Egész vasárnap délelőtt egy szót se szóltam Lance-hez, és ő se hozzám. Egyszer csak azt vettem észre, hogy Logan lépett be a szobába, mire mindenki kíváncsian nézett.
-Olivia! Azért jöttem, hogy megdumcsizzuk a randit!- mondta, szóval inkább csak felálltam, és a karjánál fogva húztam ki Logant a paddockba.
-Mit kell még dumcsizni rajta?- vontam fel a szemöldököm.
-Mikor tali?- kérdezte.
-A futam után mehetünk, ahogy neked jó!- vontam meg a vállam.
-Ugye nem ebben a ruhában leszel?- mutatott végig rajtam.
-Nem, majd átöltözök!- sóhajtottam- De ugye te is kiöltözöl?
-Persze, jól fogok kinézni! Amerikai vagyok, mindig jól nézek ki!- kacsintott- Akkor majd még dumcsizunk!- köszönt el, én pedig visszamentem a motorhome-ba.-Ugye nem mész randizni Logannel?- ült le mellém Lance rögtön.
-De! Miért, zavar?- vontam fel a szemöldököm- Csak nem vagy féltékeny?
-Miért Logannel mész?- kérdezte és a szemembe nézett.
-Mert vele szeretnék!- jelentettem ki- Zavar?- kérdeztem, mert az előbb nem válaszolt.
-Fernando már nem is érdekel?- kérdezte, de csak dühösen néztem a szemébe- Szereted egyáltalán Fernandot?- kérdezte.
-Ha te nem válaszolsz rendesen, én se fogok!- mondtam, mire Lance inkább felpattant és otthagyott.
-Érezzétek jól magatokat!- mondta, ahogy elsétált.Aztán elkezdődött a futam, és végig izgatottan figyeltem. Nem volt egyszerű, de Lance végig meg tudta tartani az első helyet, így ez lett az első F1-es győzelme! Fernando pedig második lett, így dupla dobgót ünnepelhetett a csapat! Amikor a díjátadó volt, nem is hittem a szememnek! Nem más adta át az első helyért járó trófeát Lancenek, mint Eda Ece, vagyis Yildiz a Tiltott Gyümölcsből!
A futam után az egész csapat nagyon boldog volt és ünnepeltek. Én korábban eljöttem, hogy el tudjak készülni a randira. Pedig még maradtam volna, reméltem, hogy beszélhetek Eda-val, meg persze azt is reméltem, hogy jobb az angol tudása, mint a Tiltott Gyümölcsben, mert nem tudok törökül! De mennem kellett, hogy időben elkészüljek a Loganes randira. Már bántam, hogy nem vártam meg amíg inkább valami helyes török színész hív el... Mire kész lettem, Logan már írt is, hogy a hotel előtt vár.
Egy egyszerű öltönyt viselt, de amúgy ugyanúgy nézett ki, mint máskor, szóval annyira nem tetszett.
-Csini vagy!- kacsintott egyet ahogy beültem.
-Tudom!- mosolyogtam rá.Pár perc múlva meg is érkeztünk az étteremhez, ami tényleg nagyon fancy volt. Az erkélyről rá lehetett látni a Boszporuszra, és az egész nagy luxi volt!
-Nagyon menő!- mondtam boldogan.
-Ugye! Amerikában is vannak ilyen éttermek, persze azok amerikai helyekre néznek!- kacsinott Logan.
-Mielőtt eszünk, csinálok pár képet!- mondtam, és már az erkélyhez is mentem. Csodás kilátás nyílt a tengerre, és csináltam jó pár szelfit.
-Én is rajta szeretnék lenni!- jött oda hozzám Logan és átkarolt.
-Ez remek ötlet!- mosolyogtam, és közelebb bújtam hozzá. Lássa csak Lance, hogy milyen közel kerültünk egymáshoz! Épp azon gondolkoztam, mennyire féltékeny lesz, amikor látja, hogy szinte egymáshoz ér az arcunk, amikor Logan egyszer csak megcsókolt. Dühös voltam, de ha már így alakult, szerettem volna csinálni egy képet erről is, mert tudtam, hogy ettől Lance biztos féltékeny lesz!-Remélem, majd folytatjuk!- kacsinott Logan, amikor eltoltam magamtól. Gyorsan posztoltam a képeket, megjelöltem az éttermet, és vártam, hogy Lance írjon valamit.
Leültünk az asztalunkhoz, és rendeltünk.
-Mit terveztél ma estére?- kérdezte Logan.
-Nézni akartam a Tiltott Gyümölcsöt, mert most éppen azok a részek mennek, hogy Yildiz bosszút áll a csalfa férjén...- válaszoltam, mert ezek a kedvenc részeim. Mondjuk amikor Yildiz összeházasodik a legjobb barátnője apjával, mert vele csalta meg a férje, az a rész is nagyon jó.
-Csak ennyit terveztél?- nevetett Logan.
-Nem, látod eljöttem veled randizni is...- mondtam. Vajon Lance látta már a képet? És vajon zavarja, hogy együtt lát Logannel?
-Remélem, máskor is eljössz velem! Pl majd elmehetnénk Amerikában is valami menő étterembe!- mondta Logan, de én csak mosolyogtam és tovább gondolkoztam.
YOU ARE READING
Mr. Szívtipró
FanfictionOlivia egész életében utálta Lance Strollt. Gyerekként egy iskolába jártak, de azóta nem beszéltek, most azonban újra találkoznak. A két fiatal kapcsolata nem alakul felhőtlenül, a lány még mindig ki nem állhatja Lancet, de vajon a Forma 1 sármos...