Μετά τις διακοπές των Χριστουγέννων, όλοι ήταν σε κακό χάλι! Εκτός από εμένα και τη Δανάη φυσικά! Εμείς πάντα φροντίζουμε την εμφάνισή μας! Αν δεν πάμε στο σχολείο καλοντυμένες, πού θα πάμε; Εκεί κυκλοφορούν όλα τα αγόρια και όλες οι σκύλες που θέλουν να το παίζουν ανώτερες! Πώς θα τους δείξουμε ότι εμείς είμαστε καλύτερες από αυτές; Πριν μία εβδομάδα είχε πάρτι η Μαλιάτσου! Και ναι, τώρα με καλούν τα δευτεράκια στα πάρτι τους! Ήταν εκεί και ο Δημήτρης! Αφού θα με έβλεπε έπρεπε να πάω θεά! Πήγα για ψώνια και πήρα ένα ψηλόμεσο μαύρο τζίν σορτσάκι και μια μπλούζα άσπρη που λέει με μαύρα γράμματα «Be free»! Έβαλα αυτά με τα μαύρα Vans! Ίσιωσα και τα μαλλιά μου! Μπήκα μέσα στο σπίτι, χαιρέτησα τα νορμάλ παιδιά που κάνω παρέα και μετά κοίταξα πού είναι η Δανάη! Δεν την είδα καθόλου! Πήγα προς τα μέσα και ήρθε και με αγκάλιασε ο Δημήτρης και μου είπε «Νόμιζα πως δεν θα έρθεις, και σκέφτηκα τι κάνω εδώ, αλλά ευτυχώς ήρθες!» Τώρα γιατί τα είπε αυτά; Όχι πως δεν χάρηκα, αλλά ξενέρωσα λίγο... γιατί το παίζει τόσο καλός; Αφού φαίνεται ότι είναι fake! Για να μην απαντήσω, γιατί για μια στιγμή σκέφτηκα ότι και αυτό πολύ μου είναι, τον ρώτησα που είναι η Δανάη. Και εκείνος μου είπε ότι δεν την έχει δει και μάλλον δεν έχει έρθει! Και με φίλησε! Στο μάγουλο βέβαια αλλά πρώτη φορά! «Είσαι πολύ ωραία» μου είπε! «Τώρα μιλάς σωστά...» σκέφτηκα! Πάλι καλά που άφησε τις μελούρες και μου το είπε στα ίσια! Λες και δεν το ήξερα πως δεν τον ένοιαζε τόσο ο εσωτερικός μου κόσμος, όσο ο εξωτερικός! Και δεν με χαλάει καθόλου! Ας τον νοιάζει ό,τι θέλει, το μόνο που με ενδιαφέρει είναι να μου δίνει σημασία! Και σημασία μου δίνει, και με το παραπάνω! Στο πάρτι όλη την ώρα χορεύαμε και μιλούσαμε και κάποια στιγμή με πήρε προς τα δωμάτια και με φίλησε! Κανονικά! Πρώτη μου φορά! Πόσο ωραία παίζει να φιλάει αυτό το παιδί; Πάντως κι εγώ δεν πρέπει να τα πηγαίνω άσχημα, γιατί από τη στιγμή που το έκανε μία φορά, μετά ήθελε να με φιλάει συνέχεια! Έχω ακούσει ότι του την πέφτουν λυκειάκια και αυτός τους ρίχνει χυλόπιτα! Πρέπει να είσαι πολύ ξεχωριστή για να του αρέσεις! Και εγώ σίγουρα του αρέσω... αλλιώς δεν θα γινόταν τίποτα! Άρα ναι... είμαι διαφορετική! Δεν πέρασε πολύ ώρα και φασωθήκαμε πάλι μέσα στο δωμάτιο της Μαλιάτσου! Εκείνη την ώρα μου έστειλε μήνυμα η Δανάη «sorry agaph pou den hr9a 9a sou pw aurio ti egine <3». «κατσε πρωτα να σου πω εγω τι εγινε...» της απάντησα! Όλο το υπόλοιπο βράδυ ήμασταν μαζί! Η μάνα μου έλειπε από το σπίτι οπότε γύρισα κατά τις έξι! Το καλύτερο πάρτι της ζωής μου!
Από το σημείο αυτό σταμάτησε να έχει να κάνει με τη ζωή μου! Αυτό το κεφάλαιο όπως και τα υπόλοιπα είναι εντελώς βγαλμένα από το μυαλό μου! Ευχαριστώ απίστευτα πολύ για τα 100+ views! Ελπίζω να σας αρέσει!
KAMU SEDANG MEMBACA
Άλλαξες
NonfiksiΗ Ναταλία ανησυχεί για την αλλαγή σχολείου, αφού στο γυμνάσιο δεν θα είναι μαζί με την παρέα της! Στο καινούριο σχολείο γνωρίζει μια νέα παρέα και όλες μαζί αλλάζουν ριζικά για να "επιβιώσουν"! Τι γίνεται όμως όταν μια ανελέητη bitch συναντά ξανά το...