"נשמע כמו תוכנית מיאו-שלמת, חיפושית שלי," אדריאן אמר.
זה היה רק כמה ימים לפני חג-המולד, והחיפושית לקחה את הטלפון של סרינה בכדי לספר לו על הרעיון שלה להחלפת מתנות. הם ייפגשו בחג-המולד בדיוק אחרי השקיעה ויחליפו מתנות במקום לעשות סיור. "כבר יש לי מתנות לשלושתכם!" אדריאן אמר.
החיפושית צחקה. "אמא ואבא בחרו לך מתנה בחודש שעבר. זה כל כך נורא. אתה תמות על זה."
אדריאן נשכב על גבו על הספה, שיעורי מנדרינית נשכחו מזמן. דפי העבודה היו מפוזרים על השולחן מולו.
הוא חייך לעצמו בזמן שהקשיב לה. היא לא התקשרה בגלל שהייתה לה שאלה בשבילו, או בשביל לשחק משחקי-וידיאו. היה לה רעיון שהיא רצתה לדבר עליו. היא פשוט רצתה לדבר איתו.
דפיקה הפריעה להם, אדריאן במהירות אמר לה לא להוציא מילה והפך את הטלפון.
"פתוח!" הוא קרא.
נטלי נכנסה פנימה, הודיעה לו שהוא היה צריך ללכת למשרדו של גבריאל, ויצאה משם. עיניה לא עזבו את הטאבלט שהחזיקה בידה. זה היה מדהים שהיא לעולם לא הפריעה לו בשום דבר.
אדריאן נאנח חזק מספיק בכדי שהחיפושית תשמע אותו והוא הרים את הטלפון שלו. "זה בטח משהו נוראי שוב."
"זה בטח עוד יום צילומים," היא אמרה בסימפטיה. "יום צילומים אחרון לפני חג-המולד?" זה היה כל כך רגיל בשבילו לדבר איתה על דברים מחיי היום-יום שלו. היא ידעה על עבודת הדוגמנות שלו, וכשהיו לו שיעורי פסנתר, וכשהוא היה מודאג לגבי מבחן בבית הספר. מה שהיה טוב יותר על שידעה את כל זה, הוא שהיא רצתה לדעת, ורצתה לדעת על דברים שהוא עובר בחיים שלו. זה היה חלק שהוא עדיין היה צריך להתרגל אליו, אבל זה היה גם החלק האהוב עליו.
"הם אף פעם לא עורכים ומדפיסים את התמונות בזמן. זה חייב להיות משהו גרוע יותר." הוא הסתכל למטה על הדפים הפזורים מסביבו. "למשל שאצטרך ללמוד הונגרית מעכשיו."
"לעולם לא תדע. זה יכול להיות משהו כיפי, כמו ג'אגלינג! שמעתי שזה הקטע הבא."
"אני כבר יודע ג'אגלינג," הוא אמר, מסדר את הדפים בערימה ומכניס אותם אל תוך הקלסר האדום הבהיר.
"באמת?" היא שאלה. "מה אני אומרת, ברור שאתה יודע."
"אני עדיין חושב שזה יהיה משהו נוראי. אני בטח אצטרך ללמוד מהבית שוב."
"לא, זה בטח ללמוד אריגת סלים או משהו. אתה עדיין לא יודע לעשות את זה, נכון? זו פעילות שמשתמשים בה," היא אמרה.
"אני עדיין לא יודע בייסבול."
"אף אחד לא משחק בייסבול," היא אמרה. "אולי הוא מפטר כמה מהמורים שלך וייתן לך שלושה לילות חופשיים בשבוע!"
YOU ARE READING
החתול שלהם
Fantasyטום וסבין גילו את זהותה של החיפושית, זה ברור ממערכת היחסים שלהם שהחתול השחור מחבב את הבת שלהם. כמה רציניים הרגשות האלה? ועד כמה רחוק הם מוכנים ללכת בשביל לדאוג לנער שנמצא מתחת למסכה? קרדיט ענקי לכותבת הסיפור המיאו-שלם הזה הולך ל: Sariahsue ב- archiv...