Έτσι όπως έρχονται τα πράγματα

136 12 0
                                    

14 Μαρτίου... ποτέ δεν θα ξεχάσω αυτή την ημερομηνία! Σήμερα στο σχολείο μου τα ζήτησε ο Δημήτρης! Σκέφτηκα πολύ σοβαρά να του πω ναι, για να γίνουμε το πιο famous ζευγάρι του γυμνασίου, αλλά εκείνη τη στιγμή πήρα την πρώτη μου μεγάλη απόφαση! Θα γίνω η μεγαλύτερη bitch και heartbreaker! Δημοφιλής είμαι ήδη! Δεν έχω να κάνω τίποτα λίγη φήμη παραπάνω! Αλλά αν γίνω bitch και heartbreaker και ρίξω χυλόπιτα στον πιο ωραίο του σχολείου, θα συζητάνε όλοι για εμένα και όλοι θα θέλουν να δοκιμάσουν να κάνουν κάτι μαζί μου! Και αυτό έκανα... του είπα πως εγώ ήθελα κάποιον για φάσεις, δεν έψαχνα love story! Με κοίταξε με ένα ύφος... όλα τα λεφτά! Ακόμα γελάω! Μετά σηκώθηκα και έφυγα! Το είπα στη Δανάη και εκείνη μου είπε ότι καλά του έκανα! Όντως καλά του έκανα! Και ακόμα καλύτερα φέρθηκα στον εαυτό μου! Μέσα στα υπόλοιπα 4 διαλείμματα η Δανάη είχε φροντίσει να το μάθει όλο το σχολείο –με λεπτομέρειες! Πραγματικά απορώ πως το καταφέρνει αυτό! Στο τελευταίο διάλειμμα ήρθε και μου τα ζήτησε ένας ηλίθιος από το Α2 και εγω γύρισα και του απάντησα –με το χαιρέκακο ύφος που έχω πλέον υιοθετήσει- «Πώς την έχεις δει, ότι είπα όχι στον Καριώρη και θα πω ναι σε εσένα; Γύρνα λίγο πλευρό». Πόσο αξιολύπητοι γίνονται κάποιες φορές! Γυρνάω σπίτι το μεσημέρι και βλέπω 14 μηνύματα από άγνωστους αριθμούς και όλα ήταν κάπως: «Γεια είμαι ο Γιώργος από το Β1 » , «Γεια είμαι ο Κώστας από το Γ3 <3», «Γεια είμαι ο Γιάννης ο υδραυλικός από την Κοζάνη ;)» και τρία friend request στο fb! Εννοείται πως είδα όλα τα μηνύματα χωρίς να απαντήσω, για να τους εμφανίσει ότι διαβάστηκε και απέρριψα όλα τα friend request! Σιγά μην κάτσω να δώσω σημασία στον κάθε κατακαημένο! Αν ήταν κανένας της προκοπής, θα είχε ήδη το νούμερο μου και θα μιλούσαμε! Για να μην τον ξέρω σημαίνει ότι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ: είναι απόβλητο! Ενώ τα σκεφτόμουν όλα αυτά με πήρε η Δανάη τηλέφωνο. Το σηκώνω.

-έλα μπιτσάκι...

-ομιτζι!

-έλα μπιτσάκι...

-ομιτζι!

-Δανάη ξεκόλλα!

-μαλάκα μου είσαι παραστάτρια!

-ναι οκ.

-τι ναι οκ; Κορίτσι μου θα σε βάλουν παραστάτρια!

-ναι το περίμενα!

-ψώνιο

-δεν είμαι αλλά, αφού μπήκα πρώτη, λογικό είναι.

-καλά καλά πρέπει να σε κλείσω, έχω αγγλικά, αυτό πήρα να σου πω.

-ομιτζι!

-σκάσε!

-ομιτζι!

Και της το έκλεισα... θα είμαι παραστάτρια. Και λοιπόν; Εδώ συμβαίνουν πολύ πιο σημαντικά πράγματα! Αυτή η κοπέλα πραγματικά ώρες-ώρες κολλάει σε κάτι γεγονότα τελείως –μα τελείως άκυρα! Τώρα πρέπει να βρω τι θα βάλω αύριο σχολείο... φφφ Πέμπτη αύριο, άρα δεν έχουμε γυμναστική... θα βάλω ένα γκρι σκισμένο τζιν με μία μαύρη μπλούζα και σταράκια! Να δω τι θα αξιωθώ να ζήσω και αύριο! Το Σάββατο είναι και το πάρτι της Καρβούνη... πρέπει να πάω και για ψώνια! Θα πω στη Δανάη να πάμε μαζί. Όλο και κανένας ωραίος θα βρεθεί! Θα περάσω καλά πάλι! Και θα είναι και ο Δημήτρης εκεί οπότε θα ζηλέψει σίγουρα! Α-Ν-Υ-Π-Ο-Μ-Ο-Ν-Ω!



Η αλήθεια είναι ότι γράφω λίγο αυτό τον καιρό γιατί δεν μου έρχονται και πολλές ιδέες, και μάλλον τα επόμενα 2-3 κεφάλαια θα έχουν τέτοιο μέγεθος! Ωστόσο τα επόμενα που θα γράψω -στα οποία η Ναταλία θα πηγαίνει δευτέρα γυμνασίου θα είναι πιο μεγάλα και θα έχουν και πιο πολύ ενδιαφέρον!

ΆλλαξεςDonde viven las historias. Descúbrelo ahora