A téli szünet hamar elment, és szerencsére alig találkoztam Lancel. Gyorsan eljött a február, vagyis az új versenyautó bemutatója, amire persze nekem is el kellett mennem. Szeretem az ilyen fancy eseményeket és mivel tudtam, hogy Fernando is ott lesz nagyon vártam már!
Egy elegáns zöld ruhát választottam az eseményre. Nem akartam olyan ruhát, amiben elvonom a figyelmet a kocsiról, de azért szarul se akartam kinézni.
Körülnézve láttam, hogy senki nem csípte ki magát ennyire és határozottan túlöltöztem mindenkit, de ez nem igazán zavart, mert nem szeretek basic bitch lenni.
Csak 7-kor kezdődött a kocsi leleplezése, de én egész nap Silverstone-ban voltam, mert annyi tennivaló volt. 6 körül már minden kész volt, a dekorációtól kezdve az új autóig, és a vendégek is elkezdtek megérkezni. Persze Lance csak fél 7-re tolta oda a pofáját, amikor már mindenki csak rá várt...
Mivel nekem kellett konkrétan mindent a kezemben tartani, rögtön rászóltam, hogy menjen készülődni, mert nemsokára be kell mutatniuk a kocsit.
-Ha így tudom, hogy ennyire vársz, jobban siettem volna!- vigyorgott.
-Lance most komolyan?! Fernando már rég itt van és neked még át is kell öltöznöd, szóval indulj!- szóltam rá.
-Fogadjunk egy szót se tudtál mondani Fernandonak, mert még mindig zavarban voltál tőle!- nevetett.
-Ez egyáltalán nem igaz!- mondtam karba tett kézzel, mire Lance felvonta a szemöldökét- Azt mondtam neki, "Szia! Az overálod az öltözőben van, szólj ha segíthetek valamiben!"- mondtam büszkén.
-És ő ugye azt válaszolta, hogy "Persze, ha kedved van gyere és segíthetsz öltözni!"- nevetett Lance.
-Veled ellentétben ő igazi úriember, aki nem flörtöl minden lánnyal!- mondtam dühösen- Menj öltözni, mert mindjárt kezdődik a live!- szóltam rá még egyszer, és végre el is indult.Vártam rá vagy 10 percet és Lance még nem jött, szóval már kezdett elegem lenni. De gondoltam, csak ismeri az órát és majd jön, nem az én feladatom figyelni rá... Aztán pár perccel 7 előtt még mindig nem volt ott...
-Olivia, nem láttad Lancet?- kérdezte hirtelen Mr Stroll.
-De, azt hiszem még öltözik...- válaszoltam, mire ő megkért, hogy nézzek utána mit csinál még mert negyed órán belül kész kell lennie.Nem volt sok kedvem elmenni Lance öltözőjéhez, de muszáj volt. Kopogtam és Lance mondta, hogy menjek be, hát benyitottam. Arra számítottam, hogy a tükörben nézegeti magát, vagy a haját állítgatja be. Így is volt, de közben valami random csaj ült a kanapén és Lancet nézte mosolyogva.
-Nézzenek oda, már ennyire látni akartál?- vigyorgott Lance ahogy meglátta, hogy én léptem be. Most komolyan, hogy lehet ennyire idegesítő?! Inkább nem is foglalkoztam vele, hanem a kanapén nevetgélő lány felé fordultam.
-Bocsi, te mit is keresel itt?- kérdeztem karba tett kézzel.
-Öhm, te mit keresel itt? Engem Lance hívott, igaz cukorbogyó?- nézett Lancre.
-Így van, én hívtam meg! Olivia, ha féltékeny vagy azt nekem mondd!- tette csípőre a kezét.
-Arra várhatsz, hogy féltékeny legyek! Tudod, dolgod van szóval...- kezdtem bele, de a csaj közbe szólt.
-Igen, dolga van! Velem! Szóval kifelé, arra van az ajtó!- mutatott az ajtó felé.
-Inkább hallgass, senki nem kérdezett!- vágtam rá.
-De, te kérdeztél!- válaszolta a csaj- Na, húzzál kifelé, ha már amúgy is rossz eseményre öltöztél! Nem szóltak, hogy nem báli ruha kell?- kérdezte nevetgélve. Ahhoz képest, hogy valami szörnyű ribancos ruhája volt, ami ráadásul még rosszul is állt, elég nagy a szája...
-Én legalább jól nézek ki!- jelentettem ki határozottan
-Csak az a gond, hogy fordítva vetted fel a ruhát!- szólt közbe Lance.
-Ez direkt ilyen!- mondtam a lehető legkevésbé idegesen, mert nem akartam hagyni, hogy felbasszon.
Hát nem is tudom, miért érdekelt, hogy odaérjen a kocsi bemutatóra, ha lekési nem az én bajom! Én szóltam, hogy induljon el, ő makacskodik!
-5 perc múlva kint kellene lenned, de engem nem érdekel ha nem jössz! Nem fogok itt könyörögni, hogy csináld ami a dolgod!- mondtam Lance-nek, és kimentem a szobából, nem is foglalkozva velük. Ha jön, jön, ha nem, nem.
YOU ARE READING
Mr. Szívtipró
FanfictionOlivia egész életében utálta Lance Strollt. Gyerekként egy iskolába jártak, de azóta nem beszéltek, most azonban újra találkoznak. A két fiatal kapcsolata nem alakul felhőtlenül, a lány még mindig ki nem állhatja Lancet, de vajon a Forma 1 sármos...