Σαν χθες φαντάζει η μέρα που δώσαμε τις εξετάσεις... και έφτασα εδώ. Μια μέρα πριν τον αγιασμό στο γυμνάσιο. Είχαμε δώσει όλες μαζί εξετάσεις για να μπούμε στο πρότυπο γυμνάσιο και πέρασα μόνο εγώ. Και όχι απλά πέρασα... πρώτη μπήκα, μεγάλη επιτυχία. Η μαμά μου δεν θα δεχόταν να αφήσω αυτή την ευκαιρία και να πάω στο γυμνάσιο που ήταν κοντά στο σπίτι μου. Κλάμα εγώ που θα έχανα την παρέα μου... πάντως δεν αμφισβητώ το επίπεδο του άλλου σχολείου... αλλά με τις κολλητές μου θα ήταν αλλιώς... έξι χρόνια μαζί στο δημοτικό, εκτός από αυτοκόλλητες είχαμε γίνει και «βασίλισσες» του σχολείου. Όλοι μας ήξεραν και πέρσι στην έκτη ήταν η καλύτερη χρονιά μας. Μας ζήλευαν το ξέραμε και μας άρεσε. Τέλος πάντων περασμένα μεγαλεία όλα αυτά. Τώρα θα σκάσω μύτη στο καινούριο, πρότυπο παρακαλώ πολύ, γυμνάσιο και δεν θα με ξέρει ούτε η μάνα μου. Από τα σαλόνια στα αλώνια που λέει ο λόγος. Φαντάζομαι να είναι όλοι εκεί πέρα τίποτα σπασικλάκια ψηλοί, αδύνατοι, με γυαλιά πατομπούκαλα, ρούχα ό,τι να 'ναι, ακοινώνητοι και εγώ φυσικά η αρχισπασίκλω αφού μπήκα πρώτη, και απελπίζομαι. Αυτά είναι τα καλά παιδάκια των καθηγητών και των γονιών. Αυτά που δεν φέρνουν αντίρρηση, που δεν μιλάνε στο τηλέφωνο, που δεν βγαίνουν έξω, που δεν κάθονται στον υπολογιστή παρά μόνο για να κάνουν εργασίες... φρίκη σκέτη! Πάλι καλά που εγώ δεν ανήκω σε αυτά τα παιδιά! Μπορεί να με συμπαθούν καθηγητές και γονείς αλλά σαν αυτούς δεν είμαι! Το μόνο κοινό που έχω με αυτά τα απόβλητα είναι ότι φοράω γυαλιά... αλλά τα δικά μου τα φοράω μόνο μέσα στην τάξη όχι σαν αυτούς που τα φοράνε όλη την ώρα (στον ύπνο τα βγάζουν;) και είναι και χάλια! Εγώ μια φορά σαν αυτούς δεν γίνομαι! Μπορεί να πάω εκεί και να μην με ξέρει κανείς στην αρχή αλλά εγώ θα γίνω δημοφιλής! Μπορεί όλα αυτά να ακούγονται μικροπρέπειες αλλά εγώ θέλω να είμαι δημοφιλής και να αρέσω και να έχω πολλούς φίλους και να με καλούν συνέχεια σε πάρτι- πώς το λένε ρε παιδί μου! Και θα το καταφέρω πάση θυσία!
Αυτό το βιβλίο είναι κάτι σαν αυτοβιογραφία μου με πιο υπερβολική πλοκή και εντονότερους χαρακτήρες! Μικρό το πρωτο κεφάλαιο αλλά ελπίζω να σας αρέσει! Θα ανεβάσω πάλι σε λίγες μέρες! Μην ξεχάσετε να γράψετε σχόλια και να ψηφίσετε! <333
Αφιέρωση στις @inefeli @iAnthi @ifako1 που ήταν, είναι και θα είναι οι κολλητές μου!
Let me know if you want me to upload this story in English too!
YOU ARE READING
Άλλαξες
Non-FictionΗ Ναταλία ανησυχεί για την αλλαγή σχολείου, αφού στο γυμνάσιο δεν θα είναι μαζί με την παρέα της! Στο καινούριο σχολείο γνωρίζει μια νέα παρέα και όλες μαζί αλλάζουν ριζικά για να "επιβιώσουν"! Τι γίνεται όμως όταν μια ανελέητη bitch συναντά ξανά το...