A trecut o săptămână de când am ajuns acasă cu Bryan. Azi voi merge la mama și voi încerca să îl las pe Bryan cu ea. Când sunt gata, pregătesc geanta lui Bryan ca sa nu ii lipsească nimic cât timp va sta cu mama, știu ca acolo are o camera a pregatit pentru el și are de toate dar totuși vreau sa îi pun și eu.
- Buna! Unde mergeti?
- Buna Amir, azi merg cu Bryan la mama.
- Aha...
- Dar de ce esti agitat?
- Trebuie sa vorbesc cu tine, ce zici daca mergem sa mancam in oras daca tot il lasi pe Bryan la mama ta?
- Despre ce este vorba?
- Vino sa mergem, va duc eu.
Bryan incepe sa planga, pe masina nu ii place sa stea in scaunel. Il iau in brate si de mic este smecher. Se pare ca a mostenit ceva si de la tatal lui. Telefonul meu suna.
- Alo!
- Buna, ce faci?
- Buna, merg la mama.
- Poti sa vorbesti?
- Norma, de ce nu? Cum de mai sunat?
- Vreau sa ne vedem, am vrut liniste sa imi pun ordine in ganduri....
- Auzi nu mai continua, nu vreau sa te mai ascult.
- Cu cine ai vorbit?
Nu raspund, nu este treaba lui cu cine vorbesc la telefon. Nicky nu a fost alaturi de mine cand am nascut, acum nu stiu ce mai vrea.
- Kyra, cu cine ai vorbit?
- Nicky, vrea sa vorbim.
- O sa vorbesc eu cu el sa vad ce vrea!
- Tu nu ai de ce sa vorbesti cu el, nu e treaba ta. Auzi daca tot ai venit ramai cu Bryan la mama pana merg sa vorbesc cu el.
- Treaba ta este sa stai cu copilul nostru si sa ai grija de el, nu sa mergi si sa te vezi cu altii!
- Amir, nu ma face sa imi para rau ca am venit cu tine, tu stai cu el la mama pana vin eu si dupa promit ca voi sta cu tine si vom vorbi despre ce vrei tu.
- Nu stau! Noi doi trebuie sa vorbim urgent.
- Bine... mama îl ia pe micuț și vorbim.
Îmi las copilul in grija mamei, cobor ca sa merg cu Amir ca sa vad ce este asa de important. Mergem la restaurant unde a făcut rezervare.
- Te ascult...!
- Știu ca am greșit....
- Ai greșit și vei greși mereu, dar nu mai este problema mea.
- Kyra am greșit o singura data fata de tine.
-Da ... o singura data. Nu uita ca în timp ce erai cu mine, tu iti organizai nunta.
- Ai mei au organizat tot si știi foarte bine. Dar nu uita ca acum avem un copil și vreau sa fac parte din viata voastră.
- Dar nu iti interzic sa nu il vezi pe Bryan...
- Vreau sa îl duc cu mine in Dubai!
- Poftim? Nici gand, in primul rand e prea mic, in al dolilea nu poate calatori fara mine. Deci pana va fi mai mare poti sa uiti!
- Nici nu imi dai voie sa iti spun ce plan am si tu sari repede. Vreau sa mergem toti in Dubai,,,
Pentru moment am vrut sa ii spun ca sunt de acord sa mergem, dar spre norocul meu m-am trezit la realitate.
- Kyra la ce te gandesti?
- Uita..
- Ce sa uit? Ma enervezi... Este copilul meu!
Ma ridic de la masa, nu vreau sa mai stau nici un minut cu el ca sa nu ne certam prefer sa il las si sa plec.
- Nu uita cheia de la masina e la mine?
- Cer un taxi?
CITEȘTI
Iubita sau amanta?
General FictionKyra este o tanara de 16 ani care traieste in Miami (Florida) alaturi de familia ei . Este genul de fata care stie ce vrea de la viata . Mama ei va semna un contract cu o renumita firma din Miami si va fi imaginea acestei firme . Ea are trei surori...