Capitolul 3

319 6 0
                                    

Cobor scarile, privirile cad asupra mea, sunt toti in living si raman fara cuvinte. Chiar in momentul cand am ajuns la ultima scara intra Damian pe usa. Ma priveste si ramane blocat, privirea lui spune totul, nu am nevoi de cuvinte. Ii plac, dar din pacate el nu este pentru mine . Isi lasa privirea in jos si intra in living.

- Kyra, unde mergi asa eleganta? Ma intreaba Maddox.

- Sunt invitata la o cina.

- Aha.... Cina.... Ok , ai grija ce faci si cu cine mergi.

Masina ma asteapta in fata, mereu vine tot alta masina sa ma ia . Mergem spre apartament si nu inteleg de ce ma rugat sa ma imbrac elegant daca nu mancam afara.

Usa se deschide si ambientul este romantic , muzica pe fundal lumanari si plin de flori. Un tip ma conduce pana la terasa, acolo ma asteapta el, raman uimita si fara cuvinte. Imi trage scaunul sa iau loc, ma serveste cu o cupa de sampanie.

- Stiu ca normal era sa mergem la un restaurant impreuna, dar prefer sa fim doar noi doi. Am facut toate aceste pregatiri pentru ca peste doua zile este ziua ta dar eu nu voi fi aici din pacate trebuie sa plec, asa ca am zis sa o sarbatorim mai repede.

- Iti multumesc pentru acest gest. Ma ridic, cand vreau sa il imbratisez pentru gestul lui , el imi ia fata in palmele lui si ma saruta pentru prima oara.

- Am asteptat prea mult acest moment, nu crezi? Ma intreaba el zambind.

-Mai bine mai tarziu decat niciodata. Si el ma mai saruta odata.

In timp ce mancam el imi povesteste ce a facut azi, imi dau seama ca Amir frecventeaza aceleasi locuri care le frecventam noi dar niciodata nu l-am vazut. Dupa ce am terminat de mancat el merge pana in dormitor , eu privesc peisajul din jur.

-Kyra, vino te rog ca vreau sa iti arat ceva inchide ochii si prinde parul. Este cadoul de ziua ta , sper sa iti placa.

Cand deschid ochii raman uimita, nu ma asteptam la asa un cadou, este un lantisor cu un medalion cu cateva diamante.

- Iti multumesc. Ma intorc si il sarut.

- Nu trebuie sa imi multumesti , din contra eu iti multumesc ca imi faci zilele fericite si imi aduci mereu zambetul pe buze.

Il sarut si il imbratisez, el ma strange cu putere la pieptul lui si parca nu ar vrea sa imi dea drumul niciodata. Amir primeste un telefon, se pare ca este ceva urgent pentru ca s-a schimbat la fata. Dupa ce a terminat de vorbit se apropie de mine, ma ia in brate, imi mangaie obrazul si ma saruta dar il simt ca tremura si e schimbat.

- Amir ce s-a intamplat?

- Kyra am vrut sa petrecem o noapte frumoasa , dar trebuie sa te duc acasa. Ma sunat tata si trebuie sa merg urgent la el.

- Stai linistit , te inteleg.

Mergem la masina, el imi deschide portiera, ma saruta si ma imbratiseaza. Amir merge cu o alta masina spre casa parintilor . Ajung acasa , Maddox ma vede cand urc scarile si ma striga. Este bine dispus si are chef de glume, dar eu sunt obosita si nu prea am chef sa il ascult. Ma intorc spre el si ii zambesc dar cum ma cunoaste stie ca este zambetul meu fals. Ma ia de mijloc sa merg sa stau cu ei in living, Damian ma priveste si imi zambeste.

- Kyra , cand ti-a cumparat mama acest lantisor? ma intreaba Kate.

- Nu este de la mama, este de la un prieten.

- Pai sa imi faci si mie cunostinta cu acest prieten al tau , poate imi face si mie cadou colier cu diamante! Imi spune cand se uita la el din toate partile.
Mă întorc și când vreau sa urc scările Damian mă strigă, Maddox ne privește pe amândoi și da din cap.
- Spune ce mai vrei?
- Auzi , parcă era vorba că nu vrei iubit, cu cine te-ai combinat?
- Nu este treaba ta.
- Când ai să dai de probleme ai să mă cauți.
- De ce ai impresia ca am sa te caut?
- O sa vezi ca ai sa ajungi la vorba mea.
- Stai liniștit, nu am sa te deranjez. Te las sa că vreau să merg sa mă schimb.

Iubita sau amanta?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum