10.fejezet

111 10 0
                                    

Lance leparkolt, és csendben mentünk fel a szobáinkba. Sajnos ez a kínos csend fajta csend volt, semmi kellemes nem volt benne. Csak gondolkoztam, hogy mondjak-e valamit.
-Majd holnap megbeszéljük, meddig bírod még elviselni, hogy a barátnőd vagyok!- szólaltam meg.
-Már alig várom, szerelmem!- válaszolta Lance, majd becsukta maga mögött az ajtót.

Én is bementem a szobámba, de nem igazán volt kedvem semmihez. Csak azon gondolkoztam, miért is kellett ennyire kiakadnom az étteremben. Nem mintha valódi lett volna a kapcsolatunk, vagy valami. De nagyon sértő volt, hogy szakítani akart velem, olyan volt, mintha nem gondolná, hogy elég jó vagyok, hogy az ál barátnője legyek. Mármint, jön valami random csaj aki flörtöl vele, erre velem meg szakít, és azt mondja, hogy így nekem lesz jobb... Szerintem elég vicces volt úgy tenni, mintha együtt lennénk, és azt hittem, ő is jól szórakozott. De ezek szerint tévedtem.

Próbáltam aludni, de nem igazán sikerült. Eszembe jutott, hogy írnom kellene Lance-nek, így meg is nyitottam az alkalmazást. Láttam, hogy még mindig fenn van, és már be is léptem.
"Felőlem szakíthatunk, ha ennyire zavar. Igazad volt, tényleg senkit nem érdekel mit gondolnak mások!" gépeltem be, de rögtön ki is töröltem. Ilyen hülyeséget biztos, hogy nem küldök el, gondoltam.
"Lance, szerinted nem volt tök vicces, hogy úgy tettünk, mintha együtt lennénk? Szerintem az volt!" de ezt még gyorsabban ki is töröltem, mint az előzőt. Ahogy gondolkoztam, hirtelen megrezzent a telóm. Azt hittem Lance az, de nem. Csak Nico Rosberg küldött egy vicces videót. Gyorsan megnéztem, és egy csomó koponya emojival válaszoltam.

Igazából Bahrein óta dumcsizunk Nicoval, mert nagyon kívancsi volt arra, miért teszünk úgy Lance-el, mintha együtt lennénk. Sokat beszélünk egymással, pedig nem is gondoltam volna, hogy ennyire jóba lehetek az egyik kedvenc pilótámmal! Mivel még ő sem alszik, gyorsan el kellett mesélnem, mi volt.
"Képzeld, Lance szakított velem..." írtam neki.
"MICSODA? Ezek szerint tényleg össze jöttetetek?" válaszolta. Csak a szemeimet forgattam.
"Nem, Nico, nem jöttünk össze, mint kamu barátnőjével szakított velem..." küldtem el a választ, és vártam, hogy ő is válaszoljon, de helyette felhívott.
-Miért szakított veled?- kérdezte.
-Azt mondta, így mindkettőnknek jobb lesz!- vontam meg a vállam- De szerintem csak magára gondolt, és arra, milyen csajokat szedhet majd fel, ha már nem zavarok...
-De nem úgy volt, hogy utálod? Miért zavar egyáltalán?- kérdezte.
-Jaj Nico, nem tudom! Csak zavar! Nagyon felidegesített, és ki is akadtam...- kezdtem mesélni a sztorit, és ő kedvesen végig hallgatta.

Ilyenkor jut eszembe, hogy milyen jó ízlésem van. Nyilván Nico volt az egyik kedvencem, aki ilyen kedves és jó barát! Amikor befejeztem a panaszkodást, még egész sokáig beszéltünk. Meghallgathattam, milyen küzdelem során győzte le Lewis Hamiltont még 2016-ban. Ezt már többször is elmesélte, de mindig ugyanolyan jó hallani, mint először. A kedvenc részem, amikor arról beszél, hogy Abu Dhabiban Lewis taktikája ellenére sem tudta őt megelőzni egyik Ferrari vagy Redbull sem! Mivel már jól ismerem a sztorit, és kezdtem eléggé fáradt lennk, azt hiszem valamikor a szezon fele után aludhattam el.

Aztán másnap egész jó hangulatban keltem, amíg eszembe nem jutott, hogy beszélnem kell Lance-el. Együtt mentünk ki a pályára, szóval legalább korán letudjuk a beszélgetést.
-Mikor szeretnél szakítani velem, galambom?- tért Lance rögtön a témára.
-Te meddig bírsz még elviselni, mókuskám?- kérdeztem vissza- De amúgy mindegy. Gondolkoztam, és nem olyan fontos, mit gondolnak mások. Rólad is beszélnek csúnya dolgokat, és mégse hisztizel...- vontam meg a vállam.
-Csak azért, mert engem utálnak, nem kell beletörődni, hogy téged is utálni fognak!- válaszolta- Mi lenne, ha szakítanánk, és neked rögtön új pasid lenne? Akkor nem gondolnák, hogy egy lúzer vagy, pláne ha nálam is menőbb barátod lenne!- mondta.
-Kicsoda?- csodálkoztam, de úgy alapból nem tetszett az ötlet. Vagy random összejövök valaki "Lance-nél is menőbbel", vagy valaki más kamu barátnője lehetek...
-Khm Fernando khm...- válaszolta, mire először csodálkoztam, de aztán csak kinevettem.
-Miért akarna ő velem járni?
-Nem akar? Nagyon jóban voltatok. Azt hittem, eléggé közel kerültetek...- mondta csodálkozva.
-Igen, jóban vagyunk... De akármennyire szeretném, nem mondhatom neki, hogy legyen a pasim, hogy menőnek gondoljanak az emberek...- válaszoltam. Persze jól hangzott, már a gondolattól is gyorsabban vert a szívem. Én? Mint Fernando Alonso barátnője? Kezdett nagyon meleg lenni... Sajnos hozzá az ilyen Taylor Swift kaliberű lányok illenek, de attól még jó volt belegondolni...
-Majd megmondom neki én!- vonta meg a vállát, de nem nézett rám.
-Nagyon le akarsz már rázni, ugye?- kérdeztem.
-Nem, mégis miért akarnálak lerázni?- nézett rám- Addig maradsz az ál csajom, amíg akarsz!- mosolygott. Ettől nekem is mosolyognom kellett, mert nagyon jól esett, hogy ezt mondta.
-Tegnap nem ezt mondtad...- válaszoltam, de ekkor már megérkeztünk a pályához, és ki kellett szállni. Jöttek is a riporterek, ahogy megláttak minket.

Mr. SzívtipróWhere stories live. Discover now