Τις επόμενες μέρες είχε γίνει γεγονός στο σχολείο ότι φασώθηκα με τον Δημήτρη. Όλοι με έβλεπαν πλέον διαφορετικά, ειδικά τα αγόρια. Δεν ήμουν πια ένα αθώο, αλλά δημοφιλές πρωτάκι. Ήμουν αυτή που κατάφερε να ρίξει τον πιο ωραίο του σχολείου! Γιατί στον Δημήτρη αρέσουν κάποιες πολύ ξεχωριστές! Κάποιες που διαφέρουν από τις υπόλοιπες και αυτό φαίνεται από χιλιόμετρα! Και ναι, εγώ είμαι μία από αυτές τις τόσο ιδιαίτερες κοπέλες! Όχι που νόμιζα πως δεν θα τα κατάφερνα! Γελάω απίστευτα πολύ με το πόσο ηλίθια ήμουν! Και στο προαύλιο, πήγαιναν τα κοιτάγματα σύννεφο. Με κοίταζε όλη την ώρα, ακόμη και αν βρισκόμουν στην άλλη άκρη του προαυλίου. Εγώ εννοείται πως τον αγνοούσα... αν ήθελε να μου μιλήσει ας ερχόταν! Εγώ δεν γίνομαι σκυλάκι κανενός! Καλά θα κάνει να καταλάβει ότι εγώ δεν είμαι σαν τις υπόλοιπες χαζογκόμενες που του την πέφτουν! Τι και αν φασωθήκαμε; Αν ήθελε να συνεχιστεί αυτό ας με πλησίαζε διαφορετικά! Να μου δείξει ότι ήθελε κάτι παραπάνω! Πάντως είχε καταντήσει ενοχλητικό που συνεχώς, όλοι ασχολούνταν μαζί μου! Δεν λέω, μου άρεσε που όλοι ήθελαν πλέον να κάνουν κάτι μαζί μου, αλλά δεν ήθελα και να με σχολιάζουν τόσο πολύ! Είναι κουραστικό να ακούς και να μαθαίνεις συνεχώς κάτι διαφορετικό για τον εαυτό σου από κουτσομπολιά! Αλλά δεν με νοιάζει! Όλες αυτές οι ηλίθιες που βγάζουν αυτές τις φήμες με ζηλεύουν, επειδή μπορώ να πιάσω γκόμενο όποιον θέλω! Και το πιο γελοίο από όλα είναι ότι νομίζουν πως με ενδιαφέρουν όλες αυτές οι μαλακίες που λένε πίσω από την πλάτη μου! Ας κρύψουν τουλάχιστον λίγο τη ζήλεια τους... είναι τόσο αξιολύπητες! Όλες αυτές τις βάζω κάτω... το μικρό μου δαχτυλάκι να κουνήσω όλοι γυρνάνε και μου δίνουν σημασία! Αν δείξω το παραμικρό ενδιαφέρον για κάποιον, το μόνο σίγουρο είναι πως θα έρθει να με πλησιάσει! Γιατί δεν υπάρχει ούτε ένας στο γυμνάσιο που δεν θα ήθελε να τα έχουμε! Εγώ βέβαια δεν γυρνάω να κοιτάξω κανέναν! Μου αξίζει κάτι πολύ καλύτερο!
Πολύ μικρό αυτό το κεφάλαιο, αλλα δεν είχα πολλή έμπνευση! Και ναι, κι εγώ έχω ήδη αρχίσει να μισώ την Ναταλία!
VOCÊ ESTÁ LENDO
Άλλαξες
Não FicçãoΗ Ναταλία ανησυχεί για την αλλαγή σχολείου, αφού στο γυμνάσιο δεν θα είναι μαζί με την παρέα της! Στο καινούριο σχολείο γνωρίζει μια νέα παρέα και όλες μαζί αλλάζουν ριζικά για να "επιβιώσουν"! Τι γίνεται όμως όταν μια ανελέητη bitch συναντά ξανά το...