7 - kilitli dolap

209 34 55
                                    

Günaydınnnlaaarr chanmin ve minsung size iyi gelir, yaralarınızı sarar. Gittikçe bölümler uzuyo bakalım hayırlısı 3,5K KELİME GURURLA SUNAR

Bu bölüm şarkımız: falling away with you by muse
Son sahnelerde dinlemeniz önerilir 👌🏻 umarım wattpad şarkıyı koyar yoksa çığlık atıcam :DD

*

"Günaydın." diyerek Seungmin'in karşısındaki banka oturdu Chan. Okulun avlusundaki kamelyalı oturaklardan birine oturan Seungmin, elinin altındaki kitaptan gözlerini çekti ve Chan'a çevirdi. "Uykusuz gibi görünüyorsun."

"Maalesef evet." diyen Seungmin, huysuz bir şekilde önündeki kitabı kapatıp kenara koydu. "Bazen edebiyattan nefret ettiğimi düşünüyorum."

Omuzlarını dikleştirerek dirseklerini masaya yasladı Chan. "Şey, müzik kulübü bu yüzden var."

Gülerek başını iki yana sallayan Seungmin ise, kenara koyduğu kitabın kapağında gezdirdi gözlerini. "Dünden sonra mı? Pek sanmıyorum."

Dün yaşanan ufak çaplı kaosu hatırlayan Chan, kaşlarını kaldırıp bir ritm tutarak ellerini masaya vurmaya başladı. "Pes ediyorsunuz~"

"İstediğin şey pes etmemiz mi?"

"Alakası yok." dedi Chan, sözleriyle uyumlu bir ritmde ellerini vururken. Sonra yaptığı saçma hareketi durdurdu ve Seungmin'e eğilerek, "Hey," dedi. "Bana şu kulüptekilerden bahsetsene."

"Minho'yla tanışıyorsun, yetmez mi? Hem, içinde bile olmayacaksın kulüp işlerinin."

"Seungmin."

Seungmin gözlerini kaldırıp karşısındaki gence baktığında, müzikten uzak duran elemanda bu kez farklı bir şeyler olduğu izlenimine kapıldı. Bu bakış farklıydı.

"Bana kulüp üyelerinden bahset." dedi bir kez daha Chan. Arkasına yaslanırken kollarını kafasının arkasında birleştirdi bir yastıkmış gibi. "Hadi. Başla."

"Pekala," diyerek daha dik bir şekilde oturdu Seungmin. "Minho'yu biliyorsun, şu anda seninle aynı sınıfta okuyor sayılır ama o 5.senesini okuyor, geçen sene sadece bir dersten geçebildi."

"Derslerde dikkat ettim de, gayet iyi bu arada. Kalması çok tuhaf."

"Sorgulamıyorum." dedi Seungmin. Ardından, "Jisung ise," diyerek devam etti, bağlantılı bir isim olduğu için. "Benim sınıf arkadaşım. Geçen sene üst dönemden birinin notlarına ihtiyacı olduğu için Minho hyung ile tanışıyor, bu sayede ben de Minho hyung ile tanışmış oluyorum."

"Güzel. Peki Hyunjin bu hikayenin neresinde?"

"İşte orası hikayenin bizden uzak kısmı." Kafasını kaldırıp şöyle bir etrafa baktığında, uzaktaki banklardan birinde tek başına oturup resim çizen Hyunjin'i gördü Seungmin. "Bak, orada oturuyor."

Chan arkasını dönüp Seungmin'in işaret ettiği yere baktığında, okulun gözde ve popüler sayılabilecek görünüşünde olan bir öğrencinin, Hyunjin'in tek başına oturup elindeki deftere bir şeyler karaladığını gördü. "O ne okuyor?"

Chan tekrar önüne dönüp ilgisini kendisine verirken devam etti Seungmin. "Güzel Sanatlar Fakültesinde, Resim bölümü üçüncü sınıf okuyor. Duyduğum kadarıyla bölüme ikinci olarak girmiş."

Kaşlarını şaşkınlıkla kaldırarak, "Epeyi başarılı." dedi Chan.

"Bu sanat sever arkadaşımız da Minho'nun yurttaki oda arkadaşı, iki senedir birlikte yaşıyorlar. Yani anlayacağın, epeyi yakınlar." Daha sonra hikayeyi derinleştirmek istedi Seungmin. Belli ki Chan'ın aklında bir soru işareti kalmasını istemiyordu. "Minho hyung, Jisung'la tanıştıktan sonra oda arkadaşını ve okul arkadaşını tanıştırmak istemiş. Daha benimle pek samimi olmadığı için önce o ikisini tanıştırmış. Başta iyi anlaşmışlar, inanabiliyor musun?"

Castle Of Glass | Stray KidsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin