— Мінхо, а як ти зрозумів, що закохався у Джісона?
Хлопець ледве не давиться пивом.
— Тьфу, ну вмієш ти задати питання. Чуть не вмер, — Чан винувато посміхається. — З чого такі питання? Невже закохався?
— Невпевнений, тому і питаю.
Очі Мінхо уважно слідкують за виразом обличчя навпроти, щось тут нечисто. Це не у його стилі приходити та задавати такі відверті питання прямо у лоба.
— Це бентежить тебе? Ну твої почуття до цієї людини.
— Думаю так... Тож, як ти зрозумів?
Знову змінив тему, не дивно. Лі нема чого приховувати, тим паче Чан зіграв не останню роль у їхньому знайомстві з Джісоном. Так, цей хлопець ще та сваха.
— Це складно описати словами. Я просто побачив його і мене наче током вдарило, а потім я почав дізнаватися про нього й у моїх очах він ставав все краще. Ну, а потім ти нас познайомив, ми говорили увесь вечір і у мене було відчуття, що хочу слухати його усе життя. Та і не тільки слухати, ну ти зрозумів.
Чан широко посміхається, спостерігаючи, як на обличчі друга розтягується схожа посмішка. Кохання наче окрилювало Мінхо, він виглядав щасливим і безтурботним разом з Ханом.
— А коли ви вже довго разом, що ти відчуваєш?
Лі намагається розгледіти, хоча б натяк на те, що зараз відчуває хлопець навпроти нього. Відповіді він, звісно, не знаходить. Їхні спільні знайомі казали, що у Чана на обличчі все написано, але ви можете прочитати його, лише при умові, якщо він сам дозволить це. А так він може поставити вам найкаверзніше запитання з абсолютно спокійним обличчям, як от зараз.
— Я все ще хочу слухати його усе життя й просто хочу бути з ним до кінця своїх днів. Звучить надто ванільно, напевно, але з Джісоном я відчуваю такий спокій та комфорт... Я невпевнений, що хтось інший зможе викликати у мене такі емоції.
Голос Мінхо сповнений щирістю та ніжністю, ніякого сарказму чи брехні. З Джісоном він завжди, як відкрита книга, і так само відкрито говорить про почуття до свого хлопця.
— Он як, ви такі милі, — хлопець закочує очі. — Ні, я у сенсі, що ви щасливі. Навіть, коли сваритесь видно як ви любите один одного.
— Дякую, звісно, але я допоміг тобі?
— Якщо чесно не дуже, бо у мене не сходяться декілька моментів. Відмінність у тому, що у мене не було такого вибуху почуттів і зараз нема. Я теж відчуваю цей спокій та комфорт, який не може дати ніхто, крім цієї людини.
ВИ ЧИТАЄТЕ
When one door closes, a new one opens
RomanceСпокійний вечір Чана був перерваний появою сполоханого Чанбіна. Почервонілі очі та порожній погляд дали зрозуміти, що сталось щось жахливе. Або історія про те, що навіть найщасливіша казка може закінчитися не хеппі ендом. Але ніхто не забороняє поча...