Οι «καλές» μέρες

182 13 1
                                    

Ό,τι είχα ονειρευτεί για το γυμνάσιο έχει γίνει πραγματικότητα! Με τη Δανάη όσο πάμε και δενόμαστε και γνώρισα και κάποια άλλα κορίτσια! Η πρώτη εβδομάδα κύλησε τέλεια! Αν εξαιρέσω το γεγονός ότι ξεκινήσαμε τα εφτάωρα από την δεύτερη μόλις μέρα όλα τα άλλα πήγαν πολύ καλά! Γνωρίσαμε και τους καθηγητές και μέχρι στιγμής όλοι φαίνονται μια χαρά! Ο μαθηματικός είναι κάπως αυστηρός αλλά καλός φαίνεται. Δεν έχουμε και κανέναν ωραίο στο τμήμα μας! Είναι πάντως δυο τρεις κούκλοι στην Δευτέρα και στην Τρίτη... Ο ένας ήρθε και χαιρέτησε τη Δανάη και την ρώτησε τι κάνει η αδερφή της και γνωριστήκαμε και αυτός ζήτησε τον αριθμό μου από τη Δανάη και τώρα μιλάμε κάθε μέρα! Πόσο πιο γαμάτα μπορούν να γίνουν τα πράγματα; Για να ζητήσει τον αριθμό μου κάτι θα γίνεται... δεν μπορεί! Δημήτρη τον λένε... Δημήτρη Καριώρη! Μετά οι υπόλοιπες εβδομάδες συνεχίστηκαν κάπως έτσι. Στα μαθήματα τα πάω τέλεια! Απορώ με όλες αυτές τις βλακείες που σκεφτόμουν, ότι δεν θα με ξέρει ούτε η μάνα μου, ότι δεν θα τα πηγαίνω καλά με τα μαθήματα, ότι δεν θα έχω φίλους! Δεν έχει καν τελειώσει ο Νοέμβριος και με ξέρει σχεδόν όλη η Δευτέρα και κάνουμε παρέα! Το Σάββατο είναι η πρώτη μας χοροεσπερίδα! Τέλεια απλά τέλεια! Να μην ήταν μόνο αυτή η ηλίθια σνομπάρα από το Β'2 η Μαλιάτσου, που πάει να μου το παίξει έξυπνη και την πέφτει στον Δημήτρη και ο μαλάκας ο Αλεξόπουλος από το Γ'1 που όλη την ώρα με ενοχλεί και λέει ανωμαλίες στην υπόλοιπη μαλακοπαρέα του για εμένα! Στην παρέα μας έχει προστεθεί άλλη μια κοπέλα -Έλενα Αντιπαριώτου τη λένε! Με τη Δανάη είμαστε πιο κολλητές αλλά και με την Έλενα κάνουμε πολλή παρέα! Έχουμε αρχίσει να γινόμαστε και famous, αφού μας ξέρει όλη η Δευτέρα! Και όλα αυτά τα χρωστάω στη Δανάη! Οι περισσότερες από το τμήμα μου είναι ηλίθιες... στην αρχή τις συμπαθούσα αλλά τώρα τις αντιπαθώ όσο δεν πάει! Ούτε να βγαίνουν θέλουν, ούτε να βγάζουν φωτογραφίες, ούτε να κάνουν παρέα με μεγαλύτερους. Κάποιες μάλιστα λένε ότι δεν θα έρθουν ούτε στην χοροεσπερίδα! Και να πεις ότι γινόταν σε κανένα μπαράκι ή τίποτα τέτοιο... ούτε καν μέσα στο σχολείο γίνεται και έχουμε και τους γονείς του συλλόγου Κέρβερους στην είσοδο! Αλλά λένε δεν τους αρέσει να χορεύουν και να πηγαίνουν σε πάρτι και τέτοια! Έλεος δηλαδή... να μην τις άφηναν η μανάδες τους πες εντάξει, μπορεί να μην θέλουν οι κόρες τους από την πρώτη γυμνασίου να πηγαίνουν σε χοροεσπερίδες αλλά αυτές λένε ότι δεν τους αρέσουν! Αν είναι δυνατόν, πού γίνονται αυτά; Αντίθετα εμείς για κάτι τέτοια τρελαινόμαστε! Πού μας χάνεις, πού μας βρίσκεις στην πλατεία για βόλτα και ψώνια και στα διαλείμματα κάνουμε παρέα μόνο με τους μεγαλύτερους, αφού τα πρωτάκια είναι χαζά! Όσο για τις φωτογραφίες, τις λατρεύουμε! Πολλές φορές συναντιόμαστε ντυνόμαστε, φτιάχνουμε μαλλί, βαφόμαστε και βγάζουμε φωτογραφίες την μία μετά την άλλη! Και όποτε δεν μπορούμε να συναντηθούμε έχουμε την εύκολη λύση: τις selfies! Σε όλα τα κενά βγάζουμε τα κινητά και τρελαινόμαστε στις φωτογραφίες! Μετά κρατάμε τις καλύτερες τις επεξεργαζόμαστε λίγο και τις ανεβάζουμε σε ό,τι έχουμε και δεν έχουμε- facebook, instagram, twitterκαι λοιπά και λοιπά... Και να τα likes! Οκτακόσια εξήντα επτά είχα πάρει μια φορά! Και στη χοροεσπερίδα εννοείται πως θα πάμε και θα πάμε και μαζί για ψώνια για να έχουμε και τα πιο τέλεια ρούχα! Μετά θα πάμε να φτιάξουμε τα μαλλιά μας και να βάψουμε τα νύχια στης Δανάης και θα πάμε μαζί! Και εννοείται πως πριν τις μιάμιση δεν γυρνάμε σπίτι! Έχουμε γίνει πάντως τα διασημάκια της πρώτης! Ποιος θα γινόταν άλλωστε; Είμαστε φανερά καλύτερες από τους υπόλοιπους!


Όπως διαβάσατε η Ναταλία έχει ήδη αρχίσει να μετατρέπεται σε bitch! Επίσης προχώρησα πολύ γρήγορα τον χρόνο, γιατί αποφάσισα να μην γίνεται τίποτα ιδιαίτερα σημαντικό σε αυτό το διάστημα! Στο επόμενο κεφάλαιο θα έχει ακόμη περισσότερες εξελίξεις! Ελπιζώ να σας αρέσει (μην ξεχάσετε να ψηφίσετε και να γράψετε σχόλια)!

Όλοι αυτοί που αναφέρονται στο κείμενο είναι πραγματικά πρόσωπα, απλα τους περισσότερους τους έχω κάνει πιο υπερβολικούς και η πλοκή έχει ως βάση τη ζωή μου αλλά έχει σίγουρα πιο έντονες εξελίξεις !

Σίγουρα να διαβάσετε την ιστορία "Different" της φίλης μου @inefeli,αλλά και την ιστορία "Μόνο με μια ματιά" της @ifako1! Είναι αλήθεια τέλειες και αν θέλετε ψηφίστε τις και ακολουθήστε τα κορίτσια! Επίσης αν θέλετε, ακολουθήστε και την @iAnthi!

ΆλλαξεςDonde viven las historias. Descúbrelo ahora