Bölüm:10

14 0 0
                                    

berilulass:

berilulass: Bebiklerim gelmiş de bir parti çok mu〜⁠(⁠꒪⁠꒳⁠꒪⁠)⁠〜

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

berilulass: Bebiklerim gelmiş de bir parti çok mu〜⁠(⁠꒪⁠꒳⁠꒪⁠)⁠〜

basraaa_sena: Bu hiç etik değil. Yalnız iyi eğleniyoruzz:))))

bendeniz_berksoy: Hep bir lokel havası💃

nazdemir: Ne gerek vardı buna gururumuz mu zedelensin!!!

meerih8: Biz nerdeyiz?

-meric7: Olum 4 çiçeğin içinde bir böcek ne arar??

-meeeih8: heheehehehehheh

Kızlarla biraz eğlendikten sonra telefondaki yorumlara gülüyorduk. Tam aşağı inmek için ayağa kalktığımda kapı da eş zamanlı olarak açıldı. Gelen Pamir abimdi.

"Siz niye hâlâ yatmadınız??"

Ordan kurtarıcımız Naz yetişti.

- Yatma saatimizi sen mi belirleyeceksin?

"Hayır ama geç oldu. Yarın Beril'in fakülteye gitmesi gerekiyor."

- Hahahahh. Dur güleyim de boşa gitmesin. Kardeşin yatacağı saati belirleyemez mi? Geç yatması onun sorunu olur isterse geç isterse erken yatar işine de yetişir. Ben de diyordum biraz olsun belki değişmiştir diye de yok. Hala aynı otoriter Pamir Ulaş karşımda. Hadi şimdi çık ve biz ne yapacağımıza bakalım.

"Naz hanım dış ülkelerde öyle 2 yıl modellik yaparak kendini yüksek görerek bir yerlere varamazsın. Ve evet ben hala aynıyım. Sen de aynıymışsın bunu anlamış oldum. Ama şunu unutma eski olan her şey güzeldir. Sen eski sen olabilirsin ama bir şeyler alınmış yeni şeyler eklenmiş sana da. Gözün çok yükseklerde olmasın. Zarar."

Ve abim odadan çıkar.

Waow bu neydi böyle şimdi?

"Bu neydi şimdi? Abimle niye yükseldiniz??"

- Kendisi abarttı.

"Naz siz tartıştınız mı? İkinizi de anlamıyorum gerçekten. Sakinleş sen ben abime bakıp geliyorum."

Kızları arkamda bırakıp abimin odasına geldim. Kapıyı tıklattım gel komutunu duyunca içeri girip kapıyı kapattım.

"Abi?"

- Efendim, dedi sıkkın bir nefesle.

"Ciddi bir sorun mu var fazla abarttınız. İkinizde."

- Beril şuan sırası değil. Çık odadan Naz'ın yanına git. Şirketten sorun varmış canı sıkkınmış sana patlamış de...

"Üzülmesin diye demi?"

Kafa salladı. Yalnız işle bir sıkıntı olduğunu zannetmiyorum ben Naz ile ilgili...

"Abi bana anlatabilirsin. Sen Naz'dan hoşlanıyorsun demi? İki yıl önce gitti diye mesafeli davranıyorsun? İyi peki anlatma bana içinde yaşa ama sakın sakın bir daha Naz'ı üzme senin de bilmediklerin var onun hakkında."

Son konuşmamı da yapıp çıktım odadan. Odaya çıkmak için bir girişimde bulundum ama din don kapı çaldı. Kapıyı açtığımda şaşakaldim.

"Hayırdır? Sabah burda akşam burda?"

- Bunların aynısını Berk'e de söylüyor musun?

"Sence?"

- Bence hayır.

"Aferin doğru cevap. Eee hayırdır demiştim ben en son ama?"

- Pamir abi çağırmıştı beni.

"Abim mi hhahha cidden mi tamam geç. Hiç aklıma gelmezdi ya."

- Neden gelmezdi?

"Sen abim işte neyse ya boşver yok bir şey. Abim odasında geç sen."

Ben de odaya çıktım. Kızlar film seçmeye çalışıyorlardı. Naz biraz durgundu ama göstermiyordu.

"Eeee napiyoruz??"

Benim geldiğimi görünce Naz'ın yüzünde tebessüm oluştu. Ardından konuya atlayan Deniz oldu.

"Ya biz film seçmeye çalışıyoruz da (burda Sena'nın kafasına vurdu.) bu salak rahat durmuyor."

- Sensin o salak be.

"Tamam ya kesin bırakın filmi sonra izleriz benim uykum geldi Naz'ın da uykusu var hem. Hadi yatın."

- Sena, Deniz hadi kalkın gidelim biz.

"O ne demek Naz burda kalacaksınız."

- Yok ya zaten görüşürüz.

"Off olmadı ama böyle ya."

- Beril sonra görüşürüz tamam mı bu akşamlık böyle oldu.

"Tamam peki. Dikkat edin bir dahakine bırakmam ama haberiniz olsun."

Beraber aşağıya indik. Kapıda Naz'ın koluna vurdum arka bahçeyi gösterdim.

"Naz az gelir misin?"

Kafa sallayıp peşimden geldi.

"Naz bugün olanlar için senden öncelikle özür dilerim abim adına. Ben abimle konuştum ya işte bir sıkıntı olmuş bu yüzden sana patlamış.

- Eminim öyle olmuştur Beril. Ben bilmiyorum sanki niye bağırdığını?

"Söylesene o zaman ne oldu size??"

- Onu bunu boşver. Naz bu numarayı yemedi dersin.

Çekip gitti.

hallederizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin