Όσο περισσότεροι

188 15 3
                                    

Δύο λέξεις αρκούν για να περιγράψω το πάρτι της Καρβούνη: απλά τέλειο! Το Σάββατο το πρωί πήγαμε με τη Δανάη για ψώνια και μετά πήγα σπίτι της, ντυθήκαμε, φτιάξαμε τα μαλλιά μας, βαφτήκαμε και φύγαμε μαζί! Το σπίτι της Καρβούνη ήταν πολύ κοντά με της Δανάης, οπότε φτάσαμε πολύ γρήγορα. Εκεί ήταν ήδη γύρω στα δέκα άτομα. Μερικά παιδιά από το Β2 –ανάμεσα τους και ο Καριώρης-, λίγοι από το Β3 και άλλος ένας περίπου στην ηλικία μας, αλλά δεν τον είχα ξαναδεί! Μιλούσε με τον αδερφό της Καρβούνη. Ωραίο παιδί, ψηλός με ανοιχτόχρωμα μάτια και καστανά μαλλιά. Έπρεπε με κάποιο τρόπο να του πιάσω κουβέντα. Έτσι τους πλησίασα, χαμογέλασα, χαιρέτησα τον αδερφό της και ρώτησα αν ξέρουν που είναι που είναι η Σοφία. Εκείνος μου απάντησε ότι δεν ξέρει και μου είπε αν θέλω να κάτσω μαζί τους μέχρι να έρθει. «Χρήστος» μου είπε και μου άπλωσε το χέρι του. «Ναταλία» και ανταπέδωσα τη χειραψία. «I'm halfway there» σκέφτηκα. Πήγα στη Δανάη, που παρακολουθούσε από μακριά τι γινόταν και της είπα να έρθει να κάτσουμε μαζί τους. Πήγαμε λοιπόν, ο αδερφός της Καρβούνη μας «σύστησε». Ο Χρήστος μένει δύο στενά πιο κάτω από την Καρβούνη και πηγαίνει δευτέρα γυμνασίου σε ένα γυμνάσιο της περιοχής. Μιλούσαμε για αρκετή ώρα και μετά από λίγο σηκώθηκαν οι πρώτοι και άρχισαν να χορεύουν. Μετά από λίγο σηκωθήκαμε κι εμείς. Αρχικά χορεύαμε με τη Δανάη, αλλά μετά έβαλαν τα πιο αργά τραγούδια και έτσι σηκώθηκαν και τα αγόρια. Ο αδερφός της Σοφίας χόρεψε με την Δανάη και ο Χρήστος με εμένα. Μετά από λίγο έγινε αυτό που περίμενα. Με φίλησε. Και το καλύτερο από όλα ήταν ότι εκείνη την ώρα έτυχε να είναι μπροστά μας ο Καριώρης. Το ύφος του ήταν όλα τα λεφτά. Το πάρτι συνεχίστηκε κάπως έτσι και στο τέλος ο Χρήστος ζήτησε τον αριθμό μου. Του τον έδωσα και την επόμενη μέρα μου έστειλε μήνυμα. Μιλήσαμε λίγο και έκατσα να διαβάσω λίγο. Οι εβδομάδες που ακολούθησαν ήταν σαν όλες τις άλλες, αφού είχε μαθευτεί ότι είχα φασωθεί με τον Δημήτρη. Μου τα ζητούσαν δύο-τρεις και εγω τους έλεγα όχι. Σήμερα κλείσαμε για Πάσχα. Αύριο φεύγω για το χωριό. Μετά το Πάσχα μένουν μόνο τρεισήμισι περίπου εβδομάδες και μετά κλείνουμε για εξετάσεις. Άντε... να τελειώνει το σχολείο, να έρθει καλοκαίρι. Και στη δευτέρα γυμνασίου θα βάλω για δεκαπενταμελές! Άσε που θα μπορώ να το παίζω όσο bitch θέλω στα πρωτάκια! Περιμένω πώς και πώς!


Άλλο ένα ή άλλα δύο κεφάλαια και αρχίζει το ενδιαφέρον! Συγγνώμη που αργώ τόσο πολύ να ανεβάσω αλλά ασχολούμαι περισσότερο με το βιβλίο "Κάτι στις Σελίδες που γράφω μαζί με την inefeli! Επίσης ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ για τα 200+ views και που φέρατε το βιβλίο μου στο #11 στα Μη-Φαντασίας! <3

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Feb 01, 2016 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

ΆλλαξεςOnde histórias criam vida. Descubra agora