abimin koluna girdim içeri girerken.

"Beril ne zamandır dışardasın sen?"

- Bilmem.

"Buz gibi olmuşsun. Neyse hadi geç odana her ne olduysa fazla takma kafaya."

- Tamam. Hadi iyi geceler.

Bitsin yeter bu kadar....

hallederizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin