Sevgili iwa-chan,
sen benim, gördüğüm tek yıldızsın.
Seijoh'un yıldızı değil, Oikawa'nın yıldızı; benim yıldızım.
Bütün her şeyden daha parlak, daha aydınlık yıldızım.
Kimi zaman benliğimi kaybettiğimde, kendimden uzaklaştığımda, kendimi bulamadığımda, onu tekrar bulmam için yön gösteren; kuzey yıldızımsın.
Kimi zaman içine düştüğüm karanlıkta bana ışığı veren sirius yıldızımsın.
En önemlisi benim yıldızımsın.
Yazdıklarını defalarca okudum.
Defalarca hissettim seni.
Defalarca geçmişe gittim, çocukluğumuza dair her şeye.
Defalarca eskilere karıştım, onların arasında kayboldum.
Defalarca ismini sayıkladım, kendi hitabımla.
Defalarca anladım bir şeyi, senin ne denli sevdiğimi.
Sen olmasan da hissedebildiğim bu duygu, bana çok şey anlattı; bana çok şey kattı.
Senin pasörün olmak, senin ortağın olmak.. ne kadar kıymetli şeyler olduğunu farkında mısın? Sana pas atarken emanet ettiğim tek şey sayı değildi. Başka bir şey vardı.
Güvenimdi.
Sana atarken içimde ne bir tedirginlik ne bir tereddüt ne de bir korku var. Bunlardan bir zerre bile bulamazsın, senin varlığın bile silip atıyordu bu hissiyatları.
Çünkü sen, "evimde" olduğumu hissettiren tek kişiydin.
Ama şimdi, sen yoksun yanımda.
Şimdi yanımda, bu korkunç hissiyatlar var.
Olmasınlar, istemiyorum ama kovamıyorum onları. Sımsıkı sarmışlar kollarını bana, bırakmıyorlar beni. Vücudumu ele geçiriyorlar ama ben hiçbir şey yapamıyorum.
Çünkü öncesinde bunları öldüren kişi yanımda değil, sen yanımda değilsin.
Sanırım artık bazı şeylerin vakti geldi.
Şu an bilmeni istiyorum, iwa-chan, senden çok uzakta değilim.
Yaptığım fedakarlık için ilerleyen zamanlarda üzülecek miyim, bana bu fedakarlıktan ötürü kızacak mısın yoksa yanında olacağım için sevinecek misin gerçekten hiçbir şekilde bilmiyorum ama umrumda değil artık çünkü insanın içindeki özlem hissiyatı, bedenini ele öyle bir geçirir ki düşünmeyi bile gerçekleştiremez hâle gelirsin.
İnsan her an özlem duyar bir şeylere. En alakasız zamanlarda, en alakasız konulara dahi özlem duyar. "Eskiden olsa böyle olurdu..." veya "Bu anı tekrar yaşamak için her şeyimi verebilirdim.." der defalarca kez. Başarısız olacağını bilse de.
Yine de bazen beklenmedik olaylardan, beklenmedik sürprizler çıkar. Bu beklenmedik anlar, özlem duygusuna söz geçiremediğin an başlar. O an bir karar vermen gerekir, o an bir şey söylemelisin kendine; hayatının pahası dahi olsa.
Çünkü bilirsin ki bu fırsatlar sana bir daha gelmeyecekler.
Elime gelen bu fırsatı büyük bir istekle kabul ettim, şu an geçmişte ne olacak zerre umrumda değil. Gelecek bilmecelerle dolu ve ben artık bilmece çözmekle uğraşmak istemiyorum, ihtimallere yer yok artık.
Geliyorum yanına, iwa-chan.
Belki de birkaç saat kaldı sen bunları okurken, birkaç dakika belki de ya da birkaç adım sadece.
Yolun sonunda sen varsan eğer, boyun eğmeye hazırım her şeye.
Ve ilk kez yolumun sonunda bir aydınlığa rastlıyorum.
Yolumun sonu, ışıkların kollarına aldığı bir genç.
Ya da kendisinin miydi bu parlak ışıklar? Kendisi bir yıldızdı, değil mi?
Öyleydi, benim yıldızımdı.
Şimdi yıldızımla buluşmama son birkaç saniye.
Oikawa'dan, İwa-chan'a.
Kuzey yıldızıma,
sirius yıldızıma,
birkaç saniye sonra göreceğim o yıldıza,
benim biricik yıldızıma.
-
Elinde tutmuş olduğu kağıt, artık sadece titriyordu. Ne soğuktan, ne rüzgârdan... Onun elleri titriyordu, taşıyamadığı; vücudunun sığdıramadığı o mutluluk dışarıya kendisini titreterek çıkıyor olmalıydı.
Bir ses duydu, mutluluk ve heyecan her an onun hızlıca çarpan kalbini bile durdurabilirdi.
Birkaç saniye gelen sesi seçemedi. Daha sonra tanıdık bir ses duydu kapının arkasından, elindeki kağıt düştü heyecandan.
Hızlı adımlarını kapıya yönlendirdi.
Artık bir benliğe sahipti.
Ya da belki de, hayattaki en mükemmel insana;
övünebileceği tek ortağına,
övebileceği tek pasöre,
biricik Oikawa'sına sahipti.
bitti, umarım cok begenmissinizdir :')
Crepuscolo_E dogum günün kutlu olsun, iyi ki varsın elif'im. bu kitabı sana ithaf ediyorum, bir dogum günü hediyesi olarak düsünebilirsin. seni coook seviyorum<33
kitap hakkındaki düsüncelerinizi buraya yazın!!!
iyi gecelerrrr 💌💌
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my dear partner, my dear star | iwaoi
Hayran Kurgusevgili oikawa, sen benim, övünebileceğim tek ortağımsın. sevgili iwa-chan, sen benim, gördüğüm tek yıldızsın. mini fic!!! Elif'ime @Crepuscolo_E <3 •Tüm hakları, Oikawa ve İwaizumi'nin küçükken imzalattırdıkları formada saklıdır.