7.fejezet

91 12 0
                                    

Ezután gyorsan eljött az első futam, és már az egész csapat izgatottan várta. Kivéve talán Lancet, de ez érthető. A futam előtti napokig nem is volt biztos, hogy versenyezthet.

Igazából még engem is meglepett, milyen keményen dolgozott Lance, azért, hogy részt vehessen a futamon! Éppen a csütörtöki sajtótájékoztatóra mentünk, és Lance egész úton semmit se mondott. Ahogy az elmúlt napokban sem, csak ha nagyon muszáj volt... Kezdtem úgy érezni, ha nem beszél, az még jobban idegesít, mint amikor megszólal.
-Fáj még a kezed?- kérdeztem kínosan.
-Ha mozgatom...- válaszolta, nem mondott semmit és megint csend volt.

Én vezettem, mivel úgy gondoltuk, jobb, ha nem terheljük Lancet fölöslegesen.
-Nagyon jó sofőr lehetek, ha eddig még nem szóltál be...- mondtam, mire ő csak felvonta a szemöldökét.
-Ne mondd, hogy az a baj, hogy nem piszkállak!- csodálkozott.
-Nem, csak...- kedztem bele, dehát végülis lehet ez volt a baj. Egész szórakoztató volt beszólogatni egymásnak, legalábbis ahhoz képest, hogy most kínos csend van...- Csak igazán mondhatnál valamit, mert az is jobb, mint a csend...- mondtam.

Ezután megint egy kis csend jött, de végül megszólalt.
-Képzeld, azt hallottam Nico Rosberg itt lesz a hétvégén...- mondta.
-MICSODA???- örültem meg hirtelen.
-Igen, de a vezetésre figyelj!- mutatott az útra.
-Jó, figyelek, de...- kedztem bele, ahogy leparkoltam- Szerinted már ma találkozhatok vele?
-Miért ne?- vonta meg a vállát, én meg leállítottam az autót, kiszálltam, és már mentem, hogy segítsek neki is kiszállni. Persze Lance a segítségem nélkül kászálódott ki az autóból, akármilyen szerencsétlenül is nézhetett ki.

Még jó, hogy nem nagyon láttunk riportereket. Legalábbis addig nem, amíg a pályához nem értünk, aztán ott hirtelen mindenki megrohamozta Lancet.
-Hogy érzed magad?- kérdezték- Szerinted biztonságos, hogy ilyen állapotban versenyzel?
-Nem lennék itt, ha nem érezném úgy...- válaszolta, miközben tovább indult.
-Mit gondolsz, mennyire tudsz majd lépést tartani Fernandoval? Pláne törött kezekkel...- kérdezte egy másik.
-Keményen fogok dolgozni, és...- válaszolt, de meg se várták, már kérdezték a következőt.
-Szerinted hogy érinti a csapatot a balested?
-Szarul...- válaszolta Lance röviden, és már jött is a kövi kérdés.
-Miért nem Felipe Drugovich versenyez? Jó lehetőség lenne számára, hogy kipróbálja az autót...- mondta valaki.
-Ezt Felipe-től kellene megkérdezni...- válaszolta Lance, és már indult is tovább- Minden kérdésre válaszolunk a sajtótájékoztatón!- mondta, de ezután se álltak le a kérdésekkel.
-Milyen érzés, hogy ilyen segítőkész barátnőd van?- kérdezte egy riportet felém bökve.
-Nem, nem, nem... Én nem vagyok a barátnője!- vágtam rá rögtön kínosan nevetve.
-Nem, mi nem járunk!- válaszolta Lance is velem egyszerre.
-Nem, nem...- ráztam továbbra is a fejem, és ezt továbbra is nevetve tettem, ami miatt mindenki, köztük Lance is kezdett elég furcsán nézni rám, szóval elhallgattam.
-Több kérdésre nem válaszolok, csak a sajtótájékoztatón!- jelentette ki Lance, és ezután már tényleg eljöttünk.

-Miért kell rögtön azt feltételezniük, hogy a barátnőd vagyok...- idegeskedtem. Lance mintha válaszolni akart volna, de aztán meggondolta magát.
-Nem tudom- vonta meg a vállát- A riporterek hülyék.
-Eléggé...- értettem egyet vele.

Már majdnem megérkeztünk, amikor Lance a távolba mutatott.
-Nézd, ott van a szerelmed!- mondta, és én arra néztem és egy selymesnek kinéző csillogó szőke hajkoronát láttam meg.
-NICO!!!- mondtam vidáman- Tejóég, szerinted zavarná, ha odamennénk?- kérdeztem.
-Nem hiszem, de nekem már a csapattal kellene lennem... De te menj nyugodtan!- mosolygott.

Így hát Nico felé vettem az irányt, és összeszedtem minden bátorságom. Csak amikor közelebb értem, vettem észre, hogy nem másokkal beszélget, mint a két Redbull pilótával...
-Helló!- léptem közelebb.
-Szia!- köszönt rögtön Nico- Lance barátnője, ugye?- mire bólogattam, mivel Lance így mutatott be neki.
-Nico te honnan is ismered Lance barátnőjét?- kérdezte Max.
-Egyáltalán mióta van Lance-nek rendes barátnője?- kérdezte Checo csípőre tett kézzel- Már bocsánat!- nézett rám- De Lance nem arról híres, hogy sokáig egy csajjal van...- mondta, és erre nem igazán tudtam mit mondani, mert hát igaza volt.
-Hát ez a kapcsolat most komoly lehet, mert már hónapok óta boldog pár vagytok, ugye?- nézett rám Nico- Mikor is találkoztunk? Decemberben?
-Igen...- válaszoltam, de Max már közbe is szólt.
-És az a szoknyapecér nem csalt meg minden második lánnyal?- kérdezte Max.
-Dehogy, de szerintem eleget beszéltünk már Lanceről...- vágtam rá elég gyorsan.
-Hát lehet nem csak minden másodikkal, hanem minden elsővel is...- mondta Checo Maxnak halkan, de persze én is hallottam, és erre mindketten nevetésben törtek ki. Nem gondoltam volna, hogy ilyen mean girlök...

Mr. SzívtipróWhere stories live. Discover now