Як тільки Чанбін продирає очі, то відчуває неприємний головний біль. Він заривається руками у волосся, сподіваюсь, що біль трохи ослабне.
— Голова болить? Ти вчора явно перепив, — хрипло чується з боку.
Чан закутаний у ковдру так, що з під неї видно лише карі очі та кучеряве волосся.
— Так, голова розкалується, — скиглить Чанбін.
— Йди сюди.
Хлопець підіймає ковдру та плескає по місцю поряд. Со швидко пірнає під неї та притискає до теплого тіла. Заривається носом у шию на якій залишає декілька поцілунків, поки його волосся скуйовджують чужі пальці.
— У тебе є два варіанти. Ти вип'єш таблетки після того, як з'їж бульйон, або після панкейків.
— Ти зробиш панкейки? — Чанбін підіймає здивовані очі.
— Ні, я передумав, — хлопець починає дути губи, через що Чан хрипло хіхікає. — Звісно я зроблю їх, тільки для кого я варив вчора бульйон?
— Я з'їм його потім, обіцяю.
— Ну я повірю тобі на слово, голова сильно болить?
— Вже не дуже, твої обійми зцілюють.
— Та що ти таке кажеш, — усміхається Чан.
— Те що я сказав вчора було не через алкоголь, ти ж це розумієш? — хлопець кліпає кілька разів та киває. — Я не хочу повертатись до цього потім, тому повторю ще раз. Я кохаю тебе, Чан. Справді кохаю, бо ти неймовірний. І ти не будеш це заперечувати і думати, що це не правда. Ясно?!
Чанові вуха стрімко червоніють, а на обличчі з'являється широко посмішка. Він дивиться на Чанбіна так, ніби той нереальний. Ніби все що зараз нереально. Раніше він міг лише мріяти про те, щоб почути заповітні слова. А тепер Чанбіна так просто зізнається йому у почуттях, лежачи поряд у обіймах. Чан торкається гарячої шкіри і розуміє, що це справді не сон. Від цього розуміння волога сама по собі збирається у кутиках очей.
— Чанні, у тебе все добре? — хлопець киває. — Ти не хочеш розказати, чому так реагуєш?
— Я... — тяжкий вдих та видих. — Це довга історія, краще розказати це за сніданком, бо такими темпами ми не виліземо з ліжка сьогодні.
Чан вилізає з під ковдри та сідає, щоб потягтися та розім'ятися.
— Я особисто не проти такого.
ВИ ЧИТАЄТЕ
When one door closes, a new one opens
Любовные романыСпокійний вечір Чана був перерваний появою сполоханого Чанбіна. Почервонілі очі та порожній погляд дали зрозуміти, що сталось щось жахливе. Або історія про те, що навіть найщасливіша казка може закінчитися не хеппі ендом. Але ніхто не забороняє поча...