Коли Чанбін закохувався раніше, то його почуття були іншими. Вони були схожі на шторм у ясний день. З'являлись несподівано, і так само зникали. Емоції лилися через край, затоплюючи усе навкруги. На жаль, часто це закінчувалось погано, бо його партнери були такі самі. А всі знають, що річка, яка вийшла з берегів це — катастрофа.
До якогось моменту у своєму житті він вірив, що разом можуть бути люди лише зі схожими характерами. Таке твердження здавалось логічним, адже тоді не потрібно довго звикати один до одного, бо в цьому ви однакові. Чудово, чи не так?
Правда Чанбін не враховував, що маючи схожий характер, люди можуть відрізнятися за поглядами та інтересами. Звісно, це призводило до конфліктів у яких ніхто не міг поступитися чи нормально поговорити. Обидва були вперті та впевнені у своїй позиції, тож про компроміси й мови не йшлося.
Сварки могли бути через банальні побутові речі, наприклад, хто буде мити посуд чи готувати. На перший погляд, це звучить навіть смішно, але у реальності ви отримуєте лише стрес та поганий настрій.
Со змінив свій погляд на стосунки, коли почав зустрічатися з Феліксом. Цей хлопець не був схожим на нікого з тих, з ким раніше зустрічався Чанбін. Завдяки йому він зрозумів, що іноді треба поступитися або визнати свою помилку. Яким чином можна організувати комфортне життя з партнером та проводити час не лише в ліжку.
Не дивлячись на усі відмінності від минулих стосунків, тут усе ще було купа емоцій. У середині нього палала ватра, яка горіла до самого кінця. Однак, напевно, він перестав показувати наскільки його внутрішній вогонь гарячий, тому їхня історія дійшла кінця.
З Чаном було по-іншому. Цього разу без метеликів у животі, блискавок, вибуху емоцій та нескінченної пристрасті. Це скоріш тепла ковдра, гарячий шоколад з маршмелоу, що залишає приємний солодкий присмак на язиці. Лісничий будиночок посеред завірюхи. Здається Чанбін починає забувати, що таке холод, бо поряд з Чаном він відчуває лише тепло, яке не може перебороти не один лютий мороз.
Після тої розмови з Джісоном він починає помічати багато деталей, які раніше не впадали йому у око. Коли Чан сміється, то його очі перетворюються на дві щілинки, а у кутку з'являються декілька милих зморшків. Його руки мають чудовий вигляд, коли вони знаходяться на власній талії, наче були створені для цього. Він готовий пищати від того, який милий хьон вранці, з його кучерявим волоссям, яке спадає тому на очі.
ВИ ЧИТАЄТЕ
When one door closes, a new one opens
RomanceСпокійний вечір Чана був перерваний появою сполоханого Чанбіна. Почервонілі очі та порожній погляд дали зрозуміти, що сталось щось жахливе. Або історія про те, що навіть найщасливіша казка може закінчитися не хеппі ендом. Але ніхто не забороняє поча...