2.fejezet

165 14 2
                                    

Lance elég beképzelt és idegesítő, de kezdtem sajnálni, mert hát komolyan elég logikusnak tűnt, hogy az ő helyére megy Fernando. Szóval utána mentem, hogy legalább bocsánatot kérjek a kis beszólásom miatt.
-Várj! Nem úgy értettem, hogy rossz pilóta vagy...- mondtam.
-Ja, mert azt olyan sok féle képpen lehet érteni!- tette csípőre a kezét- Mindegy is, tudom, hogy nincs igazad. Igen is jó pilóta vagyok, csak kell egy csapat!- jelentette ki határozottan, amire én csak néztem rá.
-De mégis melyik csapathoz mennél?
-Még nem döntöttem el, valamelyik top-csapatra gondoltam, mint a Haas vagy a Redbull. Talán a Ferrari. Nem mintha érdekelne a véleményed, de szerinted hová kellene mennem?- kérdezte.
-Nem tudom- vontam meg a vállam- Talán az Alpine-nál próbáld meg, ott most lett egy üres ülés...
-Jaj de az olyan gagyi!
-Lehet, de máshol hol van hely?- vontam fel a szemöldököm, és Lance nem tudott válaszolni- Na ugye!
-Jó de akkor eljössz velem és segítesz meggyőzni őket!
-Miért? Nincs kedvem és amúgy se érdekel mit csinálsz!- jelnettettem ki.
-Hát szerintem jobban örülnél neki, ha kellenék egy másik csapatnak, mert akkor nem lesz időm az Astonnál ücsörögni és idegesíteni téged...- vonta meg a vállát, és ez egy elég meggyőző érv volt, szóval vele mentem.

Gyorsan az Alpinhoz mentünk, hogy beszéljünk a csapatfőnökkel, nehogy valaki előttünk lecsapjon Fernando ülésére. A csapatfőnök, Otmar kedvesen fogadott minket az irodájában, nyilván, mivel Lance-el mindenki kedves...
-Miben segíthetek?- kérdezte Otmar.
-Jól tudom, hogy megüresedett az egyik ülés?- kérdezte Lance határozottan.
-Ezt mégis hol hallottad?- ránccolta össze a szemöldökét.
-Csiripelték a madarak.- vonta meg a vállát kb. úgy mintha valami bűnözős filmben lenne.
-Talán így van, talán nem. Miért?
-Talán van egy ötletem, ki lehetne a csapata új pilótája...- mondta Lance- Csak hogy tisztázzuk, magamra gondoltam...- tette hozzá, de Otmar nem mondott semmit, szóval Lance rám nézett, jelezvén hogy segítsek már.
-Szerintem Lance nagyszerű pilóta és biztos nagyon sok pontot szerezne a csapatnak jövőre!- mondtam, mire a csapatfőnök csodálkozva nézett rám.
-Te ki is vagy amúgy?- kérdezte, de mivel erre nem nagyon tudtam mit mondani (azt hiszem, az egész ötlet hülyeség volt, hogy segítsek) folytatta- Mindegy, nem számít, mert már megvan kié az ülés!- vonta meg a vállát.
-Hogy mi? Ilyen gyorsan?- döbbent le Lance- És ki az?
-Még ne mondjátok el senkinek, de amúgy Oscar Piastri! Nemsokára ki fogjuk posztolni, de addig titok!- mondta büszkén. Mindenesetre ez az Oscar nagyon örülhet!

Csalódottan jöttünk el az Alpine-tól, és Lance már rögtön a Redbull felé indult, így hát Christian Hornert is felkerestük.
-Arra gondoltam...- kezdte Lance magyarázni Christiannek- Nem is tudom, hány győzelme is volt Checonak az utóbbi időben? Nekem nem sok rémlik...- mondta.
-Mégis mire célzol ezzel?- vonta fel a szemöldökét a csapatfőnök.
-Nem is tudom, talán jobb lenne a következő szezont egy új pilótával kezdeni, nem?- kérdezte Lance.
-Kitartunk Checo mellett...- válaszolta Christian- Persze attól is függ ki lenne az az új pilóta... Esetleg ha meg tudnád győzni Lando Norrist, az nagyon jó lenne...
-Mi? Nem miatta vagyok itt! Magamra gondoltam! Miért akarnék új csapatot szerezni Landonak?- csodálkozott Lance.
-Hát fura is volt!- értett egyet Christian- De nem gondoltam volna, hogy neked kell új csapat...
-Hát pedig kell. Jó akkor Checo marad, na de Max... Max is marad? Csak mert nekem az ő ülése is tökéletesen megfelel...
-Még szép, hogy Max marad!- nevetett Christian.

Szóval a Redbulltól is "üres kézzel" jöttünk el.
-Ugh mégis hová menjek? Ki gondolta volna, hogy ilyen nehéz ülést találni...- panaszkodott Lance.
-Nem tudom, Williams?- kérdeztem, mire Lance kinevetett. Csak úgy kinevetett miközben én segíteni próbáltam neki!
-Ugyan Olivia! Nekem igényein vannak, nem megyek valami mezőny végén kullogó csapathoz!
-Akkor mégis hová szeretnél menni?- kérdeztem, mire ő gondolkozni kezdett és hirtelen eszébe jutott valami.
-Ha meggyőznénk Landot, hogy menjen át a Redbullhoz, akkor lenne egy hely a McLarennél!- mondta határozottan és már indult is, én pedig követtem, mert hát azt hiszem nem volt jobb dolgom.

Mr. SzívtipróOù les histoires vivent. Découvrez maintenant